Страница 1 от 2
Питане за гуми регенерат
Публикувано: 29 авг 2007, 12:20
от pifivo1
Здравейте, някой знае ли къде се предлагат гуми регенерат?Мнения за студен или топъл регенерат и евентуално някакви ориентировъчни цени.Предварително благодаря.

Публикувано: 29 авг 2007, 12:25
от AX!S
Защо се занимаваш с глупости? Ако става въпрос за големи, скъпи гуми (например за селскостопанска машина) има смисъл, но иначе категорично не!
Публикувано: 29 авг 2007, 12:43
от pifivo1
AX!S написа:Защо се занимаваш с глупости? Ако става въпрос за големи, скъпи гуми (например за селскостопанска машина) има смисъл, но иначе категорично не!
Имам намерение да ги ползвам за задни зимата, а за предните - нови

Публикувано: 29 авг 2007, 17:18
от kEFi
Регенерат - последно видях да се продава във веригата Praktiker. Куча марка. Разликата в цената с нова гума пак куча марка (разбирай евтини - дебица и т.н.) 10-15лв...
Публикувано: 29 авг 2007, 18:56
от pifivo1
kEFi написа:Регенерат - последно видях да се продава във веригата Praktiker. Куча марка. Разликата в цената с нова гума пак куча марка (разбирай евтини - дебица и т.н.) 10-15лв...
A какво ще кажете за регенерат Малатеста

Публикувано: 29 авг 2007, 21:44
от chains
Регенерата е като бабичка с пластична операция - колкото и да е лачена, си е бабичка!
Регенератите се правят от стари гуми, на които се изтърква горния каучук и се заливат с нов!
Проблемите тук идват от това, че всъщност скелета на гумата /телената оплетка/ е стар, износен в определена степен и доста често скрити поражения! Затова дори перфектно изглеждащите регенерати всъщност крият риск от "експлозия" , освен това новия слой каучук не е особено качествен /направо са си пластмасови/ и е неравномерно отлят /винаги реглажа им куца/!
От горе изброеното става ясно, че не само не е изгодно да се кара с регенерати, ами направо си е опасно и не дай си боже да спукаш гума на път може да ти излезе доста солено; много по-разумно е да си вземеш нови гуми /аз съм много доволен от САВА и са на отлични цени/ и да си караш спокойно - абе новото си е ново

Публикувано: 30 авг 2007, 21:21
от pepy1
при некачествен регенерат(в повече от 50 %от случаите) залепения каучук се разлепва и ако караш с над 50 км. в час започва да се разлепва
и тъй като съм патил преди около 6 години от регенерат съм се зарекъл никога повече няма да сложа такива гуми на кола каквато и да е тя
ако нямаш финанси за нови гуми по добре си вземи втора употреба
Публикувано: 30 авг 2007, 22:16
от pifivo1
pepy1 написа:при некачествен регенерат(в повече от 50 %от случаите) залепения каучук се разлепва и ако караш с над 50 км. в час започва да се разлепва
и тъй като съм патил преди около 6 години от регенерат съм се зарекъл никога повече няма да сложа такива гуми на кола каквато и да е тя
ако нямаш финанси за нови гуми по добре си вземи втора употреба
Почвам да се замислям, но какъв е смисъла да си взема изпечени гуми втора употреба макар и с грайфер за зимни?
Аз обсъждам варианта за зимни гуми
А дали едни всесезонни отзад няма да ми решат проблема

Публикувано: 30 авг 2007, 23:45
от chains
Аз така изкарах 3години - отпред зимни летни според сезона, а отзад всесезонни /моите бяха Марангони около 70лв/ . В тази схема е прилично поведението автомобили с предно предаване /абе зимата си имам винаги едно на ум, че такова животно като всесезонна гума няма и внимавам със задницата/.
ПП: да повторя - новата гума си е нова!
Публикувано: 31 авг 2007, 07:05
от pifivo1
chains написа:Аз така изкарах 3години - отпред зимни летни според сезона, а отзад всесезонни /моите бяха Марангони около 70лв/ . В тази схема е прилично поведението автомобили с предно предаване /абе зимата си имам винаги едно на ум, че такова животно като всесезонна гума няма и внимавам със задницата/.
ПП: да повторя - новата гума си е нова!
Мерси, по всичко изглежда че ще мина на този вариант и дано всичко да е наред.Щото съм имал изпълнения - бях сложил отзад летни гуми и при минусови температури те станали на пластмаса.Задницата упорито искаше да ме изпревари, но на завой най ме кефеше - направо се вписвах в завоя.За щастие мина без инциденти

Публикувано: 05 окт 2007, 23:36
от kapitan
Регенератите в Практикера също са Марангони, а не куча марка, както писа колега по-горе.Трябва да си призная, че не разбирам, няма начин да разбираш всичко. Имам едно ретро, което карам рядко, реших да го преобуя с 4 нови, евтини някакви Сави, Дебици. Влизам в Практикера и ще грабя 4, гледам пише Марангони - майд ин Итали- евтини...Изглеждат перфектни, гледах ск-ни индекси, всичко. Пише регенерат- и не ги купих.Ако не пишеше мои бяха, щях да съм уверен, че имам сносни гуми.Та искам да кажа, ако не бяха коректни хората ,да напишат на етикета, как щях да разбера, или друг да разбере?Кой знае колко пъти сме купували рег-ти за нови, или даже и рег-ти 2-ра употреба. Купи 2, аз така мисля да направя и 2 др. нови, без да знаем кви са всъщност.2-ра употреба - не, минавам 120 000 км/ г. сменям ги всеки сезон и ги оставям за продаване.Като знам какви дупки, бордюри, горели са, иначе имат грайфер, нямат балони, не са напукани, стават за града, на кратки разстояния.
Публикувано: 06 окт 2007, 00:55
от EscortMK51.3
Колега, аз примерно огледах регенератите в практикер, и от ясно по-ясно си личи, че са такива ! То просто си личи границата между старата гума и новия слой
Публикувано: 06 окт 2007, 00:58
от ravenman
pifivo1 написа:kEFi написа:Регенерат - последно видях да се продава във веригата Praktiker. Куча марка. Разликата в цената с нова гума пак куча марка (разбирай евтини - дебица и т.н.) 10-15лв...
A какво ще кажете за регенерат Малатеста

Пич,аз съм с Малатеста.Доволен съм. Като ги слагах ми казаха,че тея гуми ще заровят колата.Не знам дали е така, но съм склонен да им вярвам. Купих си ги евтино

41кинта
Публикувано: 06 окт 2007, 01:11
от kapitan
Ще мина да ги гледам пак, двуумя се, къде е границата около протектора ли? Изглеждаха сякаш са заляти, ама целите, с нова гума.Като оросени с нов каучук. Аз съм бързак, не оглеждам много внимателно, всичко е боклук, влизам , грабя един боклук според въжможностите ми, кво да ги гледам гуми нисък или среден клас, сега е с Мишелин Енерджи - хубава марка, ама нисък/ среден клас всесезонна гума- 2 гр. дъжд и летиш.
Публикувано: 06 окт 2007, 10:14
от ewgeny
Не си мислете че задните гуми имат маловажна роля за стабилността. Вие си купувате май задни колкото да има нещо за търкаляне. Да ама не. Ако задните гуми изгубат сцепление, а предните не, ефекта е завъртане на 180 градуса, и със стоповете напред по магистралата. Вие сега няма да ми повярвате, но имайте предвид и взе пак разпитатйте някой компетентен - не майстора в кварталната гумаджийница.
Публикувано: 06 окт 2007, 10:32
от AX!S
Много хора гледат на задните гуми по начин, едва ли не те не са техни, на колата зад тях са, дет викаш колкото да има нещо да се търкаля. И понеже за Фиеста се заговори отначало, да ви кажа този автомобил ако е с празен багажник и няма пътници отзад, задните гуми почти не се притискат към пътя. Аз съм карал със задни гуми на 1.5 атмосфери - не личи, че са меки. Белата става, когато отдолу стане хлъзгаво, а отгоре задуха странично.
А колко е важно сцеплението на задните гуми, кой, ако не ewgeny със Сиерата ще знае

Публикувано: 06 окт 2007, 12:11
от ravenman
kapitan написа: къде е границата около протектора ли? Изглеждаха сякаш са заляти, ама целите, с нова гума.Като оросени с нов каучук.
Веднъж гледах по дискавъри как се правят регенерат-а. Старите гуми се пускат целите в някаква машина,която им слага голям слой нова гума. Никъде не видях гумата да е например до половината стара - до половината нова.Заливат я цялата. Не знам - ти си решаваш

Публикувано: 06 окт 2007, 12:42
от kapitan
колеги, как така изведнъж решихте, че някой подценява нещо, че слага 2-употреба галоши, и не е чувал що е сцепление и има ли почва то у нас?Всичките мои 7 са със задно. С едния минавам средно 120000 км/ г. не е като да въртя из квартала и да спирам след 1 км "дълъг път" пред дървена кръчма със сръбска чалга. Може да се възгордявате ,но не изтрелвайте критики на ляво и дясно. Тук обсъждаме само, може и да научим нещо, не си мерим чучурчетата.
Публикувано: 06 окт 2007, 14:34
от AX!S
ravenman написа:Пич,аз съм с Малатеста.Доволен съм. Като ги слагах ми казаха,че тея гуми ще заровят колата.Не знам дали е така, но съм склонен да им вярвам. Купих си ги евтино

41кинта
Ти колата остави, теб да не те заровят някъде, че с тея икономии от по 10-20 лв. си е опасно

Все пак гумите са
единствената връзка на автомобила с пътя и в този ред на мисли контактната площ на гумата с пътя е колкото пощенска картичка.

Публикувано: 06 окт 2007, 15:53
от pifivo1
Благодаря за мненията, но мисля да мина на 4 бр. нови всесезонни "Кумхо КН 21". Някой ако има наблюдения на тази гума и сподели ще съм благодарен.В момента съм с две предни нови и засега нямам оплаквания.
