Въпрос ?

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
tikva
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 08 фев 2015, 18:21
Модел на автомобила: Galaxy
Status: Извън линия

Въпрос ?

Мнение от tikva » 23 май 2015, 18:19

Въпрос за реглаж към знаещите.

1. Както е видно на разпечатката след реглажа на предницата ,нещата горе - долу влизат в норма ,но някои са на границата и това ме притеснява.

2. Последните три точки ( има четрички на тяхно място) по отношения на предницата изобщо не са тествани .Има ли сервиз в София където да се извърши проверка.

3. Заден мост продължава да червенее ,защото ни казаха че нямало как да се извърши регулирането.

Питането ми е както по точка 2.Следващото питане е за амортисьори.
Моля за подробен прочит на графиките и стойностите от диагностиките на трите стенда.

Благодаря!
Прикачени файлове
DSCF1927_crop_mp_am.jpg
DSCF1932_zad_txt.jpg
DSCF1932_zad_desen.jpg
DSCF1931_zad_ljav.jpg
DSCF1930_pred_txt.jpg
DSCF1930_pr_desen.jpg
DSCF1928_pr_ljav.jpg
DSCF1926_crop_regl.jpg
DSCF1925_crop_sp.jpg
DSCF1925_crop_am.jpg

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Въпрос ?

Мнение от OgiDogi » 24 май 2015, 11:36

tikva написа:Въпрос за реглаж към знаещите.

2. Последните три точки ( има четрички на тяхно място) по отношения на предницата изобщо не са тествани .Има ли сервиз в София където да се извърши проверка.

3. Заден мост продължава да червенее ,защото ни казаха че нямало как да се извърши регулирането.

Благодаря!
Никой не може да ти извърши тези измервания - поне аз не съм виждал такъв стенд, който да успява да измери промяната на сходимостта при 20 градуса, както и пълен ъгъл на завиване ляво/дясно.

Задният ти мост очевидно е претърпял сблъсък и освен големият страничен наклон на дясното колело, целият е завъртян наляво спрямо посоката на движение (сходимост близко до нула и ъгъл на тяга +0°18'), при което вероятно колата дърпа надясно, когато пуснеш волана. Възможно е кривина в предницата да компенсира и да няма дърпане, но ще ходиш като пинчер със завъртян задник и ще оставяш 4 следи в снега :). Ако беше само усукването, да пробваш със смяна на тампоните на моста, но кривината говори за друго (някой е отнел предимство на дясно стоящ и е получил удар отзад вдясно, над височината на главината). Смяна на моста и докарване ъгъл на тяга 0°00' би трябвало да реши проблемите със задницата.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

tikva
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 08 фев 2015, 18:21
Модел на автомобила: Galaxy
Status: Извън линия

Re: Въпрос ?

Мнение от tikva » 26 май 2015, 12:03

Колата не е претърпявала такъв удар , а ако е имало такова събитие някога, то не отличен, а перфектен ще дам на тенекеджиите работили със заводско качество.Тъй като има и картинки, както и показания от стенд за амортисьори но все още няма никакво мнение , то имам питане .Каква е разликата между изпуснал и блокирал амортисьор/и .Благодаря

Milcho
потребител
потребител
Мнения: 428
Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

Re: Въпрос ?

Мнение от Milcho » 26 май 2015, 13:02

Амортисьорите са ти добре.

tikva
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 08 фев 2015, 18:21
Модел на автомобила: Galaxy
Status: Извън линия

Re: Въпрос ?

Мнение от tikva » 01 юли 2015, 10:58

Отново ще повдигана темата, тъй като има лекичко развитие по въпроса с амортисьорите. Понеже съм много инато същество ,преборих се за смяна поне на задните амортисьори.Резултът е че колата не друса толкова ,не се клати толкова много настрани , а самите амортисьори..............оф, ами снощи за пореден път натиснах единия ,и горкия още не е помръднал да се отвори - стои свит.Така е и другия.На единия тест бяха на 70 процента работещи.Нищо няма да питам, а само ще допълня че в чуждите сайтове пише че тресачките се използват не за да се диагностицират амортисьорите , а за обща диагностика .Тъй като снимките може би ще изчезнат след месеци ,то надявам се в скоро време да опиша по-обстойно нещата за да може страдащи като нас да не ръсят пари за диагностика е директно да сменят износени елементи.Грижата в момента сега ми е доколко е пострадала от това пружината ,но...........

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта