Спускане със спирачки !
- ivo9180
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 01 сеп 2005, 15:03
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v zetec 95г
- Местоположение: Пирдоп
- Status: Извън линия
При често натискане на спирачките освен че се нагряват дисковете се разрушава и феродото От високата температура греста в лагера на главината и в шарнира става на кал Клеясват спирачните апарати Напукват се гумените части като маншони и уплътнения И всичко това заради малко икономия на гориво Според мен не си заслужава
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Ако колата харчи 10L/100 и при спускане разхода се увеличи 5 пъти, което е невъзможно и спускането е 10км, то това ще ни струва 10 лв. Ако стане гаф със спирачките или/и угасне двигателя, това ще струва няколко стотин пъти повече или човешки живот. При това положение има ли смисъл да спорим.
Спускайте със скорост 50-60, но не повече и бъдете готови да спрете преди и след всеки завой, защото някой обичат да ги секат (спортно каране) и най-вече турските тирове. За това питайте колегите от Велико Търново, Плевен и най-вече от Ловеч. Те се сблъскват почти всеки ден с такива ситуации.
Спускайте със скорост 50-60, но не повече и бъдете готови да спрете преди и след всеки завой, защото някой обичат да ги секат (спортно каране) и най-вече турските тирове. За това питайте колегите от Велико Търново, Плевен и най-вече от Ловеч. Те се сблъскват почти всеки ден с такива ситуации.
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
При спортно каране като Шумахер газ и спирачки преди завоя ми се е случвало един път в купето да замирише на изгоряла гума и педала на спирачката просто престава да функционира, добре че вече се бях прибрал. Слязох пипнах гумите ами пареха. От тогава никъкви такива опити.
Извинявай но това не го разбрах, Ловеч е доста изнесен от пътя на керваните (турски тирове) в градът е забранено за камиони и малкото тирове които идват в заводите ни не са турски.nikolovvd написа: най-вече от Ловеч. Те се сблъскват почти всеки ден с такива ситуации.
Последна промяна от petkoff_pl на 07 авг 2006, 10:41, променено общо 1 път.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Абе като казах, че карам както ти си писал имах в предвид, че се съобразявам със ситуацията а не фанатично или като работ само двигател.nikolovvd написа:Ако колата харчи 10L/100 и при спускане разхода се увеличи 5 пъти, което е невъзможно и спускането е 10км, то това ще ни струва 10 лв. Ако стане гаф със спирачките или/и угасне двигателя, това ще струва няколко стотин пъти повече или човешки живот. При това положение има ли смисъл да спорим.
Спускайте със скорост 50-60, но не повече и бъдете готови да спрете преди и след всеки завой, защото някой обичат да ги секат (спортно каране) и най-вече турските тирове. За това питайте колегите от Велико Търново, Плевен и най-вече от Ловеч. Те се сблъскват почти всеки ден с такива ситуации.
Къде с двигател, къде му помагам със спирачки ... просто както дойде.
Последно каране като робот беше като карах курсовете.
Тука на ляво, тука на дясно ... не можеше да каже посока и аз да се ориентирам ... все пак карах вече сам. И като млъкне и аз на средата ни на ляво ни на дясно ... и вика на къде ? ами аре де кажи на къде ?
Така, че със или без двигател трябва сам да си прецениш.
Трупаш опит и си преценяваш възможностите.
Като си прост такъв си си и тва е, и си заплаха и за себе си и околните !!!
Ако усетиш, че не можеш да прецениш какво да правиш ми не се качвай да караш.
Имайте в предвид, че не се имам за опитен шофер ... особенно извънграда имам малко опит ... колегите от Априлци които идваха да ме прибират щото се бях затрил както винаги

Обаче за каране ... Лъчо вика "ау мноо бега таз фиеста бе, не мога ти дръпна" Тва като ме прибираха и карах след Лъчо. Не познавах пътя но наблюдавах на Лъчо бронята

Правила за владеене на автомобила :
Имаме ли някакви такива като курсове ? Но не теория

- krava_i_pile
- потребител
- Мнения: 176
- Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
- Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
- Местоположение: София, Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
- krava_i_pile
- потребител
- Мнения: 176
- Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
- Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
- Местоположение: София, Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
- jasonsmith
- потребител
- Мнения: 338
- Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
... е почва да ми звучи като "сменям кон за кокошка"
Спукайки се примерно през някой проход с цел пестене на гориво пускаме по инерция и спираме само на спирачка. Грубо на едно такова слизане от около 60км може да се спести...литър газ най-много. Малко попрегряваме спирачните апарати, поизтриваме феродото или диска, спускаме малко рисково....ама пестим левче! Дали?

Спукайки се примерно през някой проход с цел пестене на гориво пускаме по инерция и спираме само на спирачка. Грубо на едно такова слизане от около 60км може да се спести...литър газ най-много. Малко попрегряваме спирачните апарати, поизтриваме феродото или диска, спускаме малко рисково....ама пестим левче! Дали?
- jasonsmith
- потребител
- Мнения: 338
- Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
А какъв е проблема да се кара по следният начин(както правя аз примерно):
Когато пускам по инерция, и скоростта се увеличи неимоверно и имам необходимост да натисна спирачки, просто включвам на скорост, осъществявам спиране и след това отново връщам по инерция.. Мисля си че това върши работа и единственият проблем който може да възникне е ако се наложи изведнъж спиране, но ако си карам със съобразена скорост, този проблем е почти неутрализиран..
Когато пускам по инерция, и скоростта се увеличи неимоверно и имам необходимост да натисна спирачки, просто включвам на скорост, осъществявам спиране и след това отново връщам по инерция.. Мисля си че това върши работа и единственият проблем който може да възникне е ако се наложи изведнъж спиране, но ако си карам със съобразена скорост, този проблем е почти неутрализиран..
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Може да не влезе скоростта и тогава, ако е нов шофьор - сек - две паника и хайде в пропастта или в насрещното платно, където точно в този момент по законите на мърфи ще има насрещен автомобил! Но не е само това при включване на скорост по време на инерция и приминаване директно към убиване на скоростта се причинява невероятно силен шок на съединителя и това е една от причините за бързото му амортизирани - абсолрютно същото е като тръгването с ряз; просто законите на физиката са гадно нещо и резките промени в динамиката на телата от покой към движение и обратно генерират свръх натоварвания в определени компоненти.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не обиждай старите коли - при принудителен празен ход гориво не се подаваchains написа:Аз съм дизел - наистина при нас спирачния ефект е по-голям и затова по принцип там където се спускам на 3-та с бенз. с дизела се спускам на 4-та/ако съм празен/; а колкото до икономият - положението е като при бензиновите /при новите дюзите не инжектират нафта, а припо-старите като на празен ход/

Колега - прочети моля те тази тема

Brock
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта