Смяна на десен външен маншон - ДАЙТЕ ИНФО
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
Смяна на десен външен маншон - ДАЙТЕ ИНФО
Та след един много як скок в една дупка, пълна с вода от дъжда вече съм за смяна на десен маншон. Беше се напукал и от рязкото налягане при удара се е спукал и .... хвърля грес от една малка (засега) дупчица.
Та въпроса е мога ли да сменя външния маншон като сваля полуоската само от вътрешната страна ( откъм скоростната кутия ). Трябва ли да източа маслото на скоростите преди тези операций?
Всяко инфо ще бъде взето под внимание. Който е сменял да подсказва, че утре се почва....
Та въпроса е мога ли да сменя външния маншон като сваля полуоската само от вътрешната страна ( откъм скоростната кутия ). Трябва ли да източа маслото на скоростите преди тези операций?
Всяко инфо ще бъде взето под внимание. Който е сменял да подсказва, че утре се почва....
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Смяна на десен външен маншон - ДАЙТЕ ИНФО
Режи скъсания маншон и ровичкаш в греста и намираш една шайба ли скоба ли как се нарича, процепена и там където се събират двата края има дупчици за да бръкнеш в тях със спецялни клещи да отвориш шайбата и вадиш полуоската от карето. Оста се задържа с нея така че в тази насока ще дириш.
На тататък ще се оринетираш.
Обаче така го обясних
Извинявам се обаче само съм гледал процедурата никога не съм я правил.
Само не тъпчи новия маншон като пълнена чушка

Обаче така го обясних

Само не тъпчи новия маншон като пълнена чушка

- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Внимавай!
Когато извадиш полуоската от скоростите ще изтече маслото!
Откачи носача от шенкела, махни скобата върху маншона на вътрешното каре и се опитай да извадиш полуоската от карето. Самото вътрешно каре представлява лесно разглобяема сглобка - полуоската завършва със Y образно разширение което се поставя във "чашката" на карето и самото поставяне на носача на място държи карето сглобено.
Когато извадиш полуоската от скоростите ще изтече маслото!
Откачи носача от шенкела, махни скобата върху маншона на вътрешното каре и се опитай да извадиш полуоската от карето. Самото вътрешно каре представлява лесно разглобяема сглобка - полуоската завършва със Y образно разширение което се поставя във "чашката" на карето и самото поставяне на носача на място държи карето сглобено.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
-
- потребител
- Мнения: 114
- Регистриран: 26 май 2006, 10:39
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
- Местоположение: Pernik
- Status: Извън линия
Току що видях темата и искам да споделя.Скоро смених и двата предни външни маншона.Не сваляхме нито полуоски нито карета.Само се вади карето от главината.Продават се еластични силиконови маншони комплект със скоби и грес,които стават за много модели автомобили.След като се махне стария,новият се нахлузва на полуоската чрез фуния направо през карето.От тясната страна маншона ляга в улея на полуоската,а от другата страна се нагласява до необходимия диаметър на карето и се реже.Е, преди това се почиства старата и се слага новата смазка.Слагат се скобите и всичко е ОК. Това отдавна се прави масово.Приятен път!
-
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 25 сеп 2006, 08:21
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 EFI
- Status: Извън линия
Аз моя го смених така:1-сваляш болта дето държи карето след това,откачих шарнира и накрайника на кормилна щанга после като се ракачат е лесно дърпаш карето то излиза защото е на шлици слагаш новия маншон и сглобяваш много е лесно цялата процедура трае около 1час ако не си майстор а аматьор като мене.после поне според мене трябва да се откара да се анправи реглаж на предница ма това е мое мнение! 

-
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 25 сеп 2006, 08:21
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 EFI
- Status: Извън линия
- moher_
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 14 мар 2008, 22:44
- Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1996
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: Смяна на десен външен маншон - ДАЙТЕ ИНФО
аз ги сменях и левия и десния значи първо разхлабваш болтовете на гумата и полуоската сваляш гумата развиваш гайката на носача и го изместваш на една страна след като си разделил носача от главината с чук избиваш полуоската като внимаваш да не я нараниш/много/след като си я извадил режеш стария маншон и почистваш старата грес и ще видеш има вътре една зегерка сваляш я нея и слек удар махаш карето слагаш новото и си ти като внимаваш да не излезе вътрешното успех
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта