Страница 1 от 2
Криви дискове или ?
Публикувано: 29 ное 2007, 23:08
от venom4o
Днеска ми направи впечатление.. карах си аз със 100 на шосето между Банкя и София там при филиповци.. И КАто натистах спирачката и ми подскача педала и волана ми тресе.. Той волана ми тресе леко попринцип защото едната гума няма баланс май .. и самата предница е за реглаж...
Re: Криви дискове или ?
Публикувано: 30 ное 2007, 11:21
от AX!S
venom4o написа:Днеска ми направи впечатление.. карах си аз със 100 на шосето между Банкя и София там при филиповци.. И КАто натистах спирачката и ми подскача педала и волана ми тресе.. Той волана ми тресе леко попринцип защото едната гума няма баланс май .. и самата предница е за реглаж...
Криви дискове е стандартния отговор. За да се стигне до нестандартен трябва да се огледа, да се помисли, а най-добре да се пробва. С реглаж няма да се оправи, криво нещо има, но може и да не е диск.
Публикувано: 30 ное 2007, 12:42
от jojo
абсолютно същия проблем имах и аз на магистралата като карам 100-110км/ч се тресе волана,но преди пак по магистрала се юрках с 170км/ч и трябваше направо да си спирам,щото тоя пред мен беше с 120,и като натиснах спирачки волана и даже цялата кола почна да трепери,тоя до мен умря от страх,защото трудно намалих и вибрацията беше страшна.после сменях дискове и нямах такъв проблем,сега имам леки вибрации но те се дължат на леко крива джанта и изкривени гуми,но сега като намалявам от 140 до към 90,100 като в нова лимузина.затова аз те съветвам да ги смениш

Публикувано: 30 ное 2007, 18:52
от Conan_1
Дам колега дисковете са проблема!Вариантите пред тебе са два: или да ги дадеш на някой дето разбира да ги престърже на струг съвсем леко или ножи напражо !Аз моите с нови ги смених преди седмица!Сега са немски,вентилирани и бяха по 42лева на парче!
Публикувано: 30 ное 2007, 22:01
от jojo
ти си добре тогава за 42лв ,аз когато ги сменях колата я оставих при познат майстор,защото ме мързеше и бях се на работа тогава,но дисковите ми бяха по 68лв на парче+20 за работа,като имаше само едни по евтини,които човека ми предлложи за 50,и за 130лв парче отново,но

Публикувано: 30 ное 2007, 23:01
от ewgeny
Бе това е много гадна болка, щото никога не можеш да си сигурен от къде е, че да си го купиш. Само ще ти кажа че може да е: дискове, тампони на щанга, криви джанти, шарнири и бог знае още от какво.
Re: Криви дискове или ?
Публикувано: 30 ное 2007, 23:54
от petkoff_pl
venom4o написа:Днеска ми направи впечатление.. карах си аз със 100 на шосето между Банкя и София там при филиповци.. И КАто натистах спирачката и ми подскача педала и волана ми тресе.. Той волана ми тресе леко попринцип защото едната гума няма баланс май .. и самата предница е за реглаж...
Вижте в тази тема проблемите му
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ht=#107454" onclick="window.open(this.href);return false;
venom4o написа:Как стоят нещата със изправянето на алуминиеви джанти?Заслужава ли си ? има ли риск?
Знаете ли къде да ги занеса .Някъде по близко да бъде защото до Младост не ми се ходи
venom4o написа:Бе и аз разбрах ,че било рисково... А идея къде да ги занеса за тази процудера? Освен гумаджията на карулката срещу бриколаж?Защото на него не му се занимаваше и ми каза ,че и 4-те били криви а отидах при мой човек( който го няма и няма кой да ги направи )... като ги сложи на машината 2 бяха перфектни.. другите 2 са леко чукнати и трябва да се изправят ако искам да не сменям Лагери..
Вижте в тази тема проблемите му
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ht=#108220" onclick="window.open(this.href);return false;
venom4o написа:Трябват ми две зимни гуми.. искам да нямат забележки 40 лева на бройка е доста висока цена за гума 2ра ръка.. Трябват ми спешно и немога да отделя още толкова пари за нови гуми.. Размера може да е и 175/70 , ..С предимство са по качествените марки..
обадете ми се на този номер 0885812238
И си помислете дали темата не е пусната само да се разстягат локуми

Публикувано: 03 дек 2007, 22:01
от venom4o
не си прав защото колата не съм я карал със криви джанти .. Защото не я бях минал през кат... изправих и джантите и се оправих със гумите и сега ми го прави това.. и просто питам за дисковете защото колата наистина след 120 става напълно неуправляема... И да не се окаже ,че дам примерно 100 лева по дискове и накладки и както каза колегата горе се окаже примерно стабилизираща щанга...
едит: А да поптиам понеже накладките ми са на няма и 1000 км като купя нови дискове предполагам и тях трябва да сменя?
Публикувано: 03 дек 2007, 22:26
от Атанас
То пак си чеша езика (пръстите), но аз имам подобни симптоми, с тази разлика, че горе-долу знам от къде идва - с летните гуми тресе като спирам от 120-130 до към 80-90. Със зимните го нямам този проблем. Вариянтите са:
1. гуми - летните са карани няколко години от Ханс, с тях купих колата. Зимните сега карат втори сезон
2. Джанти - летните са на един комплект джанти, зимните на друг. Уж са балансирани и изправени, но знае ли човек...
Публикувано: 03 дек 2007, 23:43
от chains
Колеги купувайте само ориг. маркови дискове - по-скъпи са, но издържат в пъти повече от евтините, а и като си купиш евтини после пак си купуваш скъпи, тъй че си по-вътре /както бях аз/

Публикувано: 04 дек 2007, 13:06
от jojo
venom4o ,най добре си смени дисковете и накладките ,със сигурност на колата няма да и е излишно,и после вече премини към другите възможни варианти,вярно ,че сме бедни собственици на форд ,ама кво да се прай,налага се и смяна с нови части,защото новите автомобили са .......далеч от нас
Публикувано: 04 дек 2007, 18:58
от venom4o
вярно е.. в момента съм и жестоко затруднен иначе не съм спестявал на колата нищо.. Винаги всичко съм правил както трябва...
Публикувано: 04 дек 2007, 19:37
от isoiso
chains написа:Колеги купувайте само ориг. маркови дискове - по-скъпи са, но издържат в пъти повече от евтините, а и като си купиш евтини после пак си купуваш скъпи, тъй че си по-вътре /както бях аз/

В Мото Пфое ми искаха 134лв/бр, а си взех 2 диска Gedore немски с 30% отст, за 98лв. Пак са оригинални според мен, само дето не отиват на г-н Пфое у джоба.
Публикувано: 04 дек 2007, 20:24
от chains
Говорех за тези от по 30-35лв. за бр., произведени в "EU"!
Публикувано: 20 фев 2008, 14:58
от venom4o
Публикувано: 20 фев 2008, 15:39
от Conan_1
Хубаво си ги сменил ама оправи ли се проблема????

Публикувано: 20 фев 2008, 18:36
от g.taskov
Колега тези дискове не ги хвърляй попитай в Ем коплект 33 там имат специялна машина за престръгване до 18мм дебелина на диска се разрешава да го престържеш.
Публикувано: 20 фев 2008, 18:37
от venom4o
Имах възможност да я карам само градско и то с не повече от 40 км.. Биенето се усещаше над 60-70 но определено спира по добре.. За тъга установих ,че и двата спирачни апарата са за у кофата

ЩЕ купувам 2-ра ръка май и това е

едит: чак сега прочетох за престъргването.. Аз освен тия имам и едни изядени със около 1мм дискове които са прави..
Публикувано: 28 фев 2008, 00:49
от Cobra
Аз да не правя нова тема ще пиша тук, че имам абсолютно същия проблем, обаче при мен тресе при всяко натискане на спирачката без значение с каква скорост съм, е разбирасе колкото по-голяма скорост, толкова по-големи вибрации.И не само волана и педала, но и цялата кола се тресе направо.Та имах го тоя проблем преди, пресъргаха се дисковете на струг, проблема изчезна...и преди няколко дни изведнъж се появи пак...няма постепенно няма нищо.Днес си е наред, утре ще избие кочината направо.
Та въпроса ми е от къде идва проблема, в смисъл кое криви дисковете ?
Сега лесно ще си взема нови дискове, ама като се изкривят пак след месец примерно, к'ва е файдата

Та мен ме няма никакъв в тия работи...даже и дисковете немога сам да си сменя, ама като се опитвам да мисля, само спирачните апарати ми идват на ум, щото освен с тях, дисковете незнам да имат контакт с друго нещо ?
Да сменям ли и апаратите ил иот нещо друго идва проблема ?!?
(рейката ми не е в цветущо състояние, ама ако беше от нея, щеше да си бие постоянно, не само при спиране)
Публикувано: 28 фев 2008, 01:05
от chains
Много точно задаваш въпросите!
1.Наистина ти трябват нови дискове - но вземи маркови, че е пълно с долнокачествена стока!
2.Много точно се насочваш към спирачните апарати - те с времето започват леко да задържат, тоест леко се допират накладките до дисковете, така се получава системно прегряване на дисковете и те преждевременно се усукват!
3.Смяна на цялата спирачна течност - тя с времето си губи качествата и по принцип се сменява на 2-3 години.
4.Смяна на накладки - дори и да са ти нови в момента, те в последствие няма да прилягат плътно на новите дискове, спирачките няма да държат добре и има вероятност накладките да наранят новите дискове!
пп: аз като си сменях дисковете не смених апаратите и сега много ме е яд /уж ми ги смазваха , ама....../. Когато карам на кратки разстояния спира мазно, но тръгна ли на дълъг път и след 20-30км. започват леко да тресат. Направих тест една вечер вдигам на Цариградско 100, натискам спирачката - спира плавно; в уикенда тръгвам към провинцията, малко преди Ботевград тръгвам да намалявам от 100 - тресе! - определено апаратите с времето задържат и това оказва голямо влияние върху дисковете!