Страница 1 от 1
проблем със спирачни дискове
Публикувано: 11 дек 2007, 16:24
от stohata
Здравейте става въпрос за Мондео 1,8 ТД 1994г.Смених веднъж дисковете и накладките,след около 3000 км. отново криви.Последва нова смяна тъй като по думи на майстора първия път може да сме попаднали на некачествени,този път сложихме ДЕЛФИ /уж изпитана марка/ но само 1500 км. и левия диск отново е крив.Моля някой ако е имал такъв проблем да сподели как го е отстранил, тъй като днес си скъсах нервите от безрезултатно обикаляне по майстори.
Публикувано: 11 дек 2007, 17:49
от Edinuser
Ами най-вероятно ще трябва да си провериш джантите и гумите дали не са криви, може и баланс да им направиш.
Щом ти го прави 2-ва пъти май не е от дисковете.
Публикувано: 11 дек 2007, 18:43
от stohata
Колега, не е от гуми и джанти тъй като слагах зимните гуми ми провериха и джантите.На 100% е от диск, днес ги мериха с уред който отчете на левия 0,5 мм. отклонение(изкривяване).Проблема мисля, че идва от греене в лявото колело,което обяче не е от задържане на спирачния апарат,тъй като го провериха.От предния собственик зная, че е сменявал предните лагери като вляво е сменена и главината.Мисалта ми е възможно ли е да идва проблема от некачествен ремонт вследствие на което да се криви левия диск?
Публикувано: 11 дек 2007, 20:25
от dimbatami
колега познат проблем и аз ходих и стъргах дисковете и после нови и работата беше от лагерите смених ги и всичко се оправи даже може да ти грее от лагера
Публикувано: 12 дек 2007, 09:40
от schrack
Според мен е от некачествена стока, и на мен десния диск ми играе ама кво да му направя на мен ми писна само пари да наливам време е колата да работи за мене

Публикувано: 12 дек 2007, 09:56
от jordj
Колега а как са ти апаратите,данеби единия да задъжа и затова да ставва така.
Дисковете вентилирани ли са?
Публикувано: 12 дек 2007, 20:59
от stohata
Здравейте,мисля, че открих проблема.Днес направих една проба, а именно разглобих всичко от ляво и с едно елементарно(примитивно) приспособление от стоманизирана тел направих нещо като показалка и се установи, че челото на главината е изкривено.Явно при предишния ремонт когато са сменявани лагера и главината самата главина е набита с чук като не е използвана скоба или някакъв фланец нещо подобно на дорник.Та моето обяснение е че при евентуално набиване с чук е удряно по челото на главината и по този начин се е получило въпросното изкривяване.Другия момент е самата главина да е била некачествена и така да е произведена.Мисля да сменя цялата лява страна от шенкела на долу до носача.Намерих всичко втора употреба за 100лв. от катастрофирало Мондео но бензиново.Казаха ми, че няма разлика освен в стеблото на амортесьора,вашето мнение какво е дали няма някаква разлика.