Изгнил заден рог - дайте съвет
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 13 фев 2008, 15:30
- Модел на автомобила: ford Ka
- Status: Извън линия
Изгнил заден рог - дайте съвет
Здравейте,
Преди час ми казаха от сервиза, че много ми бил изгнил задния рог
на сладката количка - форд КА, (каквото и да е това, било нещо което държи задния мост) и лошо било и скъпо било и олеле
и те не го правили това, трябвало при тенекиджии. Ама аз питах едни тенекиджии дето ми оправяха скоро вратата и те казаха че такива неща не правят.
Питането ми е ако някой знае, тоя заден рог, отделна част ли е, въобще как се сменя, може ли да се смени, има ли смисъл да се сменя, задния мост сменя ли се с него или направо да се продава цялата кола щото няма смисъл да се прави?
Ако сте имали такъв проблем или сте чували, помагайте, че много ме наплашиха в тоя сервиз.
Преди час ми казаха от сервиза, че много ми бил изгнил задния рог


Питането ми е ако някой знае, тоя заден рог, отделна част ли е, въобще как се сменя, може ли да се смени, има ли смисъл да се сменя, задния мост сменя ли се с него или направо да се продава цялата кола щото няма смисъл да се прави?
Ако сте имали такъв проблем или сте чували, помагайте, че много ме наплашиха в тоя сервиз.
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Според Microcat такъв панел се предлага като резервна част. Би трябвало в МП да могат да ти го доставят. Цената му е към 200 лв., поне според Микроката. Разглобяваш задното окачване, изтърбушваш холовата гарнитура (махаш седалки, мокети, кори), режеш стария и заваряваш нов. Грунд, боичка, антикор - и КА-то е КАто ново
Моят съвет е да провериш дали в МП цената е такава и дали могат да го доставят, да се разбереш с майсторите колко ще ти струва гореописаната процедура , да дръпнеш чертата и да видиш дали има смисъл да се ремонтира МПС-то.
Ако наистина старият е много изгнил, аз лично не бих рискувал да го кърпя, което е вариант при по-малка дупка.

Моят съвет е да провериш дали в МП цената е такава и дали могат да го доставят, да се разбереш с майсторите колко ще ти струва гореописаната процедура , да дръпнеш чертата и да видиш дали има смисъл да се ремонтира МПС-то.
Ако наистина старият е много изгнил, аз лично не бих рискувал да го кърпя, което е вариант при по-малка дупка.
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 13 фев 2008, 15:30
- Модел на автомобила: ford Ka
- Status: Извън линия
Ей, много ви благодаря за съветите
debug, много изчерпателно и точно си го обяснил, много мерси, сега нещата са ми много по-ясни, остава да намеря майстор, който да се навие да го оправи, ама хубаво е че е нещо дето може да се поправи.
Ще видя как стои въпроса с часта в МП и ако намеря майстор ще пусна подробности, ако друг го закъса да знае.
Ако имате майстор под ръка дайте телефон.

debug, много изчерпателно и точно си го обяснил, много мерси, сега нещата са ми много по-ясни, остава да намеря майстор, който да се навие да го оправи, ама хубаво е че е нещо дето може да се поправи.
Ще видя как стои въпроса с часта в МП и ако намеря майстор ще пусна подробности, ако друг го закъса да знае.
Ако имате майстор под ръка дайте телефон.
- gmivanko
- потребител
- Мнения: 270
- Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
- Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ми ти първо отиди при самия майстор (като намериш де) да го види, пък после купувай частите, може да се окаже че не е за смяна ами, че трябва само да се закърпи с ламарина и пак да си пееш в колата
. Защото когато се сменява някакъв, то добре ще се завари, но на никой майстор не му се занимава да реже стариа част из цяло и да слага нова на нейното място, просто е много разправия>. Та най верочтно ще се почисти стария (изгнилия рог) и ще се залепи (завари де) новия рог от горе му и после разните му мазила против корозия и бои иначе след 1 година ще си на същото дередже. Но във всички случай ще е по-добре от колкото да е изгнило.
Та по възможност отиди по-бързо да ти го оправят, не го оставяй за пролетта или за след месец... Така сме имали случай на някой клиенти, дошли след половин година (от както сме им казвали че не е зле да дойдат да се закърпи частта, че иначе ще се разпадне след време) и после пристигат със разпаднали се предни или задни мостове или пр. та после и центовка не може да се направи със точност на мостовете, защото те са изпокривили всичко по пътя. Ама те са си виновни, че са си карали толкова време така колата след като сме ги предопредили

Та по възможност отиди по-бързо да ти го оправят, не го оставяй за пролетта или за след месец... Така сме имали случай на някой клиенти, дошли след половин година (от както сме им казвали че не е зле да дойдат да се закърпи частта, че иначе ще се разпадне след време) и после пристигат със разпаднали се предни или задни мостове или пр. та после и центовка не може да се направи със точност на мостовете, защото те са изпокривили всичко по пътя. Ама те са си виновни, че са си карали толкова време така колата след като сме ги предопредили

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта