Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

... но може да са полезни
Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от Атанас » 27 яну 2010, 20:41

Айдеееее, тя темата утиде у барата :D:
Казвал съм го и преди, ще го кажа и сега:
Фирмата в която работя има в момента към 150 души персонал и обслужваме ЦЯЛА България. Наши партньори от Испания имат към 20 души персонал и покриват Испания и Португалия.
Кой как иска, така да си прави изводите. Ако страда от лека форма на слабоумие, да погледне колко е площта на Испания и Португалия, взети заедно (като население и покупателна способност да не говорим). Ако страда от тежка форма на слабоумие, е добре да счупи поне един бордюр с главата си. Всеки що годе умен човек ще си направи изводите.

Както казва онзи олигофрен с маркуча "лош материал" :twisted:

GalinBelos
потребител
потребител
Мнения: 161
Регистриран: 02 авг 2007, 22:41
Модел на автомобила: Mondeo 1.8/115 АГУ/хетчбек 1994
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от GalinBelos » 27 яну 2010, 21:21

bateto_toshko написа:
Аз лично си купувам кисело мляко от 28 ст. , а вие?
*00118* Откъде го вземаш и каква марка е , че тука при нас най-евтиното е 60 ст.


То добре казваш че там били 20 човека а тук 150 - ама съм сигурен , че онези 20 сумарно вземат на месец повече отколкото всички вие 150 в Бг . Така е кофти ма'триал - особенно управленски.

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от pepy1 » 27 яну 2010, 21:38

Alexi написа:кой ще им плати на тея немските монтьори по 3-4к евра на месец :D:
работодателя може ,но не го прави ,защото ще има по малко за него
така е навсякъде в БГ
mrdds написа: Приятелско семейство са вносители на бормашини,виброшлайи,флексове и такива китайски боклучета.Задължени са да осигуряват поне 1г. гаранция в БГ.Китайците им дават 30% брак на продукцията за 1г.
Тоест ако докарат 1000 бормашини, китайците им дават 300бр безплатно за резервни части и подмяна в гаранционния срок.Но не заплащат ремонтите им,защото на един ще му изгори четка,на друг копче.Не може на всеки да му даваш нова бормашина.И всяка подмяна на нещо си е труд все пак.Верно,че заложената печалба покрива и този труд,но все пак той е незаплатен нито от едната нито от другата страна.
да ама ако за годината от 300 бр.допълнително останат 200 фирмата ги продава и пак е на печалба въпреки транспортните разходи и уж безплатния труд
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от cenzor » 27 яну 2010, 21:49

pepy1 написа:
Alexi написа:кой ще им плати на тея немските монтьори по 3-4к евра на месец :D:
работодателя може ,но не го прави ,защото ще има по малко за него
така е навсякъде в БГ
Така е навсякъде, в целия свят!
Много чужди фирми имат филиали тук (а и в третия свят) само защото трудът ни е евтин. Напоследък и факта, че сме в ЕС помага, но евтиния труд е сред главните фактори.


По въпроса с :
mrdds написа: Цитирай точни факти.Дай примери.
Аз мога да ти дам.
Пример - гаранционните сервизи за мобилни апарати. Получават се сума за труда, частите са отделно.
mrdds написа: Втори пример: Приятелско семейство са вносители на бормашини,виброшлайи,флексове и такива китайски боклучета.Задължени са да осигуряват поне 1г. гаранция в БГ.Китайците им дават 30% брак на продукцията за 1г.
Тоест ако докарат 1000 бормашини, китайците им дават 300бр безплатно за резервни части и подмяна в гаранционния срок.
Това е еквивалента на заплащане на труда. Дават SWAP (разменни бройки), които да даваш на клиента, защото ремонта е по-скъп отколкото струва една бройка от съответните джаджи. Освен този SWAP със сигурност получават и отделна сума, за това че са гаранционен сервиз - било то за поддръжка, било за логистични разходи за тези 300 бормашини.
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Потребителски аватар
tqnko
потребител
потребител
Мнения: 233
Регистриран: 13 окт 2009, 18:32
Модел на автомобила: Ford fiesta mk3 1.1 с АГУ, 4/5 врати, много бЕга.
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от tqnko » 30 яну 2010, 17:43

От прочетеното до тук оставям с впечатление, че на мото фое живот и здраве няма да стъпя. :D
Закона на живота гласи: Яж боб, карай форд, живей горд!
Изображение
http://prikachi.com/users/tqnko/13D.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Моята красавица...
Приемам бартери за ел. стъкла на фиеста мк3 4/5 врати!

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от Атанас » 30 яну 2010, 20:01

tqnko написа:От прочетеното до тук оставям с впечатление, че на мото фое живот и здраве няма да стъпя. :D
E, не всички хора карат кола като твоята. На някои им се налага...

Потребителски аватар
PcMan
потребител
потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX
Местоположение: Ловеч
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от PcMan » 30 яну 2010, 23:50

nikolovvd написа:Обучението е от 1 до 6 месеца, като се прави периодично на 12 или 18 месеца. Така работника ще е стимулиран да работи и да се развива, като в същото време и заплатата му ще расте.
А като погледнем цените на автомобилите у нас и в Европа са близки. С други думи някой прави големи печалби и няма желение да ги дели с други.
Мой познат беше бояджия в сервиза на официалния вносител на Тойота и разказва, че наистина има такова обучение, но взимат по 2ма човека на година, и така и не са стигнали до него за 2те му години там. Накрая са почнали да го лъжат с парите много грубо (В Тойота, представяте ли си!) и разбира се е напуснал. В края на цитата много добре си го казал! Не може Тойота да е колкото в европа, а да заплатите да са 3 пъти по-ниски и да лъжат със калкулацията им. Отделно системата с обучението да е в начален и изключително тромав стадий. Не може един да печели страшно много на гърба на всички останали - това е черта на българина, но просто такива хора трябва да се наказват и да се отучим.
debug написа:То се обезцени до такава степен, че вече никой не го интересува каква диплома имаш. Диплома взимат и най-големите идиоти, щото и университетите се докараха до нивото на кварталния или фирмения сервиз.
Дипломите имат огромна стойност от конкретни уни-та, и работодателите знаят на всеки университет и специалността за тяхната сфера колко тежат дипломите. Факт е, че много университети и най-вече по-малки такива и частни институти нямат особена покривност на дипломите, дори никаква. Не случайно все повече чужденци от съседни държави избират някои големи държавни университети като ТУ-София-евтино и качествено. УНСС грубо казано е като Стопанския факултет - обясних вече - грозна картинка.

nikolovvd написа:Това е другата страна на монетата.
Още преди 4-5 години Слави правеше смешки на тема 3000$ за изпит и 5000$ за два - при докторите.
Слави да дойде в ТУ-София да види колко са обезценени дипломите и колко николко идиоти завършват, а само умни научени хора. Как за 3 трябва да знаеш и написал от 70% нагоре. Как от поток 210 човека 1ви курс в 4ти курс се дипломират 5-10 човека. Не говорим за Стопанския Факултет, той е единственото изключение (Стопански Факултет=четете УНСС варианта в ТУ обаче), но факултетите са десетки а този е обиден за ТУ. Да видите как се купува(по-точно не купува) изпит, не пускат рушвети и не минаване през просото. Как се класираш за общежитие с 3.20 и 4 невзети изпита и пак има куп места в общежитията цяла година всяка година (което е абсурдно но факт и показва колко е трудно и колко малко хора остават след до горни курсове, добре че са първокурсниците да пълнят общежитията преди да ги попарят, масово се дават и места на други унита от местата на ТУ, както и на нестуденти заради празните стаи). Всички идиоти се филтрират много добре и бързо, или се осъзнават и почват да учат. Ако се купуваха дипломи щях да знам, но мисля, че не се практикува в ТУ-София. Университети, които го правят и оронват престижа си (какъвто вече нямат) като УНСС, по-малки филиали на големите държавни университети, частни институти и т.н. са срам и позор. Не може всички уни-та да се слагат под общ знаменател както Всички правят. Разликите са несъизмерими в някои случаи.
Читавите млади дипломанти по медицина бягат в чужбина, не може да учат над 6 години една от най-трудните дисциплини и накрая да им се подиграят с най-ниските заплати в Европа за най-отговорната работа - доктор/и пр./ Така тук остават тези, за които вече споменахте->докторски грешки, абсурди.. Този, който плаща на докторите да се замисли как ще спре изтичането на ум от Б-я (само със високи стандарти на заплащане).
Последна промяна от PcMan на 01 фев 2010, 15:46, променено общо 3 пъти.
Изображение ИзображениеИзображение My blood runs blue

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от venom4o » 01 фев 2010, 09:36

Напълно съм съгласен с теб за ТУ-София..Там наистина няма 6-5.. Рушвети има само по спорт.. защото повечето хора нямат време да ходят и им дават бутилки на учителите които са пияници.И си държат просто да знаеш..По физика изпита е тест със 20 въпроса(те са задачи не въпроси)като два от въпросите са ти дадени за избираш отговора съответно имаш 18 въпроса по 2 точки и 2 по 4 точки.За да преминеш с 3-ка ти трябват 17 точки като за непълен въпрос се отнемат точки(бях решил задачата вярно и вмест N/m бях написал N директно точка долу).2 пъти ме късат за 1 точка..имах 16 и ме скъса каза съжелявам сядай да учиш и аз знам ,че е права. Като цяло нищо там не се е променило за последните 20-и няколко години откакто майка ми е завършила освен нововъведенията което е нормално. Но инжинер неможеш да станеш само като завършиш университет..който и да е..дори и в москва да отидеш..Трябва ти практика.. Дядо ми е зършил 1 път тук -Машинен инжинер и 1 път в Германия..цял живот се е занимавал с това но просто накрая вече нямаха работа...

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от chaosdd » 03 фев 2010, 16:02

Колеги, ще си позволя да направя няколко общи коментара по темата и изписаните постове, без да цитирам.

1. Повод на дискусията пълна с отрицателни мнения, в акция на Мото-Пфое с голяма отстъпка в сервиза за стари автомобили.
Наистина не разбирам някои от реакциите, а и първият пост. Чудя се какво ли би предизвикала новина за повишаване на цените. Масови безредици и подпалени дилърства?!

2. Ясно е, че винаги ще има недоволни клиенти, дори и на най-перфектната услуга. Който не работи, той не греши. Това, обаче, надали трябва да е повод за изливане на толкова необоснован негативизъм. В тази връзка трябва да се има предви следното:
Много често, проблема е в недобрата комуникация от страна на сервизния персонал, а не в техническата им некомпетентност. Питайте и настоявайте да ви се обясни. (което не значи че не трябва да ви се обясни и без да сте попитали).
Много често нещата опират до очакванията на клиентите, а те крайно се разминават с реалностите, в който случай няма вариант клиента да остане доволен.
За да имате реален повод за оплкакване и недоволство, трябва преди това да сте се обърнали към съответния ръководител от Мото-Пфое. Убеден съм, че никой в тази фирма (както и всички останали), няма интерес клиентите да са недоволни и после да сипят огън и жупел по форумите. Всеки нагоре по веригата ще се опита да реши проблема или поне изясни позициите, ако не сте доволни от нещо.
С някои клиенти пък, просто не може да се излезе на глава предполагам, сигурно и вие във вашата работа сте се сблъсквали с такива.
Примера с Волвото ХС90 между другото е доста нелеп и напомня на горното. При определени условия могат да се случат всякакви проблеми - технически, с боята и пр. и няма как да се очаква, че трябва да се отсранят безусловно във всички случаи или дори да се даде нов автомобил. Автомобила и качеството му често с нищо не са виновни за определени проблеми предизвикани от стила на шофиране, нормалното износване, условията в България или неоправдани очаквания на клиента.
3. Имайте предвид, че доволните клиенти нямат навика да се хвалят, а недоволните точно обратното и път към форумите си проправят предимно техните мнения.
Зад 5-те недоволни колеги по-горе, вероятно стоят 500 доволни. Не е честно обобщенията да са на база единствено първите 5. Някой даде пример с автопарк от 50 автомбила + 2 лични, които се обслуват отлично и всички са очевидно доволни.
Никой не му обърна внимание!

4. Разсъжденията пък за специално подбраното ниско качество на автомобилите за „нашия” свят пък са изключително далече както от истината, така и от логиката. Обяснявал съм го и друг път.
Разлика има в нивата на оборудване, като далеч не винаги за България то е по-ниско. Освен това ценовите листи съдържат десетки и стотици опции, та може като някой автомобил да няма втори в цяла Европа.
Автомобилите, които се продават тук са Европейска спецификация и отговарят точно на същите изисквания, норми и хомологация като на останалите пазари в ЕС. Логично, дори няма икономически смисъл да се опитваш да поевтиниш цената на някаква си малка ограничена партида, използвайки други части, при условие че ниска цена се постига точно при унифициране и максимално големи партиди.
Всичките Фиести продадени в България миналата година, завода в Кьолн ги прави за няколко часа (например).

Имам и още за споделяне, но се уморих.
Моля не приемайте написаното за назидателно, нито пък се опитвам да оправдавам Мото-Пфое.
Напротив, проблемите има купища и трябва да се идентифицират, посочват и решават. Единствения начин за това, обаче, е всички ние да сме обективни и честни пред себе си и да се оплакваме където и както трябва. Форума може да носи само частично тази роля.
Ford. Feel the difference

Потребителски аватар
bsavov
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 20 фев 2008, 22:18
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 EFI 8V
Ford Fiest 1.4 Mk6.5
Ford KUGA 2.0 TDCi 136HP 4WD
Ford KUGA Mk.2 1.5 EcoBoost 150HP FWD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от bsavov » 03 фев 2010, 22:20

chaosdd написа:Напротив, проблемите има купища и трябва да се идентифицират, посочват и решават. Единствения начин за това, обаче, е всички ние да сме обективни и честни пред себе си и да се оплакваме където и както трябва. Форума може да носи само частично тази роля.
Много добре казано! =D>:

Поздрави!

valk
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 06 фев 2007, 10:29
Модел на автомобила: форд
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от valk » 05 фев 2010, 11:44

браво на chaossdd
точно така би следвало да се пише и чете ,т.е. комуникира във форума ,а и във всеки друг форум.
негативизмът и злъчността не ни правят по -добри, и по -креативни в действия ,и постъпки.
тези черти пречат дори и на удоволствието ,което всички в края на краищата изпитваме от шофирането на автомобила ни.
винаги търся разумното обяснение за проблемите

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от petkoff_pl » 05 фев 2010, 11:57

valk написа:браво на chaossdd
точно така би следвало да се пише и чете ,..............
Нали и двамата сте от един отбор _friends_

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от chaosdd » 05 фев 2010, 12:13

petkoff_pl написа:
valk написа:браво на chaossdd
точно така би следвало да се пише и чете ,..............
Нали и двамата сте от един отбор _friends_
Всички сме от един отбор, но трябва да го осъзнаем.
Ford. Feel the difference

Потребителски аватар
PcMan
потребител
потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX
Местоположение: Ловеч
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от PcMan » 05 фев 2010, 14:14

Ясно е, че ще има винаги недоволни клиенти, но едно е недоволен клиент от по-скъпа или бавена услуга, а друго недоволен(бесен) клиент от диагностика с намерени несъществуващи проблеми като в моя случай! :x
45лв дадох за диагностика в МП-Младост преди 2 месеца преди да купя Фокусника и какво стана? По ходовата ми казаха, че имам само две задни щанги за смяна с надеждата, че ще оставя колата и ще им дам 2х135лв за щангите и поне 50на лв. за работата по смяната.. Не го направих и не съжалявам. Днес отивам в голям сервиз за ходови части и др., направиха оглед подробен и какво се оказа? Че щангите са перфектно здрави и нямам нищо за смяна по ходовата! :x А бях тръгнал да купува щанги за това минах на втори оглед за да е сигурно, че са за смяна!

Сега да ходя да им правя рекламация на кретените в МП-Младост ли ? 45лв. на вятъра, само едно измерване на компресията(без да са ми дали лист със цифрите от измерването й!) и измислени щанги за смяна!! :x Това не е недоволство, а чиста целенасочена измама от тяхна страна! Лично шефа на сервизините работници ми правеше огледа на ходовата, не второстепенен работник! :x
Изображение ИзображениеИзображение My blood runs blue

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от chaosdd » 05 фев 2010, 14:42

PcMan написа:Ясно е, че ще има винаги недоволни клиенти, но едно е недоволен клиент от по-скъпа или бавена услуга, а друго недоволен(бесен) клиент от диагностика с намерени несъществуващи проблеми като в моя случай! :x
45лв дадох за диагностика в МП-Младост преди 2 месеца преди да купя Фокусника и какво стана? По ходовата ми казаха, че имам само две задни щанги за смяна с надеждата, че ще оставя колата и ще им дам 2х135лв за щангите и поне 50на лв. за работата по смяната.. Не го направих и не съжалявам. Днес отивам в голям сервиз за ходови части и др., направиха оглед подробен и какво се оказа? Че щангите са перфектно здрави и нямам нищо за смяна по ходовата! :x А бях тръгнал да купува щанги за това минах на втори оглед за да е сигурно, че са за смяна!

Сега да ходя да им правя рекламация на кретените в МП-Младост ли ? 45лв. на вятъра, само едно измерване на компресията(без да са ми дали лист със цифрите от измерването й!) и измислени щанги за смяна!! :x Това не е недоволство, а чиста целенасочена измама от тяхна страна! Лично шефа на сервизините работници ми правеше огледа на ходовата, не второстепенен работник! :x
Не ми се влиза в подробни дискусии, ама какво те кара да вярваш на неофициалния сервиз, а да не вярваш на официалния?
То е нормално да харесаш повече отговора свързан с НЕизваждането на пари.
Или пък, замислял ли си се за критериите, по които щангите (или други детайли) са за смяна или не. Може би в единия случай са за смяна според заводските препоръки и норми на Форд, а в другия не са за смяна според някой си майстор, незапознат с каквито и да би стандарти, рядко срещащ подобни автомобили и преценил "на око".

Просто теоритизирам, не знам дали съм уцелил. Защо не се върнеш с автомобила в Младост и да ти посочат как са преценили за щангите?
Ford. Feel the difference

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от paci » 05 фев 2010, 15:11

chaosdd написа:Не ми се влиза в подробни дискусии, ама какво те кара да вярваш на неофициалния сервиз, а да не вярваш на официалния?
То е нормално да харесаш повече отговора свързан с НЕизваждането на пари.
Или пък, замислял ли си се за критериите, по които щангите (или други детайли) са за смяна или не. Може би в единия случай са за смяна според заводските препоръки и норми на Форд, а в другия не са за смяна според някой си майстор, незапознат с каквито и да би стандарти, рядко срещащ подобни автомобили и преценил "на око".

Просто теоритизирам, не знам дали съм уцелил. Защо не се върнеш с автомобила в Младост и да ти посочат как са преценили за щангите?
Защото НЕофициалния сервиз ми РЕШИ проблемите и то за МНОГО ПО-малко!!!
С много пари в МП не се получи!
Радвайте се там, грейте се, че сте много печени ... ПОВЕЧЕ НЕ БИХ ВИ СЕ ДОВЕРИЛ.
Последна промяна от paci на 05 фев 2010, 17:05, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
PcMan
потребител
потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX
Местоположение: Ловеч
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от PcMan » 05 фев 2010, 16:37

Ще го върна да ми кажат от МП-Младост как са оценили щангите за смяна, повярвай ми няма да пропусна това удоволствие. Ще си запиша конкретно - може да има таен технологичен стандарт точно под какъв ъгъл да ти е окото за да видиш проблем с конкретен компонент, знае ли човек :roll:
Преди това ще мина и през втори сервиз за 3то мнение по въпроса.
За какви стандарти и заводски изисквания си говорим, когато човека в МП при диагностиката погледна ходовата част за 2минути? Нямам оплаквания към задницата и за това минах 3ти сервиз, ще потретя също преди да им се изсмея в лицето.. И да, пича от МП също на око преценяваше, с нищо друго, подобно на по-ниското човекоподобно в друг сервиз (също голям), което е проверявало по същия начин. Колко ли начина има за проверка на ходова част :shock:
И снимки ако искате ще кача, и през 3ти сервиз ще мина и накрая свърша в МП за 2ри път за обяснение - след всичко ще споделя отново. Така и амортисьорите вече на тестова машина, след това с практически оглед и т.н., а сега и на 2ра тестова машина на друго място ще ги тествам за да съм сигурен, очевидно така трябва в Б-я - 3 пъти диагостираш и 1 път ремонтираш. Ако се наруши - 1 път диагностираш и 3 пъти ремонтираш докато нацелиш (нацели) кое е. :)
Изображение ИзображениеИзображение My blood runs blue

Потребителски аватар
CEC0087
Потребител
Потребител
Мнения: 660
Регистриран: 14 юли 2006, 21:44
Модел на автомобила: Ford Focus mk2 06
Ford Orion 1.4 92
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от CEC0087 » 05 фев 2010, 18:55

Искам да питам колегата chaosdd според него нормално ли е да си закараш колата за смяна на масло и да забравят да нулират компютъра ,нормално ли е да не ти кажат, че от колата е текло масло от пропката, нормално ли е да ти сменят халогена като чакаш 6 часа и накрая някои за 5 мин да ти го смени и да ти надере бронята, нормално ли е да заведеш следваш клиент да си вземе кола и на първата седмица да изгуби всички тоци поради това, че са махали клемата и не са я затегнали послсе и да си на 100км от вас в 7 сутринта, това са ненормални неща и от това се дразнат хората а иначе има и много положителни страни за който не мога да отреча !!!

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от bateto_toshko » 05 фев 2010, 19:49

chaosdd написа:Колеги, ще си позволя да направя няколко общи коментара по темата и изписаните постове, без да цитирам.

1. Повод на дискусията пълна с отрицателни мнения, в акция на Мото-Пфое с голяма отстъпка в сервиза за стари автомобили.
Наистина не разбирам някои от реакциите, а и първият пост. Чудя се какво ли би предизвикала новина за повишаване на цените. Масови безредици и подпалени дилърства?!
.
Безредици няма да има.Просто ако стане достатъчно скъпо може да прекратите съществуването си като фирма вносител на Форд , поради липса на клиенти.Разбираш ли проблема не е , че работите скъпо.Да работиш скъпо и качествено си е оферта и много хора биха я предпочели.Проблема е , че работите скъпо (около 40 лв /час мисля) , а не е качествено(некомпетенетно).
Отивам да питам за тампони на носачите. Те веднага почнаха: тъй като се сваля целия заден мост, ама те сигурно ще излязат и задни накладки и т.н.Накрая някой от сервиза се изцепи , че в момента нямали в наличност като моите тампони , ама от Транзит можело и да станат на моята фиеста :shock: .Викам им харчи ми масло , можете ли да ми смените гумичките? Отговор :Само гумички не може , трябва да се цепи целия мотор да се сваля всичко и да се мери , може и да се окаже основен ремонт.....при разход 300 мл /1000 км :shock: .Не бе, викам само гумички искам...Не ,не може за да има гаранция трябва основен ремонт , а без гаранция не работим.Гаранцията ви я знаем ......
Яд ме е , че ако поискам нещо скъпо и качествено за моята кола няма къде да го получа , за това ме е яд , не за друго......Естествено тампоните ми ги смениха в друг нелицензиран сервиз за 2 пъти по малко пари и до сега да чукна на дърво 8 хил.км още са здрави.
Иначе не мога да отрека , като отида има много хубава програма , до най последната подробност показва детайлите до последното болтче на съответния модел много се впечатлих.Техниката я имате , но ... за жалост дотам
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мото-Пфое:промоции или отчаян опит да преодолее кризата...

Мнение от Alexi » 05 фев 2010, 20:27

той пазара се саморегулира ,така че сервизите с некачествен ремонт или твърде скъп ще отпаднат постепенно от пазара ...

Заключена

Върни се в “Архив - теми, които не са актуални”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта