Капри МКIII-снимки

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
Потребителски аватар
2.9
потребител
потребител
Мнения: 116
Регистриран: 01 дек 2006, 19:09
Модел на автомобила: Scorpio2.9 24V COSWORTH Ghia,Scorpio 2.9 12V Ghia;Еscort XR3i 1.8 16V cabriolet
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Капри МКIII-снимки

Мнение от 2.9 » 06 дек 2006, 14:35

Виждали сте го!А под капака?
Прикачени файлове
S6000417a.jpg
S6000416a.jpg
S6000415a.jpg
S6000413a.jpg
Последна промяна от 2.9 на 30 яну 2007, 17:37, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
mitakacapri
потребител
потребител
Мнения: 277
Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от mitakacapri » 07 дек 2006, 19:20

Това на Nescafe 2.8-цата ли е?
Много е Яко :shock:

Потребителски аватар
2.9
потребител
потребител
Мнения: 116
Регистриран: 01 дек 2006, 19:09
Модел на автомобила: Scorpio2.9 24V COSWORTH Ghia,Scorpio 2.9 12V Ghia;Еscort XR3i 1.8 16V cabriolet
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от 2.9 » 07 дек 2006, 21:19

същата!-много съм горд с нея

Потребителски аватар
Plamen CONSUL 73
потребител
потребител
Мнения: 1160
Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
Местоположение: ВАРНА
Status: Извън линия

Мнение от Plamen CONSUL 73 » 08 дек 2006, 16:50

Аиде даите и на мен едно Капри (много искам)Ама първо да си продам Консула или да го заменя??/? :D :D :D

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 09 дек 2006, 11:29

Еииии... мечта.Браво,много хубаво капри с мнооооого хубав мотор.Как върви,бяга ли?

Потребителски аватар
2.9
потребител
потребител
Мнения: 116
Регистриран: 01 дек 2006, 19:09
Модел на автомобила: Scorpio2.9 24V COSWORTH Ghia,Scorpio 2.9 12V Ghia;Еscort XR3i 1.8 16V cabriolet
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от 2.9 » 09 дек 2006, 15:01

много върви!220 с лекота!после му свършва километража!много запазен двигател.ускорението му също е много добро.С двама души в купето даде 8 секунди но това разбира се е съвсем грубо засичане и не го давам официално

Потребителски аватар
mitakacapri
потребител
потребител
Мнения: 277
Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от mitakacapri » 10 дек 2006, 14:57

Как гори с този мотор?

Потребителски аватар
2.9
потребител
потребител
Мнения: 116
Регистриран: 01 дек 2006, 19:09
Модел на автомобила: Scorpio2.9 24V COSWORTH Ghia,Scorpio 2.9 12V Ghia;Еscort XR3i 1.8 16V cabriolet
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от 2.9 » 10 дек 2006, 18:23

еми зависи как го караш!Този двигател гори 15-17л в града когато е монтиран на Скорпио,а на доооста по лекото Капри гори около 13 градско и около 8 извън града с умерена скорост.

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Bonso » 14 дек 2006, 19:50

Е айде със здраве да си я караш! : ) Трябва и аз да поставя един такъв двигател в мойта стрела, че сега сум по скоро яростен отколкото бърз :)

Поздрави,
Bonso

Потребителски аватар
mitakacapri
потребител
потребител
Мнения: 277
Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от mitakacapri » 14 дек 2006, 21:13

2.9,чудя се *00147* *072* ама нещо не мога да схвана *00101* ти Нескафе ли си или си купил колата от него или............. :?:

Потребителски аватар
2.9
потребител
потребител
Мнения: 116
Регистриран: 01 дек 2006, 19:09
Модел на автомобила: Scorpio2.9 24V COSWORTH Ghia,Scorpio 2.9 12V Ghia;Еscort XR3i 1.8 16V cabriolet
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от 2.9 » 15 дек 2006, 18:53

колата си е на Нескафе,аз не съм Нескафе-аз съм само човека в сянка-този които прави колите!!

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 15 дек 2006, 22:10

2.9 145 коня ли е този мотор?

Потребителски аватар
2.9
потребител
потребител
Мнения: 116
Регистриран: 01 дек 2006, 19:09
Модел на автомобила: Scorpio2.9 24V COSWORTH Ghia,Scorpio 2.9 12V Ghia;Еscort XR3i 1.8 16V cabriolet
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от 2.9 » 16 дек 2006, 19:09

2.8i 150 коня/а 2.9-ятката също е 150 но катализатора му отнема 5/

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Bonso » 18 дек 2006, 16:06

Можеш ли да ми препоръчаш сервиз, където да ми монтират подобен мотор. Бих се захванал и сам, но истината е, че просто нямам никакво време. Колко пари може да излезе подобна процедура в едно с минаването през КАТ и колко време би могло да отнеме?

Поздрави,
Bonso

Потребителски аватар
yassimoto
потребител
потребител
Мнения: 445
Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от yassimoto » 19 дек 2006, 14:11

Bonso , имай в предвид , че сложиш ли такъв мотор , трябва да се позабавляваш и със окачването . Това капри на Нескафе във момента е с много натисната предница , защото мотора е тежък и цялата геометрия на предницата е отишла подяволите . :!:
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 19 дек 2006, 15:28

Едва ли е толкоз голям проблем монтажа на по тежък мотор,защото както всички знаем фабрично си излизат каприта с 2.8!Наи много да се наложи подмяна на пруцини и амортесьори!

Потребителски аватар
mitakacapri
потребител
потребител
Мнения: 277
Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от mitakacapri » 19 дек 2006, 17:28

Аз като сложих Шестака предницата не мръдна.
Мисля,че няма голяма разлика в теглото м/у 2.3 и 2.8

Потребителски аватар
yassimoto
потребител
потребител
Мнения: 445
Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от yassimoto » 19 дек 2006, 21:05

Незнам каква е разликата , но аз видях каприто на Нескафе на живо и определено предницата е много натисната , а и баща му се оплака че волана е тежък и трудно се управлява . Заради това го споделям - да се има в предвит и това . :!:
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 19 дек 2006, 23:13

Тук е момента да се помисли за интервенция на хидравлична реика от сиера или гранада,незнам коя е по съвместима,и въобще дали е съвместима!

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Bonso » 24 дек 2006, 12:00

Би било добре една хидравлична рейка... Няма да откажа : ) Ако не сменя мотора си мисля направо да докарам едно Капри от Германия... Гледах в mobile.de , че има добри за около 2000 - 3000 евро! Незнам само как ще се оправя с раходи по регистрация, както и за докарването на колата.

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта