скърцане при завиване
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 08 ное 2015, 18:08
- Модел на автомобила: ford fiesta 1995,klimatik,lpg,s veriga,predno,s kareta
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
скърцане при завиване
здравейте колеги.казвам се Евгени Кушлев. имам форд фиеста 1.3 климатик,1995-та.......преди две години. през пролетта правя основно почисване на колата след зимата и миене.-включително и калници и амортисьори,защото там най-много се събира зима кал. после се появи проблем-когато завивам наляво се чуваше едно силно скърцане в обсега/района/на десния амортисьор.закарах я на майстора,той смаза някакви работи и всичко изчезна-спря.майстора каза че смазвал със спрей-някаква част в горния край на амортисьора- май каза че е болта който държи амортисьора за купето,но не съм сигурен,мина време и не си спомням точно какво беше смазвал...тази пролет-април 2016 та измих колата пролетно от луга и зимен пясък по калника и амортисьора-и пак се появи скърцането-само че този път е в левия амортисьор-шофьорския.....та.....нещо да ме упътите какво да смажа или да направя,за да изчезне скърцането...един колега се пошегува и каза-дай повече музика и няма да има скърцане.....и така да е но може ли да се появи и по сериозен проблем?......но това е само пак да кажа----скърца при завиване,или вземане за ляв завой с малко по висока скорост...само толкова-скърца---ина4е при завиване надясно,потегляне и други маневри,колата се държи-стабилно....и ако трябва да се сменят някои части-кажете-как...специално с амортисьори не съм се занимавал никога.или ако можете покажете къде точно е игления лагер-на снимка или скица,за да го смажа...мисля 4е е в горния край,където е"" големия болт на амортисьора"...само 4е-под купето-тоест в-горния край на калника-на амортисьора де....но все пак-дайте го на снимка
Последна промяна от maya.bancheva на 30 апр 2016, 21:28, променено общо 3 пъти.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: скърцане при завиване
В горния край на макферсона/амортисьора/, има иглен лагер,- тъй като при завиване се върти и целият макферсон. Та следователно лагера е клеясал. При обилно напръскване със спрей за ръжда примерно ще се раздвижи.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: скърцане при завиване
май е най-добре да се разглоби и да се види лагера в какво състояние и евентуално да се намаже с грес.
С външна намеса без разглобяване ако се наръси с някаква смазка ще се омаже и опорния тампон, а смазката е агресивна към гумата.
Ако се наръси със силиконов спрей щадящ гумата той па не знам колко ще е ефективен като смазка за лагера.
С външна намеса без разглобяване ако се наръси с някаква смазка ще се омаже и опорния тампон, а смазката е агресивна към гумата.
Ако се наръси със силиконов спрей щадящ гумата той па не знам колко ще е ефективен като смазка за лагера.
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: скърцане при завиване
Аз си мисля, че проблема на колегата е в някое шарнирно съединение, нека да погледнат и там !
-
- потребител
- Мнения: 163
- Регистриран: 31 окт 2014, 11:26
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI, 90 HP, Комби, 2000 год.
- Местоположение: Врачанско
- Status: Извън линия
Re: скърцане при завиване
Интересното е, че и при моята кола го имаше това скърцане, като забелязах, че като понагрее слънцето се увеличаваше- а очаквах да е обратното. По форуми и от мнения на (уж) запознати с проблема- скърцането иидва от горната страна на амортисьора. Понеже ми изглеждаше трудоемка операция го зарязах така- до деня в който се наложи да сменям предните биалетки- няколко дена след това установих, че и скърцането е изчезнало. Така, че смятам, че (поне при моя случай) проблема е бил в някоя от биалетките- а те си бяха за смяна определено.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта