Това "онова" каре на кормилото ли е?

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

Това "онова" каре на кормилото ли е?

Мнение от krava_i_pile » 21 юни 2007, 16:32

Та вече 5 години по б-те пътища и....СЕГА по паваж и през дупка...основно лявото колело като мине удря леко във волана.Не е силно, но е индикация за нещо нередно. Сякаш не е от дясното колело (там шарн. болт е сменян миналата година). Но може и да се заблуждавам.
Още нещо когато мърдам леко на място кормилото се чува едно тропане...смазах карето...но най-вече по паваж се усещат удари във волана. Що е то? Това проблемно за Фиестите каре или шарнирен болт? (и да се дупя да гледам едва ли ще разбера дали шарнира му има нещо или на карето...или поне аз няма да разбера)

Обясних малко глупаво, но може някой да ми помогне с индикациите за шарнир и каре...просто да сравня кое е! Но пък когато шарнира единия беше за смяна си хлопаше, но не се усещаше във волана...знам ли

Ще съм благодарен някой да ме насочи, за да мога да погледна актуалните цени на проблемната част!
Благодаря!
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
cruise
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI
Местоположение: Димитровград->Хасково
Status: Извън линия

Мнение от cruise » 21 юни 2007, 18:51

проверка дали е от карето, аз вече станах спец :)
1. Пръскаш го с WD 40 или заместител
2. притягаш двата болта дето държат каренцето
3. по паветата за проба
няма да ти отнеме повече от 5 мин. Толкова от мен
Изображение
FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0TDCI "11

ТИТАН
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 21 юни 2007, 19:22
Модел на автомобила: СИЕРА
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

Мнение от ТИТАН » 21 юни 2007, 20:26

ако искаш искаш го напръскай и със сок от кисело зеле пак няма да се оправи карето има четири чашки който се износват и се получава луфт и тропа , но може да тропа и от рейката или от накрайници разбити външни или вътрешни ето ти и цени и си направи сметка каре от 12лв. до 35лв. накрайник външен от 10лв. до 30лв. накрайник вътрешен от 17лв. до 50лв. ремонт рейка 40лв. нова от 80лв. до 100лв.
Ф' ТИТАН' ВНОС НА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ И РЕМОНТ НА АВТОМОБИЛИ ФОРД ТЕЛ.0878594647

Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

da

Мнение от krava_i_pile » 21 юни 2007, 23:26

благходаря.....и ще ристегна и ще напръскам.....явно е от него....ще си потърся после ново и някой мастер ще го сложи. :D
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 22 юни 2007, 00:36

Не е от каре, по-вероятно е от накрайници. Една година е много относителен срок, по меродавни са изминатите километри, пък и качеството на вложените части има значение.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта