Форд Ескорт МК3 1.3 - Комбивафла

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт МК3 1.3 - Комбивафла

Мнение от cosworth team ruse » 01 май 2015, 20:42

супер е поздравления че не си се предал още ,доста добре изглежда за годините си след време едно освежаване и е безценна

Потребителски аватар
peterdi_bg
Потребител
Потребител
Мнения: 2070
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт МК3 1.3 - Комбивафла

Мнение от peterdi_bg » 06 дек 2015, 09:53

След една седмица в будна кома колата е отново в движение. Заради заваряване на задните греди преди време беше оголен един кабел на пода под седалката, направил късо и поизпържил инсталацията при бобината. Това заради една дълга история с дивашко рязане на кабелите за светлината за задния ход и неизвестно още какво, което ме принуди да взимам ток и да прекарвам други кабели. Наскоро намерих оригиналните и премахнах допълнителните, но щетите вече са били налице. Накрая основната контактна букса под волана миналата седмица сдаде багажа. Тази събота се въоръжих с необходимото и се заех с премахване на повредените кабели и връзки (общо 5 връзки и 1 м кабел, вкл. половин метър кабел прерязан накрая, който дори не знам къде отива по принцип). Следва запояване на новите връзки при бобината и под волана. Резултат - измереното напрежение на запален двигател по уреда след ключа се повиши с 0.4 волта. Успях да си прибера колата на самоход 200 км без проблеми, освен че накрая карбуратора успя да се продуха и започна да гасне по светофарите заради бедна смес :lol:
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
peterdi_bg
Потребител
Потребител
Мнения: 2070
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт МК3 1.3 - Комбивафла

Мнение от peterdi_bg » 07 апр 2019, 10:57

Ехаа не съм писал от сума време тук!

То няма и как да е иначе, защото от 2015 г. до сега ми се случи какво ли не. Комбито ми отесня, една година стоя пред блока но накрая почнаха да го чупят и се принудих да го дам за отговорно пазене. Машината не е спирана от движение, пали и върви. Може и да я изкарам по някой повод но засега не се намира възможност.

Благодарности на Румбата за поддръжката и съхранението!
sofia2019_02.jpg
sofia2019_01.jpg
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
Фиеста
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 09 фев 2019, 13:44
Модел на автомобила: Форд Фиеста мк4 1.3
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт МК3 1.3 - Комбивафла

Мнение от Фиеста » 14 апр 2019, 10:42

Много е хубава колата колега, но защо вече не я караш. Такава кола, бива ли да стои по паркинги

Потребителски аватар
peterdi_bg
Потребител
Потребител
Мнения: 2070
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт МК3 1.3 - Комбивафла

Мнение от peterdi_bg » 15 апр 2019, 21:30

Мерси.

По принцип не е редно да стои така, но семейството има приоритет. Иначе - през 2015 г. на няколко пъти ме остави, главно заради скапан акумулатор и претоварване в елсистемата (проблемът описан по-нагоре). Автоматичният смукач също беше мъчен за поддържане поради амортизация, та накрая го смених с друг но от многократно развиване и завиване резбите на карбуратора бяха заминали. Това до голяма степен реши въпроса. Ако се кара само в града - ОК, но ми трябва нещо което да може да излезе на 1000 километра и да пристигне без проблеми.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта