Страница 1 от 1
Резервна гума
Публикувано: 27 ное 2007, 21:33
от fordman
Здравейте колеги,
От известно време ме тормози 1 въпрос,сигурно всеки отвас е виждат онези смешни резервни гуми с малък диаметър дето ги имат VW,audi и някои mazdi.Знам, че Форд май нямат такива модели, та искам да попитам -някой знае ли случайно дали такава малка гума може да стане на Форд,та било то и с доработка нещо.Имам и още 1 въпрос по същата тема-някой има ли на представа дали 13 цолова джанта може да се монтира на мондео, от фиеста примерно?Всичко това ме интересува за икономия на място,защото газовата е на мястото на резервната гума, а 15 цола резервна си е бая нещо в багажника.
Благодаря !
Публикувано: 27 ное 2007, 22:19
от debug
Фокусът е с такава "патерица". Стандартната джанта и гума са опция. Обаче реално от дебелината на гумата пестиш не повече от 5 см. в сравнение с нормалната, диаметърът е същия.
13 цола ме съмнява да влезне върху спирачките на Мондеото. 14 става.
Публикувано: 28 ное 2007, 00:18
от HACKO
А дупките за болтовете същите ли са?
Публикувано: 28 ное 2007, 07:07
от DTM
debug написа:Фокусът е с такава "патерица". Стандартната джанта и гума са опция. Обаче реално от дебелината на гумата пестиш не повече от 5 см. в сравнение с нормалната, диаметърът е същия.
13 цола ме съмнява да влезне върху спирачките на Мондеото. 14 става.
Кой Фокус е с такава джанта "патерица"

? Моя си е със стандартна

.
Публикувано: 28 ное 2007, 12:50
от fordman
Абе не знам колко точно може да се спести,но скоро сложих една такава от PASSAT и доста се изнанадах-беше широка не повече от 100-120 мм и като се сложи и доста по-малкия диаметър според мен заема по-малко място поне 2 пъти, даже и повече.Събра се в краката на предния пасажер,че имаше място и той да седне.Та затова ми се зароди идеята да се поинтересувам какво може да се направи по въпроса.Иначе знам ,че 14-ки стават-еее там наистина няма много разлика,зимните са ми 14-ки 185/70/14, а летните 195/60/15. т.е. диаметъра е абсолютно същия само е 1 см по тясна,а че фокуса е с патерици и аз не знаех

,но не пречи да се провери.
Публикувано: 28 ное 2007, 17:21
от debug
Първият ми Фокус беше с нормална стоманена джанта 15 цола, в багажника имаше подложен стиропор, който повдига нивото до нивото на джантата. Сегашният ми е с 15 цола патерица, без стиропорената подложка. Тая подложка беше 4-5 см. дебела, следователно толкова е разликата в дебелината между патерицата и 195х60х15. Диаметърът е същият, иначе колата ще се килне на една страна. Дупките на Фокуса са 4х108 (98-04г). Централен 63,5мм ако не се лъжа.
Публикувано: 28 ное 2007, 17:32
от doctordre
debug написа:Първият ми Фокус беше с нормална стоманена джанта 15 цола, в багажника имаше подложен стиропор, който повдига нивото до нивото на джантата. Сегашният ми е с 15 цола патерица, без стиропорената подложка. Тая подложка беше 4-5 см. дебела, следователно толкова е разликата в дебелината между патерицата и 195х60х15. Диаметърът е същият, иначе колата ще се килне на една страна. Дупките на Фокуса са 4х108 (98-04г). Централен 63,5мм ако не се лъжа.
централен 63,3

Публикувано: 28 ное 2007, 19:52
от HACKO
debug написа:.... Дупките на Фокуса са 4х108 (98-04г). Централен 63,5мм ако не се лъжа.
Значи стават на Ескорта, тръгвам да търся такава.
Публикувано: 03 дек 2007, 23:59
от chains
За Форд с 4 х 108 стават джанти само от Пежо/Ситроен!
От ФВ не става, защото дупките на болтовете при тях са 4 х 100
От Ауди не става, защото централния отвор е по-малък!