Страница 1 от 1
Ще сменям втулките на стабилизиращата щанга ....
Публикувано: 04 ное 2007, 08:24
от AlexP
С какво да ги намажа? Не ми се иска просто да махна старите и да сложа новите. Ще ми се да ги намажа с нещо, което хем да намалява триенето, хем да запазва щангата да не се износва, хем да не разяде втулките. Идеи?
Публикувано: 04 ное 2007, 09:37
от Любо
Незнам да се мажат с нещо. Нито предните, нито задните. Ако са намазани триенето ще намалее. А ако правилно схавщам идеята на стабилизиращите щанги - те трябва да са хванати неподвижно. Ако се премести стабилизиращата щанга незнам дали няма да се променят натоварващите усилия върху биалетките
Незнам дали успях да напиша ясно какво ми минава през главата (лошото е че само минава и не успявам да го хвана, за да го напиша по-ясно), но основната ми мисъл беше, че не би трябвало да се мажат.
Публикувано: 04 ное 2007, 10:24
от pifivo1
Мисля, че Любо е прав, а и мисля, че втулките отвътре имат и един слой плат или нещо подобно, за да няма пряк контакт гума-метал и да скърца.Успех

Публикувано: 04 ное 2007, 11:05
от mrdds
намажи ги със силикон за прозорци преди да ги сложиш.Така хем ще ги натикаш по лесно, защото ще се хлъсгат по щангата,хем и после ще издържат повече преди да започнат да скърцат.
Публикувано: 04 ное 2007, 11:08
от AlexP
Щангата се върти около втулките и колкото по-малко е триенето толкова по-добре. Братовчеда вика да ги намажа със свинска мас

Публикувано: 04 ное 2007, 11:10
от AlexP
Силикона ми се струва добра идея. Така хем ще ги запечата да не влиза влага. Ще взема да пробвам със свинска мас обаче.
Публикувано: 04 ное 2007, 11:48
от cocoff
Изчакай коледните пости поне...грехота е...
Някой ги беше мазал с мас, та събрал мастиите на махалата да му лижат щангата...
Публикувано: 04 ное 2007, 12:57
от AlexP
В такъв случай да взема да измажа цялата кола отдолу та мастиите да я излижат хубаво че мисля да пръскам целият под с Боди.
Публикувано: 04 ное 2007, 13:57
от КБъчваров
С възелин от аптеката... Когато сменяме тампони с това ги мажем

Публикувано: 04 ное 2007, 16:13
от цеков
С каквото и да ги мажеш, след половин година няма да има
нищо от него (ще бъде измито ,изтласкано или излизано

)
Не се хаби! Тампоните си имат текстилен слой.
Прочети форума : при скърцане - свинска мас НО мирише
на кофа за смет и след два месеца пак скърца ,
а като ги сменяш после се омазваш порядъчно

.
Другата неприятност е ,че полепват песъчинки и се образува
шлайфаща смес ,която прецаква щангата!
Не съм казал , но ще повторя: не мажи с нищо:!:
Публикувано: 04 ное 2007, 16:20
от AlexP
Свърши вече. Монтирани са. Мерси за съветите все пак.
Публикувано: 04 ное 2007, 17:25
от cocoff
Може би има смисъл единствено от периодично пръскане с някой спрей за гуми.
Публикувано: 05 ное 2007, 18:37
от diesel1.6
Тези гумени втулки какви са? Нали лягат направо на щангата и в скобата, която ги държи? Идеята с износването е ника да не приплъзват по контактните повърхности и така въобще да няма износване. Казва му се гумен лагер в науката. Ако всичко е нормално, би трябвало при монтажа да се стегнат яко между останалите твърди части и ако има някаква мас, грес, вода и др. подобни да излязат. Срещу износване е по-удачно да се залепят за щангата, но после ще се свалят трудно. Лепят се с прома, полиуретанова паста (и на нея и казват полиуретанов "силикон", но е друго) или каквото се намери - стига да лепи. И без това, ако е правилен монтажът, този проблем трябва да се реши за дълго време и без лепилото.
Публикувано: 06 ное 2007, 20:56
от cocoff
Каква е дефиницията за лагер и според коя наука се казва гумен лагер?
По наше време си беше гумена втулка...а доколкото има радиално приплъзване между втулката и щангата, лепенето не се препоръчва. Има си полиуретанови втулки дето не скърцат и са доста по трайни.