Проблем с хидравликата

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
sharik
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 04 окт 2009, 17:55
Модел на автомобила: Escort
Status: Извън линия

Проблем с хидравликата

Мнение от sharik » 04 окт 2009, 18:14

Здравеите имам проблем с хидравликата на Ескорт 96 като въртя волана се чува нещо като че ли стърже досега не ми е правило така от скоро се чува този шум в като потеглям при завой ми затяга волана за секунда все едно няма хидравлика ак може да ми помогнете със съвет ще съм благодарен

а4о
потребител
потребител
Мнения: 782
Регистриран: 28 юни 2009, 20:03
Модел на автомобила: fiesta
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Проблем с хидравликата

Мнение от а4о » 04 окт 2009, 18:37

Ако има стържене и ти затяга,рейката е най-вероятно.Иди да я прегледат за луфтове или течове на стенд.Ремонт или втора ръка.

sharik
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 04 окт 2009, 17:55
Модел на автомобила: Escort
Status: Извън линия

Re: Проблем с хидравликата

Мнение от sharik » 04 окт 2009, 19:40

проверявах маслото беше малко под нивото има липса дали е от него ако долея дали ще се оправи

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4784
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с хидравликата

Мнение от pepy1 » 04 окт 2009, 21:08

ще се оправи ,но имаш теч на масло ,провери къде е ,обърни внимание за колко време колко течност доливаш-имай предвид че това не е малък проблем
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1343
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с хидравликата

Мнение от vargala81 » 04 окт 2009, 21:21

казанчето за хидравличната течност омазано ли е в масло?ако да, свали го и виш точно там дето се закача за разширителния съд да не е спукано.Мойто беше спукано точно там ,като го натиснеш леко и се вижда как от пукнатината тече .нивото ми падаше под минимум и въпреки това съм нямал стържене или затягане.

sharik
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 04 окт 2009, 17:55
Модел на автомобила: Escort
Status: Извън линия

Re: Проблем с хидравликата

Мнение от sharik » 04 окт 2009, 21:22

благодаря за информацията

Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с хидравликата

Мнение от gazetto » 09 окт 2009, 23:15

От хлабав ремък пак може.....Онзи ден бях така и кат го натегнах всичко е 6
Изображение

sheDule
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 04 окт 2009, 15:07
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD 94г. Комби
Status: Извън линия

Re: Проблем с хидравликата

Мнение от sheDule » 11 окт 2009, 21:08

sharik написа:Здравеите имам проблем с хидравликата на Ескорт 96 като въртя волана се чува нещо като че ли стърже досега не ми е правило така от скоро се чува този шум в като потеглям при завой ми затяга волана за секунда все едно няма хидравлика ак може да ми помогнете със съвет ще съм благодарен
Имам същият проблем с хидравликата на Мондеото. Днес смених хидравличната рейка и теч вече няма, но проблема със стърженето определено не е от рейката и се чува от хидравличната помпа(вероятно не може да създаде достатъчно налягане). Натягането на ремъка, който задвижва помпата също не помогна. Проверих и маркуча, който връща обратно маслото от рейката в казанчето да не е запушен,но той е добре и би трябвало да работи на 6, но не. :( Най-вероятно е за смяна хидравличната помпа! Ако отстраниш проблема преди мен пиши!


Допълнение:

Смених ремъкa на хидравликата и стърженето изчезна. Изглежда стария ремък е бил прекалено отпуснат(беше оптегнат на максимум).
Дано и при теб проблема да е в ремъка. Има ремъци по 9,50лв и по 30лв.

Потребителски аватар
dre55ed
потребител
потребител
Мнения: 116
Регистриран: 20 окт 2008, 22:04
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,6 16v 1995 90 h.p. Nissan Primera P11 GT 1997 150hp
Местоположение: Ямбол/Бургас/Несебър
Status: Извън линия

Re: Проблем с хидравликата

Мнение от dre55ed » 17 окт 2009, 16:58

И моята кола издава този звук в студено време преди да е загряла, след това този звук от натягаща течността помпа изчезва. :D:
колата ми служи, не аз на нея
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
divak_84
потребител
потребител
Мнения: 96
Регистриран: 11 ное 2009, 20:01
Модел на автомобила: ford mondeo1.6 16v-zetec-комби
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Проблем с хидравликата

Мнение от divak_84 » 14 ное 2009, 02:42

провери си тампоните на реактивната щанга първо може и от тях да е,ак ли не ще е рейката

Потребителски аватар
amplified
потребител
потребител
Мнения: 465
Регистриран: 16 фев 2008, 02:29
Модел на автомобила: 2008 Mondeo MkIV Duratec 2.0 145bhp Тitanium X
Местоположение: Бургас-София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с хидравликата

Мнение от amplified » 16 ное 2009, 23:19

колеги на мен ми е прекалено стегнат волана, смених рейката с рейка втора ръка и волана като, че ли стегна повече - поне теча изчезна. Продължавам ли да гледам рейката или да обърна внимание на нещо друго?

Потребителски аватар
cockyhotty
потребител
потребител
Мнения: 667
Регистриран: 26 май 2009, 18:47
Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: Проблем с хидравликата

Мнение от cockyhotty » 11 фев 2010, 15:03

Една профилактична смяна на маслото с правилното и указаното в спецификацията е не лоша идея за всички. Не навременната смяна на масло унищожава който и да е агрегат. Особено пък хидравликата на волана, която реално няма читаво филтриране на маслото (има само нещо като груба цедка на връщащият маркуч в казанчето) и всичките стружки и замърсяващи частици си циркулират и режат всичко по пътя си с налягане 70-80 бара. По принцип във всички книги за ремонт, които съм гледал смяна на това масло просто не е описано като процедура, но си е наложителна процедура за колици на над 10 г. и 200 хил, км. Според мен смяната на това масло трябва да се прави на всеки 50 хил. км и 2-3 год. Не е кой знае колко скъпо-около 10 лв литъра и повечето системи побират до 1 л. Производителите на автомобили много ясно, че ще се похвалят, че използват масло за целият експлоатационен живот на автомобила, но това са пълни глупости- няма вечно масло!!! След това се правят вече други проверки и се тръгва по пътя ремъци, ролки, помпи, рейки...

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта