Съвет за смяна на задни амортесьори на Ескорт

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
sashocos
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 22 авг 2005, 15:11
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: sofiq
Status: Извън линия

Съвет за смяна на задни амортесьори на Ескорт

Мнение от sashocos » 14 апр 2010, 18:44

Колеги при смяна на задните амортесьори на Ескорт 94 г.,откачат ли се пружините,т.е ще трябва ли да ги свивам със скоба или нещо друго ,за да сменя амортесьорите? Кажете за да знам дали сам да се захващам или да я водя на майстор?
Ford Sierra 2000 DOHC-120 p.s

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1343
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Съвет за смяна на задни амортесьори на Ескорт

Мнение от vargala81 » 14 апр 2010, 18:53

Ако не е комби действай смело.Аз вече се специализирах и за 30 мин. мога да сменя и двата :lol: Сменях 3 чифта прожини докато постигна желания резултат :D

Потребителски аватар
sashocos
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 22 авг 2005, 15:11
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: sofiq
Status: Извън линия

Re: Съвет за смяна на задни амортесьори на Ескорт

Мнение от sashocos » 14 апр 2010, 20:35

понеже е доста овиснала отзад,като сменя амортесьорите дали ще се вдигне малко?
Ford Sierra 2000 DOHC-120 p.s

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1343
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Съвет за смяна на задни амортесьори на Ескорт

Мнение от vargala81 » 14 апр 2010, 22:42

sashocos написа:понеже е доста овиснала отзад,като сменя амортесьорите дали ще се вдигне малко?
не, в никакъв случай няма да се вдигне от амортисьори.Трябва да смениш прожините но както вече казах, докато постигна желания резултат смених 2 чифта прожини.Когато смених амортисьорите сложих и нови прожини но те се оказаха по-меки от старите, задницата се лашкаше а аз обичам да ми е по-твърдо :D После купих спортни, колата стана по-стабилна на пътя но и много ниска.До тук и с двата чифта прожини а и със старите задирах по легналите полицаиу, смених и джантите от 13 на 14 цола но все тая.На скоро научих, че един майстор в Асеновград на времето повдигал Ладите :D: отидох при него с три прожини но задължително 2те да са от 1 комплект.Значи 1та която не е от комплекта се реже на 2, тия половинки се навиват в долния край на целите прожини .Изрясват се от дебела ламарина скобички с ширина 1-1,5 см. искривяват се здраво с клещи и се заварят самите скоби.Цялата прожина и половинката се заваря само в долния край, ако се завари на горе ще се счупи.После обаче се наложи да отрежа 1 витка от прожините във горния край понеже задницата се вдигна много :D: можеше и по още 1 витка да отрежа ама не ми се сваляха пак.Сега колата вози малко твърдо ама да мо мислят тия дето сядат отзад :D: преди да отрежа витката много мяташе задницата по завоите, сега е добре а ако се отреже още една ще е още по-добре

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта