Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

... но може да са полезни
Потребителски аватар
PcMan
потребител
потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX
Местоположение: Ловеч
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от PcMan » 23 яну 2010, 12:53

А аз не си обяснявам как е карал без филтър хиляди километри и някак по думите му огромното количество прах е било само под 3тия ред седалки :shock: И кой нормален човек не му се вижда нормално да диша прах в кола от висок клас, още повече толкова нова.. А чак със седалките го е осъзнал след 2ра проверка.. Как така цялото купе не е ставало цялото в прах, а само под тези седалки? То Е ставало в прах Ако са истина думите му за филтъра.. Не ги отричам, но моята сиера без филтър през 2 дена и чистех праха и разликата като съм в пушек/ зад камион и т.н. е космическа спрямо фокуса с филтър сега. Не знам как е възможен неговия сценарий "Оказа се, че сме дишали прах хиляди километри със семейството ми" - извинявай, но аз като дишам прах усещам огромна разлика, не е като да не се усеща. :shock: :o Може да е минал на каско за броните си, където е нормално да не боядисват като фабричното боядисване на същите елементи, и просто да е спестил да ни спомене за лекия инцидент с предницата. Може и да не е така. Блогове всякакви.
Изображение ИзображениеИзображение My blood runs blue

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от mrdds » 23 яну 2010, 13:10

Атанас написа:
mrdds написа:...
Просто когато колите се произвеждат за страни с по нисък стандарт си позволяват да минават с по малко боя,грунд и т.н,един вид да спестяват човекоработа над дадената кола.
...
Извинявай, но без да съм защитник на МП, в случая (ако си убеден в това, което казваш) проблемът на МП е до толкова, че ПРОИЗВОДИТЕЛЯТ изпраща към България некачествена продукция. С други думи виновникът е Форд, а не МП.
Убеден съм,и не един случай съм виждал такъв.
Мога да ти дам още примери дори с моята кола.
-2003г джия няма джойстик за управление от волана,няма сиди,а обикновена касетка;няма кора под двигателя,подкалниците не са боядисани ,а грундирани само,лайсните не са никелирани,а черни.

За справка с предишния фокус,който карах 2 седмици беше 2003 не беше джия но,имаше сиди,джойстик,кора под двигателя и никаква ръжда никъде. >:D<:

Сега да поговорим за МП и връзката с производителя:
МП като всеки вносител може да поръча на завода каквото си пожелае за да сведе цената до по ниска,разбираемо за да е достъпна до повече хора.Може да си поиска колата да не е грундирана преди да е боядисана,като при това спести някви си ХХХ лв..Кво и пука,че след 8 години ще ръждяса.Може да си позволи да поиска в колите да не бъдат монтирани пластмасви кори върху и под двигателя отново за да спести някви си ХХХлв.Може да си позволи тапицерията на салона да бъде от по евтин материал,който да издържи 5 вместо 7 години преди да се протрие. и т.н все дребни неща,които не пречат на колата да работи и изглежда като нова,но спестяват пари и в крайна сметка цената на колата в Италианския представител на Форд е 20 000 евро,а в българското Мото Пфое 15 000 евро.

От своя страна завода производител занижавайки цената на съответната кола предназначена за българския пазар намалява качествения контрол,може дори и да пуска коли с леки производствени дефекти,които не влияят на работата на колата.Логично-по ниска цена,по ниско качество.

И като за финал да кажа,че the seven се оказва много прав.Но въпреки това еднодневките за българския (и страните с по нисък стандарт) пазар са полудневки щом не могат да изкарат и до края на гаранцията.Говоря не само за автомобилите,а за почти всички стоки.

brutalnoise
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 06 апр 2009, 17:40
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 1989
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от brutalnoise » 23 яну 2010, 13:40

mrdds написа:
cossy написа:
Koлега ще те помоля да си изтриеш другите теми, 1 е достатъчна. К
Някои вече му помогнахме. :D:

Колкото до случая...примири се,че в България с всичко е така.И колите ни са второ качество,и дрехите,и храните.
Моят фокус и той е продукт на Мото Пфое ,на 7 години е и вече се появиха петна ръжда там където най малко очаква човек.Около емблемата на задния капак. :shock:
Просто когато колите се произвеждат за страни с по нисък стандарт си позволяват да минават с по малко боя,грунд и т.н,един вид да спестяват човекоработа над дадената кола.

Още нещо искам да спомена....
Защо когато нещо е в гаранция и се повреди хората веднага идват с "дайте ми нова",е как да ви я дадем тази нова,а старата какво да я правим?
Продавам компютри и давам 2 годишна гаранция на всеки модул,но това не означава,че когато след 1,5г се повреди трябва да го изхвърля и да дам нов такъв на собственика му.
Същото нещо е и с теб.Паднала боята -паднала,кво толкова.Боядисват я наново и е готова.
Нищо лично, но в повечето сервизи за компютри, в които съм бил, или те режат, или ти казват да си доплатиш за по-нова, или ти я правят и си оставят ръцете по нея. Пък и мен като потребител к'во ме бърка, че ти се вътриш...дал си ми гаранция, или го оправяш като хората, или ново. Другия вариант е да ми вземеш 50-100 кинта по-малко и няма да ти правя проблеми за гаранция. А за мото пфое нищо не мога да кажа, в Плевенското не можаха да ми намерят едно маншонче за сиерата 2 часа, най-накрая ми казаха 90 кинта + доставка от германия и им казах да си гледат работата, но пък диагностиката е на нормални цени и сервиза като цяло не е лош :roll:

fen_moto
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 22 яну 2010, 10:54
Модел на автомобила: transit
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от fen_moto » 23 яну 2010, 14:01

mrdds написа:
Атанас написа:
mrdds написа:...
Просто когато колите се произвеждат за страни с по нисък стандарт си позволяват да минават с по малко боя,грунд и т.н,един вид да спестяват човекоработа над дадената кола.
...
Извинявай, но без да съм защитник на МП, в случая (ако си убеден в това, което казваш) проблемът на МП е до толкова, че ПРОИЗВОДИТЕЛЯТ изпраща към България некачествена продукция. С други думи виновникът е Форд, а не МП.
Убеден съм,и не един случай съм виждал такъв.
Мога да ти дам още примери дори с моята кола.
-2003г джия няма джойстик за управление от волана,няма сиди,а обикновена касетка;няма кора под двигателя,подкалниците не са боядисани ,а грундирани само,лайсните не са никелирани,а черни.

За справка с предишния фокус,който карах 2 седмици беше 2003 не беше джия но,имаше сиди,джойстик,кора под двигателя и никаква ръжда никъде. >:D<:

Сега да поговорим за МП и връзката с производителя:
МП като всеки вносител може да поръча на завода каквото си пожелае за да сведе цената до по ниска,разбираемо за да е достъпна до повече хора.Може да си поиска колата да не е грундирана преди да е боядисана,като при това спести някви си ХХХ лв..Кво и пука,че след 8 години ще ръждяса.Може да си позволи да поиска в колите да не бъдат монтирани пластмасви кори върху и под двигателя отново за да спести някви си ХХХлв.Може да си позволи тапицерията на салона да бъде от по евтин материал,който да издържи 5 вместо 7 години преди да се протрие. и т.н все дребни неща,които не пречат на колата да работи и изглежда като нова,но спестяват пари и в крайна сметка цената на колата в Италианския представител на Форд е 20 000 евро,а в българското Мото Пфое 15 000 евро.

От своя страна завода производител занижавайки цената на съответната кола предназначена за българския пазар намалява качествения контрол,може дори и да пуска коли с леки производствени дефекти,които не влияят на работата на колата.Логично-по ниска цена,по ниско качество.

И като за финал да кажа,че the seven се оказва много прав.Но въпреки това еднодневките за българския (и страните с по нисък стандарт) пазар са полудневки щом не могат да изкарат и до края на гаранцията.Говоря не само за автомобилите,а за почти всички стоки.
От всичко казано до тук излиза че не трябва да купуваме коли от страната а от по -богатите западно европейски страни.
Друг извод който мога да си направя е че по-добре да закупим втора употреба кола на 2-3 години от запад вместо чисто нова от тук.
Гаранциите на фирмите вносителки излиза че са само на хартия(или в повечето от случаите).
Представям си ако ми се наложи след всичките тези мнения да трябва да завися от бързината на оторизираните сервизи.
Някой има ли представа дали се задава нов дилар на Форд за бг.защото е явно че този нещо се задъхва?

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от mrdds » 23 яну 2010, 14:02

brutalnoise,нещо не хванах смисъл в думите ти?

Дадох пример,че когато нещо ти се развали и то е в гаранция се ремонтира.Ако не подлежи на ремонт се сменя с ново.В случая падналата боя се ремонтира с пребоядисване,а не със смяна на нова кола,както колегата-собственик претендира.

По същата логика живееш и ти май.Като ти се развалил лаптопа след 1,5г и има още 4 месеца гаранция..примерно си отишъл с надеждата да ти дадат чисто нов лаптоп,по нов модел защото този от преди 1,5г вече отдавна не се произвежда,но тъй като не са ти дали нов,а са ти ремонтирали нещото си вече целия компютърен бранш ти е крив.

Е разбери,че няма как да стане това.Да занесеш мърлявия си лаптоп,плют,поливан,цапан и подмятан и да си вземеш чисто нов,затуй,че бил още в гаранция.

fen_moto
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 22 яну 2010, 10:54
Модел на автомобила: transit
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от fen_moto » 23 яну 2010, 14:13

mrdds написа:brutalnoise,нещо не хванах смисъл в думите ти?

Дадох пример,че когато нещо ти се развали и то е в гаранция се ремонтира.Ако не подлежи на ремонт се сменя с ново.В случая падналата боя се ремонтира с пребоядисване,а не със смяна на нова кола,както колегата-собственик претендира.

По същата логика живееш и ти май.Като ти се развалил лаптопа след 1,5г и има още 4 месеца гаранция..примерно си отишъл с надеждата да ти дадат чисто нов лаптоп,по нов модел защото този от преди 1,5г вече отдавна не се произвежда,но тъй като не са ти дали нов,а са ти ремонтирали нещото си вече целия компютърен бранш ти е крив.

Е разбери,че няма как да стане това.Да занесеш мърлявия си лаптоп,плют,поливан,цапан и подмятан и да си вземеш чисто нов,затуй,че бил още в гаранция.
За мен е правилно ако е още в началото да се замени.Не може наистина на 30000 км да ти падне боята просто така.Господина е прав че е платил да кара нова а не боядисана още в началото кола.
За мен постъпката на мото-Пфое просто си измива ръцете и пуска мухи на клиента с едно боядисване.Трябваше наистина да върнат директно на волво колата, но на кой ли му се занимава от тяхната номенклатурна организация.Все пак става въпрос за много бумащина и все пак работа

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от nikolovvd » 23 яну 2010, 16:12

Като чета какво пишете за боята, грунда и т.н. имам усещането, че става въпрос за някой гараж превърнат в бояджийски цех, а не за конвейр. Как си представяте тази работа, не знам.
Имало прах в купето, ами нормално. Човека има строителна фирма и бръмчи по строежи. Без въздушен филтър всичко си е в рад на нещата. Паднала му боята, ама отпред и по калниците. Защо не му е паднала боята по покрива например. Всички знаем как ги карат тия коли. Като са дали 100 бона и всички трябва да се махнат от пътя им. Ако карат с 90 може да ги помислят за смотани и натискат ли педала. На кратко - карат като обезумяли и естествено като удари камъчето и боята пада.
Иначе, че в сервиза на МП нещата не са на ниво, вината е и на клиентите. Я да се преброите колко са недоволните и колко са подали сигнал до менъджерите им.

Потребителски аватар
CEC0087
Потребител
Потребител
Мнения: 660
Регистриран: 14 юли 2006, 21:44
Модел на автомобила: Ford Focus mk2 06
Ford Orion 1.4 92
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от CEC0087 » 23 яну 2010, 16:29

nikolovvd написа:Иначе, че в сервиза на МП нещата не са на ниво, вината е и на клиентите. Я да се преброите колко са недоволните и колко са подали сигнал до менъджерите им.
За съжаление много са повярвай ми !!!

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от Alexi » 23 яну 2010, 17:09

проблема не е в МР а в услугите и качеството им в БГ - те са на много ниско ниво .. и МР не са единствените вносители на автомобили с неадекватно обслужване ,ще ви разправя случай с Рено - през 2002 г вземах чисто ново Рено Канго 1.9д .. на 1500км отивам за преглед който е задължителен но не се сменя нищо ,само оглед на колата .. всичко е ок ,но предните ми гуми бяха се доста поизносили за 1500км и му викам на тоя абе гумите нещо заминаха а не са карани .. а той - ами ти не и ли регулира предницата ,те идват с нерегулирана предница :shock: и викам кво правим сега ,те гумите заминаха .. регулираха я ,и ми вземаха пари за това ама тогава бях балък това ако стане сега ще ги вдигна на балон тия нещастници .. същата тая кола изкара само 100к и хвърли помпа - 4500лв ,нямаше по моргите такива коли .. и я махнах ..боклук пълен се оказа ...

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от Атанас » 23 яну 2010, 18:16

mrdds написа: ...
Ей, да не вземем да се скараме заради някоя глупост :mrgreen:
Сега, не знам за джойстика на волана и касетката, но тук има някакви въпросителни - служебните фокуси са с касетофон, на тъст ми фокуса е със ЦД. Всичките бяха едно и също ниво на оборудване, дори не съм 100% сигурен, но мисля, че фокуса на тъста няма АБС (може и да бъркам), а служебните имат. За да бъдем точни, трябва да проверим какво прдлага всяко "базово" ниво. Освен това, клиентът може да поръчва каквото си иска.
Абе все тая, от къде тръгна темата, къде отиде...
На господинът със сайта, бих препоръчал да си оправи правописните грешки (на сайта) - срамота е (както казват в един популярен филм). Тук можем да праЙм грешки, но там е малко по-друго...

_friends_

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от mrdds » 23 яну 2010, 20:50

А,не се караме.Просто си говорим.
За да бъдем точни, трябва да проверим какво прдлага всяко "базово" ниво. Освен това, клиентът може да поръчва каквото си иска.
Е,моята не е базова.Води се джия и има екстрите на джия,с изключение на тези,които съм споменал.
А и не ми се вярва да си поръчваш кола най-висок клас на оборудване и да искаш да ти махнат половината неща от екстрите.
По скоро в българското ниво "Джия" се доплащат екстрите,които по принцип си вървят сериино.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от paci » 23 яну 2010, 20:57

nikolovvd написа:Иначе, че в сервиза на МП нещата не са на ниво, вината е и на клиентите. Я да се преброите колко са недоволните и колко са подали сигнал до менъджерите им.
На кого да се оплача, че диагностиката или им е калпава или умишлено търсят начин да те товарят?
Нямам такова време, нерви и средства да се занимавам с малоумници.

Отивам с оплакване "лупа при първото пускане на климатика за деня"
Прави един зловещ удар при първоначалното пускане и от там на татък всичко е нормално.
30 кинта сваляне на пистов ремък и оглед.
Диагноза :
За смяна всичко що е по пътя на пистовия ремък, цена към 500 кинта.

Купих си от тях нов ремък въпреки, че от 3 места включително и тяхно мнение е, че ремъка не е за смяна.
Отивам и го сменявам при човек от който съм АДСКИ доволен.
И негово мнение е, че ремъка не е за смяна.
Дадох му 20 кинта за работа като, човека каза категорично, че дианозата на МП е тотално неправилна, но не може да ми каже какъв е проблема.
На следващия ден след смяната нямаше лупане и реших, че сме решили проблема, но на следващия ден пак го направи.
Нарочил си бях проверка на климатика и отивам пак в МП, НАРОЧНО!!!
Цената им е добра и апартурата също!
Издават ми колата с инфото, че е работила със 190 гр. фреон от 640гр необходими.
Цена около 50 лв.
Задавам въпрос дали от това е лупала при първоначалното пускане и отговора "да имали сме случаи на скъсани ремъци от това положение"
А дам викам "браво на Вас! Дадох 30 кинта да ми наговорите една камара глупости и един вид да ми искате 500 лв за оправяне на проблема"

Смяна на 4те амортесьора заедно с опорите им и прахозащитните маншони заради кофти поведение от което се оплаквам.
След около месец и малко км (незнам колко точно, карам предимно градско на къси растояния) отново не ми харесва стъпката на пътя.
Връщам се при тях проверяват новите амортесьори и стенда показва 80%( а свалихме амортесьори на 73%!!)
Стенда показва зелено за новите т.е. в норми са и не могат да направят нищо
ОКи, примирих се, че явно си й е такова поведението на тази Фиеста.
След по-малко от година при една от "акциите" им ми откриват отново проблем в една от опорите.
Нещата все още са в гаранция, но тя ми е отказана защото амортисьорите които те са доставили и поставили НЕ СА ОРИГИНАЛНИ!
Разбирам, че при този ремонт е трябвало да ми проверят сходимоста на предницата, но такава проверка не е направена!
Ако са го направили са щели да ми видят проблема ... може би.
Малко след това гръмна неоригиналния амортисьор заради луфта в оригиналната опора, заради недовършена работа по колата ми!
В момента съм с алтернативна опора и един от свалените стари амортесьори и колата ми е перфе на пътя.
Ремонта, намирането и решаването на проблема съм ги извършил на друго място!
До тук с МАЛОУМНИЦИТЕ в МП, там не стъпвам!!!

fen_moto
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 22 яну 2010, 10:54
Модел на автомобила: transit
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от fen_moto » 24 яну 2010, 15:35

sparko написа:Здравейте,Нека и аз изкажа моето мнение относно Мото-Пфое,а то е РАЗОЧАРОВАН.Така накратко,още преди нова година имаме доставен Турнео Кънект новия модел,който до сега все още не ни е предаден.В първите работни дни бяхме помолени да заплатиме всички такси по регистрация,ГО,Каско и т.н.след като видяха плащането,казаха че до ден-два ще ви предадем автомобила и всичко ще е ок.Да ама не,след тези два дена се обадиха да ни кажат,че трябва да се рапише споразумение между Мото и нашата фирма и след това ще ни я дадат,обаче сега няма кой да го напише защото колежката която ги прави е болничен.Минава се една седмица и на 19.01 го подписахме рано сутринта за да може същия ден да се регистрира в кат.Вече доволен.че най накрая ще си вземем колата,към 15.00 званя на дилъра да го пита как вървят нещата :(: .Той ми каза,че отново не е наред положението,оказало се че на тази кола не е било платено митото и ще трябвало да изчакаме до края на седмицата 22.01.Днес ми се обади и ми каза,че вече е платено митото,но все още не било отразено в кат и че най-вероятно в понеделник 25.01 ще имаме вече колата.Не му вярвам.Все си мисля,че в тези трудни времена когато всеки се бори за малкото останали клиенти,които купуват нови коли трябваше да се отнесат по отговорно.
Поздрави на всички и дано не ви се налага да хабите нерви като мен.
Re: Всичко е възможно с Мото-Пфое?!?!...
Изпратено на: Нед 24 Яну, 2010 13:47
От: yuli2903
До: fen_moto

Нямам думи! За мен Мото -Пфое са добре оборудван комплекс ( сервиз,магазин, шоу-рум}, но сервизните им услуги са просто уникално побългарени. Сигурен съм , че шефовете най-малко искат да има недоволни , но монтьорите нямат желание да извършват качествени ремонти. Тъй като лично съм имал проблеми с тях, не бих им се доверил за нищо, което не видя с очите си. За съжаление пак трябва да прибягвам до тях само и единствено заради грешките в компютъра на колата , защото просто не знам дали има в някой друг сервиз пълната програма на компютъра, (ходил съм в три, но имат около 70% от целият масив данни).А относно клипа - на мен също ми боядисваха колата заради олюпен лак на задната врата и вежда( безплатно ). Не виждам как ще се оправят, след като плащаш за нови части,( които не се виждат- маслен филтър, поленов , щипки ), а те не ги сменяват , а явно ги взимат и ги препродават на друг - за какво да работят честно, така се изкарват много добри пари -типично по български. Не мога да им вярвам, ако не ги гледам какво правят,( а аз разбирам доста от коли). Успех!!!yuli2903
потребител


Мнения: 8
Регистриран на: Съб 05 Дек, 2009 15:06
Лично съобщениеEmail

fen_moto
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 22 яну 2010, 10:54
Модел на автомобила: transit
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от fen_moto » 24 яну 2010, 15:38

Alexi написа:в МР Шумен са много любезни ,на въпроса ми защо чисто новата ми кола няма парно също така любезно ми отговориха че нищо не може да се направи ,те така си били ,да съм си я бил поръчал с печка .. явно липсата на парно е част от екстрите на модела :D:
Re: Теми..?
Изпратено на: Пет 22 Яну, 2010 15:11
От: Vladek
До: fen_moto

Според мен, няма нищо лошо - неволна грешка и това си е
Тия от Фото Мое, са си кретени и измамници - както и всички други представителни автосервизи
Vladek
потребител


Мнения: 22
Регистриран на: Чет 14 Яну, 2010 18:23
Местоположение: гр. София
Лично съобщение

fen_moto
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 22 яну 2010, 10:54
Модел на автомобила: transit
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от fen_moto » 24 яну 2010, 15:50

vargala81 написа:
Е до сега не съм чувал на някой да му е паднала боята от вятъра :lol: на този инженер май са му пробутали втора употреба кола :lol: Мойта шефка кара 2ро С-40 новия и стария модел и е нямала такива проблеми .Е първото го боядисваха доста пъти ,докато се научи да паркира. :lol:
Re: Мото-Пфое: промоция или отчаян опит да преодолее кризата...
от paci на Пет 22 Яну, 2010 12:16

Като отвори врати Плевенското имах няколко похвални поста.
След това ...
Мненията са ми на всякъде из форума.
Пълно разочарование
Съжалявам за почти всяка една стотинка оставена в сервиза им
Колата ми повече там не стъпва!!!!

valk
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 06 фев 2007, 10:29
Модел на автомобила: форд
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от valk » 25 яну 2010, 12:12

Здравейте,не разбрах защо получих покана да прегледам форума,може би защото съм от МП,но ако позволите ще споделя няколко неща.
Не бива да говорим винаги с негативизъм за всичко "българско и родно".Не бива да забравяме ,че европейските добри практики са на на стотици години, а нашите са на сто дни в сравнение с тях.Не бива да искаме всичко положително в Европа с магическа пръчка да се прилага и у нас на момента,та нали хората ,които се учат и вършат същите добри практики са наши родни родители или деца,но първите са расли в зората на "равноправието",а вторите в "навечерието" на неравноправието.
МП наистина късно започна изгражадането на собствена сервизна база ,чак през 2002г.Преди това робувахме на други сервизи,създадени знаете как и с какви специалисти,но такова беше времето.Мислите ли ,че за толкова кратък срок може да се създаде 100% качествена сервизна мрежа.Не може,разбира се.Не само техника и апаратура е необходима.Човешкият фактор е най-важен.А за съжаление той се гради не за 10 години,трябва му период за 1 поколение,и то при положение ,че има не само работна среда ,а добра обществена среда.
Ще дам пример: в моя сервиз от 10 години идват на т.н. "практика" ученици от 3 профилирани техникума всяка седмица, И най -интересното е ,че ние не можахме за този период да намерим ученик,който да е отишъл с желание да учи там,да е идвал с желание да се учи в нашия сервиз,да е проявявал желание да започне работа в наш сервиз.Просто явно според бала си там отиват да завършат.Но всичките искаха да работят като завършат в собствен сервиз.Ето ти "качествен "материал, а ние всички искаме идеалното европейско или световно обслужване.Като не го получим ,вече всеки ни е крив,виновен,бил той вносител или изпълнител.Ами ако никой не искаше да става вносител на западни марки автомобили,защото е знаел докъде ще стигне оплюването му и проблемите ,щяхме да си караме онези "автомобили" нали.Да не би сервизното обслужване преди да е било нещо по-различно.Не ,разбира се,сега по -различното е, че или хората са същите ,или мисленето е същото.Но за да се промени поне след още 10 години,трябва ,както един от форума каза, всеки на момента в сервиза да поиска правото си на качествена информация -какво се обезщетява по гаранци,какво се покрива от производителя итн.,на качествено обслужване-кой ще го прави,за колко време,за колко средства ,и на качествена рекламация-ако не стане ремонтът какво става после,има ли гаранция итн..Стига да е в правото си.
Колкото до Волво-то ,това си е чиста проба смъкнато насила лаково покритие(поне от снимката) -може от солта ,от камъчета,от автомивка и препаратите .Гаранцията се доказва пред всеки производител !със снимки и по определени критерии.Всеки добър автобояджия ще го потвърди.Съмнявам се ,че не е направен опит от колегите,вероятно има нещо друго.
Много мога да говоря по тази и друга тема,но предполагам как ще бъда нападнат от някой,койте няма да е поискал да ме разбере,така че стига толкова.
И въпреки всичко съм готов за помощ и консултация,въпреки че нямам време да чета по форумите.Гледам моят сервиз да е възможно най-добрият в системата,и с колкото се може по-малко измислени проблеми от онзи малък процент измислени клиенти.
винаги търся разумното обяснение за проблемите

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от HACKO » 25 яну 2010, 14:41

valk написа:........Гледам моят сервиз да е възможно най-добрият в системата,и с колкото се може по-малко измислени проблеми от онзи малък процент измислени клиенти.
Добре де, защо не си попълниш в профила, да знаем откъде си, може да си ни от полза, а пък ако държиш на това, което съм цитирал, може да се сдобиеш и със доволни клиенти.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

fen_moto
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 22 яну 2010, 10:54
Модел на автомобила: transit
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от fen_moto » 25 яну 2010, 15:17

Аз предлагам на господина от Мото-Пфое да изчака да минат и следващите 10 г.и след това всичко ще се оправи от самосебе си.
Само че ако те(МП) се оправдават с това че няма качествени хора,мотивирани,мога само да им кажа че 2020г.с това мислене и с двойния стандарт на цени за резервни части вече ще бъдат издухани от пазара.Искам да попитам и друго господина.Не смятате ли че за създаването на качествени кадри се иска и управленски подход за привличане на вниманието на работника?А кой може да се похвали от работата на вашите сервизи?Тук не видяхме кой знае колко положителни мнения за работата на МП.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от HACKO » 25 яну 2010, 15:29

А стандарта в строителството?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

sparko
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 22 яну 2010, 13:05
Модел на автомобила: Tourneo Connect 1.8tdci 110 TREND
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от sparko » 25 яну 2010, 20:07

Здравейте,да ви се похваля.Най накрая днес ни предадоха така очаквания Форд от МП.И в знак на извинение за дългото чакане ни направиха подарък стелки за колата,което е добър жест от тяхна страна.Относно Турнеото,вътре е коренно различно от предишния модел,таблото наподобява C-Max,има борд компютър и ESP с HILL HOLDER,което е много полезно при потегляне по наклон.За сега нямам други впечатления,утре тръгвам на път и като се върна ще пиша как се държи колата.Поздрави

Заключена

Върни се в “Архив - теми, които не са актуални”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта