смяна на предните апарати и дискове с по-големи СИЕРА

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

смяна на предните апарати и дискове с по-големи СИЕРА

Мнение от venom4o » 12 окт 2007, 20:11

Така колеги.. лудата ми глава днес и хрумна нова """""""""""ГЕНИАЛНА""""""""""""" идея и да попитам. Отпред и 2та ми апарата са с огромни язви да не кажа ,че са толкова зле ,че се едно хрома е язва по ръждата. Не спират като хората.. наскоро ги полирах временно да закрепя нещата но така ме е страх а скоро и ще сменям и 4-те спирачни маркуча ...ТА си мисля .. да солжа дискове с по-голям диаметър.. не е задължително да са вентилирани .. и други апарати ,но от каква кола ще паснат? Накой правил ли го е това упражнение? Дали ще паснат на главината е основния проблем.. 2-ростепенния са дали ще опират в джантата? Заслужава ли си ? Зелен шофьор съм още .. обичам да ръчкам ,но спирачките не ми държат.. Дискове ще слагам и отзад ,но въпроса е отпред да са 100% стабилни...

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 14 окт 2007, 09:42

май няма луди Ора дет се занимават с глупости като мен :P

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 14 окт 2007, 11:39

venom4o написа:май няма луди Ора дет се занимават с глупости като мен :P
само ти не си добре с главата :lol: ние нормалните си караме сиерките и не тунинговаме :P

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 14 окт 2007, 19:14

Бе просто така и така трябва да купувам 2 апарата и си мисля направо да си купя такива апарати ама незнам от какво ще пасне на шенкела

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 14 окт 2007, 19:55

еми то във форума сме малко сиераджиите, трудно се намира помощ за по-такива неща

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 14 окт 2007, 21:25

А защо ти трябват по-големи.Що не си вземеш пак същите
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 15 окт 2007, 00:03

Ми целя по добри от сток спирачките.. Демек по ефективни.. не искам да ми е по красива колата защото те няма и да се виждат ,но с по голям диаметър ще кове на място..

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 15 окт 2007, 00:04

Сега замисля ли се преди да спре :lol:
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 15 окт 2007, 11:14

сега се опитва да спре.. много причини са.. Мисля ,че и самата помпа е АУТ дори и след като и смених гумичките...Обаче предните два апарата са за смяна..

big_pimp
потребител
потребител
Мнения: 141
Регистриран: 19 окт 2005, 18:35
Модел на автомобила: БАНГИЯ, ТОТАЛКА, СКРАПЕР.. :)
Местоположение: СОФИЯ- БАНИШОРА!!
Status: Извън линия

Мнение от big_pimp » 22 окт 2007, 21:53

ОХ познато познато :wink: Понеже аз направих същото ще ти обясна някой неща :wink: В момента си с 240 мм ? нали така единственото нещо което можеш да направиш е без смяна на шенкели е да сложиш 260мм дискове и апаратите пак ще се хващат на същите места на шенкела :wink: Бих ти препоръчал да видиш мойта тема в продава се :wink: и да се обадиш на телефона който е посочен и да ти обясна,че с писане не става :wink: В тази тема в раздел "продава се " продавам всичко което ти е нужно :wink: не че си правя реклама но все пак мога да ти помогна 8)
cosworth наш, който си на небето да се свети името ти,както на пътя така и в сервиза!!!!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 24 окт 2007, 08:29

айде да не пиша нова тема.. Само да попитам колко мм са предните дискове заводските ? 240 или 260 бяха? Някой знае ли?

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта