Страница 1 от 2

Вакуум помпа Сиера2.3D ужааааас

Публикувано: 06 юни 2007, 18:25
от bozhinov73
Bече една седмица карам без серво заради тъпата помпа, мисля да сложа електрическа вакуум помпа но незнам къде да търся, някой има ли идея от каква кола мога да намеря ел.вакуум помпа

Публикувано: 07 юни 2007, 18:57
от traqn_savov
:shock:

Публикувано: 07 юни 2007, 22:34
от paci
traqn_savov написа::shock:
Траяне, поста ти е супер полезен!
Да беше питал за кво серво става дума?
На хидравликата за управлението някои хора също и казват "серво"
Ако питаш за спирачките там знам, че се използва вакуума от всмукателните колектори.
Ненам на тази Сиера да няма нещо спецялно и да те "засилвам" :)

Публикувано: 08 юни 2007, 00:04
от bozhinov73
paci написа:
traqn_savov написа::shock:
Траяне, поста ти е супер полезен!
Да беше питал за кво серво става дума?
На хидравликата за управлението някои хора също и казват "серво"
Ако питаш за спирачките там знам, че се използва вакуума от всмукателните колектори.
Ненам на тази Сиера да няма нещо спецялно и да те "засилвам" :)
Става въпрос за спирачките, при дизелите вакуума е от отделна помпа-става въпрос точно за нея, по принцип тя се задвижва с ремък но търся някаква на ток- някой ако знае от каква кола мога да намеря нещо подобно да каже

Публикувано: 08 юни 2007, 09:25
от gogo_21011
На моя Ford ESCORT 1.8 TDI 94г. мисля че е с такава, виж от такъв модел дали ще ти пасне!

Публикувано: 08 юни 2007, 09:42
от Vaklin
На 1.8Д поне помпата е на самия цилиндров блок и никога не се е задвижвала с ремък. Вакуум при дизелите обикновено няма, по простата причина, че няма дроселна клапа. Имам 100% работеща, но дали ще стане на 2.3 не зная. Сервото си е серво, хидравликата си е хидравлика. Нямат нищо общо.

Казвай с какво мога да бъда полезен.

Публикувано: 08 юни 2007, 09:59
от Атанас
gogo_21011 написа:На моя Ford ESCORT 1.8 TDI 94г. мисля че е с такава, виж от такъв модел дали ще ти пасне!
Вакуумната помпа на дизеловия двигател се намира
на главата на цилиндровия блок, тя се задвижва
от разпределителния вал, посредством повдигача. Помпата създава вакуума, нужен за работата на сервоусилвателя на спирачната система, понеже за разлика от бензиновите двигатели при дизеловите
двигатели няма достатъчен вакуум в смукателния тракт.
Това е за 1.8 D, TD и т.н. (RTC/RTD, RFK, RT-)

Изображение

bozhinov73, няма ли по моргите някоя помпа от кола като твоята? Защо искаш да се вкараш в приключение?

Публикувано: 08 юни 2007, 10:45
от Vaklin
Забравих да добавя. На Ситроен АХ са слагани някога електрически, но аз не можах да намеря когато ми трябваше.

Публикувано: 08 юни 2007, 11:34
от bozhinov73
Атанас написа:
bozhinov73, няма ли по моргите някоя помпа от кола като твоята? Защо искаш да се вкараш в приключение?
Искам да сложа електрическа, не мога да смогна на оригиналните 1 година ми изкара последната

Публикувано: 08 юни 2007, 14:32
от Vaklin
Нещо мазането и не е на ред...

Публикувано: 10 юни 2007, 08:21
от traqn_savov
paci написа:
traqn_savov написа::shock:
Траяне, поста ти е супер полезен!
Да беше питал за кво серво става дума?
На хидравликата за управлението някои хора също и казват "серво"
Ако питаш за спирачките там знам, че се използва вакуума от всмукателните колектори.
Ненам на тази Сиера да няма нещо спецялно и да те "засилвам" :)
Vaklin написа:Нещо мазането и не е на ред...
Щеше да задере раз. вал в такъв случай.
Нему е наред снабдяването с части.

И една хубава помпа струва към 120 лева



Учудих се, че иска да слага електрическа помпа, при положение че може да си го направи както е заводски, най е сигурно. :roll: :wink:

И какво значи това, не изкарват....


Един съвет от механника:

По някой път, от моргата взети тея помпи изкарват повече от "оригиналните" италиански. :lol: :lol:

Смажия хубаво преди да я сложиш. :wink:

Публикувано: 10 юни 2007, 09:37
от bozhinov73
traqn_savov написа:
paci написа:
traqn_savov написа::shock:
Траяне, поста ти е супер полезен!
Да беше питал за кво серво става дума?
На хидравликата за управлението някои хора също и казват "серво"
Ако питаш за спирачките там знам, че се използва вакуума от всмукателните колектори.
Ненам на тази Сиера да няма нещо спецялно и да те "засилвам" :)
Vaklin написа:Нещо мазането и не е на ред...
Щеше да задере раз. вал в такъв случай.
Нему е наред снабдяването с части.

И една хубава помпа струва към 120 лева



Учудих се, че иска да слага електрическа помпа, при положение че може да си го направи както е заводски, най е сигурно. :roll: :wink:

И какво значи това, не изкарват....


Един съвет от механника:

По някой път, от моргата взети тея помпи изкарват повече от "оригиналните" италиански. :lol: :lol:

Смажия хубаво преди да я сложиш. :wink:
Какъв разпределителен вал да задере бе колега- помпата се задвижва с ремък

Публикувано: 10 юни 2007, 09:54
от traqn_savov
Ако е нямало мазане, и сигурен ли си че се задвижва с ремък. :cry: :cry: :lol: :lol: :wink:




Vaklin написа:Нещо мазането и не е на ред...


Щеше да задере раз. вал в такъв случай.
Нему е наред снабдяването с части.

Публикувано: 10 юни 2007, 10:10
от Vaklin
С ремък, с манивела, на педали се си е тая. Плюнка си требе.

Публикувано: 10 юни 2007, 10:19
от bozhinov73
За да няма недоразумения ето я помпата, като гледам отпред има ремъчна шайба :D :D :D , моля ви не насирайте темата, тая кола съм я събрал болт по болт(купето е от2.0i , двигател2.3D) така че е излишно да ми задавате въпроси от сорта "сигурен ли си че се задвижва с ремък"

Публикувано: 10 юни 2007, 19:38
от traqn_savov
Някой от сиерите има двигател разработка на пежо, не се занимавам много с дизели, но като гледам това и се пуля. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Публикувано: 10 юни 2007, 19:52
от doctordre
еми 2.3д си е точно на пежо :wink:

Публикувано: 10 юни 2007, 22:32
от Vaklin
bozhinov73 написа:За да няма недоразумения ето я помпата, като гледам отпред има ремъчна шайба :D :D :D , моля ви не насирайте темата, тая кола съм я събрал болт по болт(купето е от2.0i , двигател2.3D) така че е излишно да ми задавате въпроси от сорта "сигурен ли си че се задвижва с ремък"
Сега разкажи и какво им се поврежда на твоите помпи. При тях стига да не е превъртял лагер в тялото всичко е ремонтируемо.

Публикувано: 11 юни 2007, 00:15
от bozhinov73
Vaklin написа:
Сега разкажи и какво им се поврежда на твоите помпи. При тях стига да не е превъртял лагер в тялото всичко е ремонтируемо.
Слабото им място е биелата(дето лагерува с оста), тя движи буталото на което е хванато платното

Публикувано: 11 юни 2007, 07:54
от Vaklin
Ми не си купувай турски, а си купи една втора употреба, но по-оригинална. Турските не зная, но истниските имат набита бронзова втулка която лагерува и два лагера на които се държи вала. Ако е напълнено с грес или много гъсто масло и лагерите не са разбити за да греят и платното е като хората, не би следвало да има сериозни проблеми. Най-лесният вариант е да се запишеш във форума на Пежо и да изпорсиш за двадесетина лева една която не е разглобявана и да си я възстановиш. Аз така реших проблема на буса. Даже помпата ми я подариха, но не от форума им.