Страница 1 от 2
Пълнене на амортисьори?
Публикувано: 19 юни 2007, 11:42
от doctordre
Според вас тоя вариант дали е добър и колко ли ще изкарат след това?

Купих си носачи и пружини за отпред но за амортисьори нямам пари и се чудя за по-евтин вариант...
Публикувано: 19 юни 2007, 12:44
от J6B
Когато купих колата отзад бяха пълнени и двата,поне така каза продавача изкарах около година,преди това незнам колко са карани но поне 5-6 месеца сигурно има...
Публикувано: 19 юни 2007, 13:00
от Brock
Недей да ги пълниш - наистина ще ти излезне на половина по-евтино, но няма да изкарат и на половина на новите. По-добре събери парички и си вземи нови. Не са чак толкова скъпи.

Все пак амортисьорите играят голяма роля в активната сигурност на автомобила.

Публикувано: 19 юни 2007, 21:09
от doctordre
ами аз отскочих до един сервиз който ми препоръчаха и се оказа че цената за пълнене 55лв/бр

казах си на акъла "тоя е ненормален" и си заминах

чисто нов е 70лв парчето, вярно не е monroe или bilstein например но все пак е нов

Публикувано: 21 юни 2007, 10:35
от J6B
Еее на тая цена няма смисъл да ги пълниш,в Пловдив имаше едно сервизче до автото[училище]и ги пълниха за 15-20 лв парчето но ги искат свалени...
Публикувано: 21 юни 2007, 20:36
от ТИТАН
не се занимавай с глупости нищо няма да изкарат. или втора употреба или нов има китайски-40лв./боклук/ алко -62лв./среден клас/ от 80лв. на горе истински с гаранция само не монро, че това е страшен боклук
Публикувано: 23 юни 2007, 12:40
от doctordre
еми да, така стана, няма да ги пълня. като посъбера пари ще си купя от бразилските

по 70лв парчето
Публикувано: 01 юли 2007, 13:24
от doctordre
да се похваля

в крайна сметка взех някакви lip по 85 кинта, смених и пружините и носачите. всичко ОК но изобщо не ме кефи как вози, тая сиера си е проектирана да е каруца

Публикувано: 02 юли 2007, 01:07
от Rick
Супер си вози Сиерата, но си иска оригинални части.

160 лв е един амортисьор в МП, за пружини и носачи не знам.
Кое точно те дразни във возията след смяната, не усещаш ли подобрение?
П.С. На скоро един познат искаше да си сменя части по окачването и отговора на шефа на сервиза, негов приятел, беше "Ти сериозно ли искаш да си смениш оригиналната част с такава от нашите". При положение че сервиза е официален вносител на маркови части на световна фирма.
Публикувано: 02 юли 2007, 09:41
от doctordre
е така си е де, оригиналното от завода си е най-добре но все пак им беше минал живота

бяха си motorcraft амортисьорите

иначе за возията- еми не ми харесва

нз как да ти обясня...
Публикувано: 02 юли 2007, 12:01
от ewgeny
doctordre написа:да се похваля

в крайна сметка взех някакви lip по 85 кинта, смених и пружините и носачите. всичко ОК но изобщо не ме кефи как вози, тая сиера си е проектирана да е каруца

А ти бой ядваш ли? Как ша кажеш че сиерата е каруца бе? Като е каруца, вземи си един голф 3 и ходи да се дуеш някъде другаде. Направо незнаеш ко говориш. Я ела да те повозя на мойта да видиш, кво е возия. И си е с оригиналните амортисьори. Ако си караш колата като Джигид, се е изцяло твой проблем.
Публикувано: 02 юли 2007, 14:04
от doctordre
ewgeny написа:doctordre написа:да се похваля

в крайна сметка взех някакви lip по 85 кинта, смених и пружините и носачите. всичко ОК но изобщо не ме кефи как вози, тая сиера си е проектирана да е каруца

А ти бой ядваш ли? Как ша кажеш че сиерата е каруца бе? Като е каруца, вземи си един голф 3 и ходи да се дуеш някъде другаде. Направо незнаеш ко говориш. Я ела да те повозя на мойта да видиш, кво е возия. И си е с оригиналните амортисьори. Ако си караш колата като Джигид, се е изцяло твой проблем.
не ядвам бой! а и по-спокойно! нито се дуя, нито пък ми трябва голф 3. не карам и като джигит... една примера от същите години например вози 2 пъти по-хубаво (просто имам лични наблюдения затова давам такъв пример...)
Публикувано: 02 юли 2007, 22:34
от borko 30
Публикувано: 03 юли 2007, 22:19
от borko 30
Пишете де ,писах в тази тема за да не пускам нова със същото заглавие.Никой ли няма мнение по моя въпрос

Публикувано: 04 юли 2007, 09:56
от doctordre
еми според мен не си взимай чак от най-евтините, нещо от 80-100 лв според мен ще е по-добре. пък и има гаранция (кой ли ще я признае...) на по-скъпите
Публикувано: 04 юли 2007, 21:45
от borko 30
от 80 или 100 лева няма да взема така или иначе обаче не ми отговорихте на въпроса какво зависи от цената -качеството на обиране на вибрациите или времетраенето на работа на амортисьорите?Мисля да я карам още една -две години така че не са ми нужни някакви амортисьори дето да държат 20 години .Като имам излишни няколко хилки някой ден пак ще си взема ескорт от тези новите заоблените щото много ми харесват ,от всички модели на форд най-харесвам ескортите
Публикувано: 12 юли 2007, 11:02
от diesel1.6
borko 30 написа:от 80 или 100 лева няма да взема така или иначе обаче не ми отговорихте на въпроса какво зависи от цената -качеството на обиране на вибрациите или времетраенето на работа на амортисьорите?
само най-ефтините очевидни боклуци не работят добре. дълготрайността е ползата от качесвото. обърни внимание, не казвам "най-високата цена", ами "качеството". разпитвай, туй е начинът да изчкопчиш инфо
аз пък преди два дена си сложих един амортисьор, напълнен от мене. използвах стар, но неизносен, само семерингата беше изпуснала. сложих нова, малко преработих вътре нещата, да работи по-добре. тъй като карам с специални пружини, по-твърди са, си избрах два пъти по-гъсто масло. сега съм на небето от кеф на тема возене и стабилност - и то с ескорт от старите, прословути с друсането си, когато се смачкат пружините. сега трябва да си направя още един за отзад.

Публикувано: 12 юли 2007, 22:21
от borko 30
Моите като ги пълниха не бяха пропуснали масло през семерингите-то си беше вътре просто не държаха в едната посока.Майстора ги напълни с хидравлично масло М16 ли беше не мога точно да се сетя и каза че не държали преди щото маслото вътре вече било много рядко от прекалена употреба-над 20 години-сега още държат ама твърдо вози сякаш

,че затова искам да ги сменя
Публикувано: 12 юли 2007, 22:52
от HACKO
Боре, тва да не е кисело мляко да става по-рядко от бъркане. Просто клапанчетата вътре се износват и не задържат. По-гъстото масло минава по-трудно, затова почва да работи ама това е временно.
Публикувано: 13 юли 2007, 08:06
от borko 30
Наско,можеш ли да ми препоръчаш някаква марка нови,да не са много скъпи и да вършат работа за моята каляска