МОТО ПФОЕ-ЕООД
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:59
- Модел на автомобила: SIERRA 1.6 CL, ORION 1.6 CLX, MONDEO 2.0 GHIA, FOCUS 1.6 GHIA, FIESTA 1.25 GHIA, FIESTA 1.4 GHIA
- Status: Извън линия
МОТО ПФОЕ-ЕООД
Уважаеми колеги,
ВСИЧКИ автомобили са закупени, като НОВИ от фирма "МОТО ПФОЕ"- ЕООД, сервизирани са САМО в техни комплекси и не са били със статут на върнати от клиенти, реновирани или друго.
Сигурни сме, че разбирате сериозността на проблема, че доставчик като "МОТО ПФОЕ"- ЕООД с действията и бездействията си опорочава марката FORD, която всички ние сме избрали.
Фирмата ни е в състояние да предостави на Вашето внимание снимков материал за автомобилите, сервизи, подизпълнители и т.н., за да получите по-детайлна представа.
Действията ни в този форум са с цел не да се жалваме, а да обърнем внимание на ВСИЧКИ настоящи и бъдещи собственици на FORD за нивото на компетентност в "МОТО ПФОЕ"- ЕООД.
Поздрави
ВСИЧКИ автомобили са закупени, като НОВИ от фирма "МОТО ПФОЕ"- ЕООД, сервизирани са САМО в техни комплекси и не са били със статут на върнати от клиенти, реновирани или друго.
Сигурни сме, че разбирате сериозността на проблема, че доставчик като "МОТО ПФОЕ"- ЕООД с действията и бездействията си опорочава марката FORD, която всички ние сме избрали.
Фирмата ни е в състояние да предостави на Вашето внимание снимков материал за автомобилите, сервизи, подизпълнители и т.н., за да получите по-детайлна представа.
Действията ни в този форум са с цел не да се жалваме, а да обърнем внимание на ВСИЧКИ настоящи и бъдещи собственици на FORD за нивото на компетентност в "МОТО ПФОЕ"- ЕООД.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:59
- Модел на автомобила: SIERRA 1.6 CL, ORION 1.6 CLX, MONDEO 2.0 GHIA, FOCUS 1.6 GHIA, FIESTA 1.25 GHIA, FIESTA 1.4 GHIA
- Status: Извън линия
МОТО ПФОЕ-ЕООД
МОЛИМ, Администраторите на форума да не заключват темата (въпреки че се дублира) с цел повече потребители и дори служители на "МОТО ПФОЕ"-ЕООД да се запознаят с проблемите в дружеството, защото по този начин се продаваха автомобили преди 20 години - без сертификати за качество, без Декларации за съответствие, липстващи EURO норми, неясни гаранции (фабрични и "удължени"), лош сервиз, нискоквалифициран персонал, без необходимия образовател и квалификационен ценз и т.н.
Съвременните технологии изискват все пак да се инвестира и в обучение на кадрите, а не само да се приравняват часовите ставки към тези от Европейския съюз.
Поздрави
Съвременните технологии изискват все пак да се инвестира и в обучение на кадрите, а не само да се приравняват часовите ставки към тези от Европейския съюз.
Поздрави
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Спокойно бе kkutzarov, ако трябва и бой ще ядат, но ще влязан в правия път. Важното е да се защити марката от некадърници и мърлячи.
Затова трябва да се пише - на еди коя дата механик Х е забравил в ІІ-ри цилиндър гайка М10, която му видя сметката. Откри я механик Y в присаствието на ...
Отдавна в РБ недават пари за да топлиш стола и всеки трябва да знае, че той не е просто механик Х, а лицето на МП или която и да е друга фирма.
Затова трябва да се пише - на еди коя дата механик Х е забравил в ІІ-ри цилиндър гайка М10, която му видя сметката. Откри я механик Y в присаствието на ...
Отдавна в РБ недават пари за да топлиш стола и всеки трябва да знае, че той не е просто механик Х, а лицето на МП или която и да е друга фирма.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Разбирам същността на проблема! Разбирам мотивите Ви!...
Само не разбирам, защо продъжавате да пълните еднотипни теми?
Ако ще и 300 да се пуснат какво?
Лично мен това ме дразни - отварям форума и гледам едно и също на цяла страница! Колеги учтиво Ви посочват, че все пак има някои дребни правила, защото това пространство тука съществува от години, съответно си има и някаква подретба за по-удобно ползване.... но не и не!
Не ме разбирайте неправилно, но май Ви липсва подход!
Само не разбирам, защо продъжавате да пълните еднотипни теми?
Ако ще и 300 да се пуснат какво?
Лично мен това ме дразни - отварям форума и гледам едно и също на цяла страница! Колеги учтиво Ви посочват, че все пак има някои дребни правила, защото това пространство тука съществува от години, съответно си има и някаква подретба за по-удобно ползване.... но не и не!
Не ме разбирайте неправилно, но май Ви липсва подход!
- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здравейте,
Въпреки подробното описание на проблема все още не смятам, че коментарa Ви е обоснован. Ще се радвам да видим документи (или поне част от тях). В случай, че не искате да направите това публично, може да ги изпратите на office@clubford.org. Това би било израз на добра воля, и дори и да не го направите това няма да доведе до заключване/изтриване на темата, но наистина ще подплати думите Ви.
Молбата ми е да пишете в една тема и да не пускате нови. Смятам че е една тема е достатъчна. Оставям темата с най-много коментари - отключена и заключвам останалите.
Всички нови темаи ще бъдат изтривани без коментар.
Поздрави,
la4o
Въпреки подробното описание на проблема все още не смятам, че коментарa Ви е обоснован. Ще се радвам да видим документи (или поне част от тях). В случай, че не искате да направите това публично, може да ги изпратите на office@clubford.org. Това би било израз на добра воля, и дори и да не го направите това няма да доведе до заключване/изтриване на темата, но наистина ще подплати думите Ви.
Молбата ми е да пишете в една тема и да не пускате нови. Смятам че е една тема е достатъчна. Оставям темата с най-много коментари - отключена и заключвам останалите.
Всички нови темаи ще бъдат изтривани без коментар.
Поздрави,
la4o
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта