Питане за гуми регенерат
- pifivo1
- потребител
- Мнения: 349
- Регистриран: 06 май 2007, 10:51
- Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
- Местоположение: гр.Оряхово
- Status: Извън линия
Питане за гуми регенерат
Здравейте, някой знае ли къде се предлагат гуми регенерат?Мнения за студен или топъл регенерат и евентуално някакви ориентировъчни цени.Предварително благодаря. 

- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Регенерата е като бабичка с пластична операция - колкото и да е лачена, си е бабичка!
Регенератите се правят от стари гуми, на които се изтърква горния каучук и се заливат с нов!
Проблемите тук идват от това, че всъщност скелета на гумата /телената оплетка/ е стар, износен в определена степен и доста често скрити поражения! Затова дори перфектно изглеждащите регенерати всъщност крият риск от "експлозия" , освен това новия слой каучук не е особено качествен /направо са си пластмасови/ и е неравномерно отлят /винаги реглажа им куца/!
От горе изброеното става ясно, че не само не е изгодно да се кара с регенерати, ами направо си е опасно и не дай си боже да спукаш гума на път може да ти излезе доста солено; много по-разумно е да си вземеш нови гуми /аз съм много доволен от САВА и са на отлични цени/ и да си караш спокойно - абе новото си е ново
Регенератите се правят от стари гуми, на които се изтърква горния каучук и се заливат с нов!
Проблемите тук идват от това, че всъщност скелета на гумата /телената оплетка/ е стар, износен в определена степен и доста често скрити поражения! Затова дори перфектно изглеждащите регенерати всъщност крият риск от "експлозия" , освен това новия слой каучук не е особено качествен /направо са си пластмасови/ и е неравномерно отлят /винаги реглажа им куца/!
От горе изброеното става ясно, че не само не е изгодно да се кара с регенерати, ами направо си е опасно и не дай си боже да спукаш гума на път може да ти излезе доста солено; много по-разумно е да си вземеш нови гуми /аз съм много доволен от САВА и са на отлични цени/ и да си караш спокойно - абе новото си е ново

- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
при некачествен регенерат(в повече от 50 %от случаите) залепения каучук се разлепва и ако караш с над 50 км. в час започва да се разлепва
и тъй като съм патил преди около 6 години от регенерат съм се зарекъл никога повече няма да сложа такива гуми на кола каквато и да е тя
ако нямаш финанси за нови гуми по добре си вземи втора употреба
и тъй като съм патил преди около 6 години от регенерат съм се зарекъл никога повече няма да сложа такива гуми на кола каквато и да е тя
ако нямаш финанси за нови гуми по добре си вземи втора употреба
времето е като парите-никога не стига
- pifivo1
- потребител
- Мнения: 349
- Регистриран: 06 май 2007, 10:51
- Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
- Местоположение: гр.Оряхово
- Status: Извън линия
Почвам да се замислям, но какъв е смисъла да си взема изпечени гуми втора употреба макар и с грайфер за зимни?pepy1 написа:при некачествен регенерат(в повече от 50 %от случаите) залепения каучук се разлепва и ако караш с над 50 км. в час започва да се разлепва
и тъй като съм патил преди около 6 години от регенерат съм се зарекъл никога повече няма да сложа такива гуми на кола каквато и да е тя
ако нямаш финанси за нови гуми по добре си вземи втора употреба
Аз обсъждам варианта за зимни гуми

А дали едни всесезонни отзад няма да ми решат проблема

- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Аз така изкарах 3години - отпред зимни летни според сезона, а отзад всесезонни /моите бяха Марангони около 70лв/ . В тази схема е прилично поведението автомобили с предно предаване /абе зимата си имам винаги едно на ум, че такова животно като всесезонна гума няма и внимавам със задницата/.
ПП: да повторя - новата гума си е нова!
ПП: да повторя - новата гума си е нова!
- pifivo1
- потребител
- Мнения: 349
- Регистриран: 06 май 2007, 10:51
- Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
- Местоположение: гр.Оряхово
- Status: Извън линия
chains написа:Аз така изкарах 3години - отпред зимни летни според сезона, а отзад всесезонни /моите бяха Марангони около 70лв/ . В тази схема е прилично поведението автомобили с предно предаване /абе зимата си имам винаги едно на ум, че такова животно като всесезонна гума няма и внимавам със задницата/.
ПП: да повторя - новата гума си е нова!
Мерси, по всичко изглежда че ще мина на този вариант и дано всичко да е наред.Щото съм имал изпълнения - бях сложил отзад летни гуми и при минусови температури те станали на пластмаса.Задницата упорито искаше да ме изпревари, но на завой най ме кефеше - направо се вписвах в завоя.За щастие мина без инциденти

-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 03 окт 2007, 23:30
- Модел на автомобила: Scorpio
- Status: Извън линия
Регенератите в Практикера също са Марангони, а не куча марка, както писа колега по-горе.Трябва да си призная, че не разбирам, няма начин да разбираш всичко. Имам едно ретро, което карам рядко, реших да го преобуя с 4 нови, евтини някакви Сави, Дебици. Влизам в Практикера и ще грабя 4, гледам пише Марангони - майд ин Итали- евтини...Изглеждат перфектни, гледах ск-ни индекси, всичко. Пише регенерат- и не ги купих.Ако не пишеше мои бяха, щях да съм уверен, че имам сносни гуми.Та искам да кажа, ако не бяха коректни хората ,да напишат на етикета, как щях да разбера, или друг да разбере?Кой знае колко пъти сме купували рег-ти за нови, или даже и рег-ти 2-ра употреба. Купи 2, аз така мисля да направя и 2 др. нови, без да знаем кви са всъщност.2-ра употреба - не, минавам 120 000 км/ г. сменям ги всеки сезон и ги оставям за продаване.Като знам какви дупки, бордюри, горели са, иначе имат грайфер, нямат балони, не са напукани, стават за града, на кратки разстояния.
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
- ravenman
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 19 май 2007, 15:58
- Модел на автомобила: .....
- Местоположение: Добрич-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Пич,аз съм с Малатеста.Доволен съм. Като ги слагах ми казаха,че тея гуми ще заровят колата.Не знам дали е така, но съм склонен да им вярвам. Купих си ги евтиноpifivo1 написа:kEFi написа:Регенерат - последно видях да се продава във веригата Praktiker. Куча марка. Разликата в цената с нова гума пак куча марка (разбирай евтини - дебица и т.н.) 10-15лв...
A какво ще кажете за регенерат Малатеста

Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 03 окт 2007, 23:30
- Модел на автомобила: Scorpio
- Status: Извън линия
Ще мина да ги гледам пак, двуумя се, къде е границата около протектора ли? Изглеждаха сякаш са заляти, ама целите, с нова гума.Като оросени с нов каучук. Аз съм бързак, не оглеждам много внимателно, всичко е боклук, влизам , грабя един боклук според въжможностите ми, кво да ги гледам гуми нисък или среден клас, сега е с Мишелин Енерджи - хубава марка, ама нисък/ среден клас всесезонна гума- 2 гр. дъжд и летиш.
Последна промяна от kapitan на 06 окт 2007, 15:22, променено общо 1 път.
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Не си мислете че задните гуми имат маловажна роля за стабилността. Вие си купувате май задни колкото да има нещо за търкаляне. Да ама не. Ако задните гуми изгубат сцепление, а предните не, ефекта е завъртане на 180 градуса, и със стоповете напред по магистралата. Вие сега няма да ми повярвате, но имайте предвид и взе пак разпитатйте някой компетентен - не майстора в кварталната гумаджийница.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Много хора гледат на задните гуми по начин, едва ли не те не са техни, на колата зад тях са, дет викаш колкото да има нещо да се търкаля. И понеже за Фиеста се заговори отначало, да ви кажа този автомобил ако е с празен багажник и няма пътници отзад, задните гуми почти не се притискат към пътя. Аз съм карал със задни гуми на 1.5 атмосфери - не личи, че са меки. Белата става, когато отдолу стане хлъзгаво, а отгоре задуха странично.
А колко е важно сцеплението на задните гуми, кой, ако не ewgeny със Сиерата ще знае
А колко е важно сцеплението на задните гуми, кой, ако не ewgeny със Сиерата ще знае

- ravenman
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 19 май 2007, 15:58
- Модел на автомобила: .....
- Местоположение: Добрич-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Веднъж гледах по дискавъри как се правят регенерат-а. Старите гуми се пускат целите в някаква машина,която им слага голям слой нова гума. Никъде не видях гумата да е например до половината стара - до половината нова.Заливат я цялата. Не знам - ти си решавашkapitan написа: къде е границата около протектора ли? Изглеждаха сякаш са заляти, ама целите, с нова гума.Като оросени с нов каучук.

Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 03 окт 2007, 23:30
- Модел на автомобила: Scorpio
- Status: Извън линия
колеги, как така изведнъж решихте, че някой подценява нещо, че слага 2-употреба галоши, и не е чувал що е сцепление и има ли почва то у нас?Всичките мои 7 са със задно. С едния минавам средно 120000 км/ г. не е като да въртя из квартала и да спирам след 1 км "дълъг път" пред дървена кръчма със сръбска чалга. Може да се възгордявате ,но не изтрелвайте критики на ляво и дясно. Тук обсъждаме само, може и да научим нещо, не си мерим чучурчетата.
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ти колата остави, теб да не те заровят някъде, че с тея икономии от по 10-20 лв. си е опасноravenman написа:Пич,аз съм с Малатеста.Доволен съм. Като ги слагах ми казаха,че тея гуми ще заровят колата.Не знам дали е така, но съм склонен да им вярвам. Купих си ги евтино41кинта

Все пак гумите са единствената връзка на автомобила с пътя и в този ред на мисли контактната площ на гумата с пътя е колкото пощенска картичка.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта