Доколкото знам, Ескорта вече е 1.6, а пък гледам че в заглавието е все още 1.4. Та последно с какъв мАтор е точно?
Re: Моя Ескорт 1,4
Публикувано: 13 ное 2014, 09:27
от ivan_racing
MARTO 85 написа:Доколкото знам, Ескорта вече е 1.6, а пък гледам че в заглавието е все още 1.4. Та последно с какъв мАтор е точно?
Вдигам капака неделя и гледаш .
А откъде знаеш нещо за колата?
Re: Моя Ескорт 1,4
Публикувано: 15 ное 2014, 21:38
от BIGFORDFAN
За какво да го вдигаш тоя капак, аз знам за какво става на въпрос под него... Само да поясня, че на срещите в неделя се дискутират предимно колите на колегите от форума: кой какво направил/сменил/подобрил и т.н. Утре живи и здрави ще го видим как се движи, а на него ли сложихте полиуретана?
Re: Моя Ескорт 1,4
Публикувано: 15 ное 2014, 22:15
от ivan_racing
MARTO 85 написа:За какво да го вдигаш тоя капак, аз знам за какво става на въпрос под него... Само да поясня, че на срещите в неделя се дискутират предимно колите на колегите от форума: кой какво направил/сменил/подобрил и т.н. Утре живи и здрави ще го видим как се движи, а на него ли сложихте полиуретана?
Колата е вече с чисто нови спирачки отзад.
И много други работи правени.
Re: Моя Ескорт 1,4
Публикувано: 15 яну 2016, 22:16
от ivan_racing
Re: Моя Ескорт 1,4
Публикувано: 16 яну 2016, 08:24
от lubomirov89
Давай още инфо за колицата, кефи много !
Re: Моя Ескорт 1,4
Публикувано: 19 фев 2016, 22:54
от ivan_racing
lubomirov89 написа:Давай още инфо за колицата, кефи много !
Отговарям на въпроси, но кажи какво по-точно те интересува за колата
Колата след година търсене,вече е със задни колани.
Re: Моя Ескорт 1,4
Публикувано: 19 фев 2016, 23:01
от lubomirov89
Давай снимчици, подобрения, такива неща.
Re: Моя Ескорт от 1,4 към XR3
Публикувано: 22 фев 2016, 21:01
от ivan_racing
lubomirov89 написа:Давай снимчици, подобрения, такива неща.
Ще пропусна доста неща, понеже понякога се сещам за тях след като съм писал. Но ето горе-долу от началото до към края на втората година притежание на колата Това е първият клип на колата: http://vbox7.com/play:ca1119ee18
Нови фарчета, слагане на аларма и централно (отне към 54 метра кабел).
След някакво време каране се сложи и ограничител на оборотите от англия, струващ към 100-120лв
Вътре с много търсене намерих часовник от джия, ел джамове. И много неща, за които няма да се сетя.
Първото състезание на колата беше през 2013 година на 11 Форд събор, когато беше с оригиналният мотор.
Второто и състезание бе следващата година, когато вече бе 1,6. На Classic Car Day 2014 http://vbox7.com/play:be653d498e
Сменени са двата фара, двата стопа, двете брони.
Предните Пружините бяха с доставка месец, докато пристигнат , Поради това, че е леко стара колата.
Тампоните на носачите минаха на Полиуретанови тампони, от тогава колата е просто разкошна. На паваж вози по-меко, а когато трябва завива лудо.
Задните барабани и накладки са нови отскоро и ръчната е много добра.
Предния капак бе сменен, понеже старият бе с паднал лак и намерих приличен втора ръка.Сложена беше щора на багажника.