Страница 1 от 1
					
				Гаранция за извършен ремонт в МП - задните биалетки?
				Публикувано: 22 фев 2008, 00:16
				от Любо
				Та така! Мине, не мине година и ги сменям. Заради това последния път ги смених в Мото-Пфое Люлин, с идеята ако се разтропат преди да са направили година да си търся гаранцията. И тук идва въпроса, който искам да задам, а именно:
Някой знае ли как точно стои въпроса с гаранцията на закупени от Мото-Пфое части и подменени от тях?
Някъде имаше мнение, че на такива части гаранцията им е 1 (една) година. Вярно ли е?
Ако ми важи гаранцията към кой по-точно в МП да се обърна? Към който и да е приемчик? Или към някой друг?
П.П. Много въпроси станаха, така че спирам. Надявам се някой да има опит в областа и да го сподели.
			 
			
					
				
				Публикувано: 22 фев 2008, 00:59
				от Rick
				1 година е гаранцията. Като сменях радиатора ги питах. 
Казаха че няма допълнителен документ за гаранцията, тоест документите за купената част и смяната й в техния сервиз играят тая роля. При проблем най-лесно се обръщаш към началник сервиза или приемчика.
			 
			
					
				биалети
				Публикувано: 22 фев 2008, 06:43
				от svir4o
				колега аз моите си ги рециклирам сам и ме карат повече от купените.гаранцията едва ли ще закърпи дупките по пътя.при меносновно се разбиват в долната част -в прехода през носача.не е кой знае колко трудно да се направят.запази си едни стари и те стават оборотни.смяната е по 10 мин на биалетка.едва ли в МП да чакаш 20мин.ако искаш мога подробно да ти опиша моят вариант.
			 
			
					
				
				Публикувано: 22 фев 2008, 09:14
				от tisho_tbk
				опише цялата процедура. ще бъде полезна. мерси
			 
			
					
				
				Публикувано: 22 фев 2008, 09:35
				от mrdds
				и аз имам интерес.С нещо пълниш ябълката ли?
			 
			
					
				
				Публикувано: 22 фев 2008, 09:47
				от petkoff_pl
				mrdds написа:и аз имам интерес.С нещо пълниш ябълката ли?
Малко се отклоняваме от темата май 
 
А иначе ето за това което питате 
Биалетка - подобрение 
			 
			
					
				Re: биалети
				Публикувано: 22 фев 2008, 09:50
				от Любо
				svir4o написа:колега аз моите си ги рециклирам сам и ме карат повече от купените.гаранцията едва ли ще закърпи дупките по пътя.при меносновно се разбиват в долната част -в прехода през носача.не е кой знае колко трудно да се направят.запази си едни стари и те стават оборотни.смяната е по 10 мин на биалетка.едва ли в МП да чакаш 20мин.ако искаш мога подробно да ти опиша моят вариант.
Имаш в предвид, че ти се къса маншочето през което минава биалетката? Да и на мен това ми е проблема. Но въпросът е принципен - щом имам гаранция за нещо отивам да си я диря. Пък ако толково много се заинатят ще си взема две маншочета и ще си ги сменя, както казваш е за 10 минути работа.
 
			 
			
					
				
				Публикувано: 22 фев 2008, 10:04
				от mrdds
				petkoff_pl написа:mrdds написа:и аз имам интерес.С нещо пълниш ябълката ли?
Малко се отклоняваме от темата май 
 
А иначе ето за това което питате 
Биалетка - подобрение 
е,за смазването ясно.Но самото рециклиране,може би е нещо друго.Сега се сещам за един "майстор" преди време,който пълнеше износената ябълка на шарнирите с разтопена пласмаса...някаква мека и като излее течния материал той се втвърдява и обира луфта.
Това наричам аз рециклиране.
Другото е смазване.
 
			 
			
					
				
				Публикувано: 22 фев 2008, 11:43
				от Любо
				Смазването е мъзможно на предната биалетка. На задната няма какво да й се смазва. Освен втулката, през която минава болта свързващ я с напречната щанга.
Но и да не се смаже това не е проблем, защото се къса маншончето което уплътнява отвора на носача.
Откакто сменям биалетки само това им е проблем.
П.П. Има задни биалетки, които в горната си част не са втулки, а са с гумено тампонче. Закрепването към напречната щанга става с нит. На такава биалетка съвсем няма какво да й се смазва.
			 
			
					
				
				Публикувано: 22 фев 2008, 12:02
				от svir4o
				аз също говоря за тези гумени маншончета долу при носача само че аз си ги правя както и горната така и долната...подготвям си един оборотен комплект от старите и като се наложи смяна направо сменям с оборотните..пак 10 мин. но сменям целите биалети..щом ви интересува тези дни ще си подготвям оборотните и ще снимам всеки етап отделно..предишното изработване ми струваше около 6-10 лв но карам вече 1 година  но аз си я товаря.....нали е комби
			 
			
					
				
				Публикувано: 22 фев 2008, 13:42
				от Любо
				Много хубаво ще бъде да дадеш подробно описание със снимките. Ще чакам с нетърпение.
			 
			
					
				снимки задни биалети
				Публикувано: 02 мар 2008, 21:10
				от митов
				малко са гадни но се вижда 

 дано съм бил достатъчно ясен....ако някой проявява интерес да пише...
 
			 
			
					
				
				Публикувано: 04 мар 2008, 08:58
				от Любо
				Браво. Само заради снимковия магериал и обясненията си заслужава модератора да сложи темата като важна. Дори и само снимковия материал в отделна мажна тема, а тук, в тази линк към нея.
			 
			
					
				
				Публикувано: 05 мар 2008, 18:20
				от митов
				ами пробвай да я преместиш в раздел ..направи си сам...------все пак си по-червен отколкото аз син
			 
			
					
				
				Публикувано: 05 мар 2008, 21:10
				от pepy1
				митов написа:ами пробвай да я преместиш в раздел ..направи си сам...------все пак си по-червен отколкото аз син
ако ще се мести темата , е за основни възли и детайли-според мен
а пък колкото и да е червен, в началото на раздела пише :
Модератори: stangen, petkoff_pl-та това са хората 

 
			 
			
					
				
				Публикувано: 05 мар 2008, 21:36
				от cenzor
				pepy1 написа: 
а пък колкото и да е червен, в началото на раздела пише :
Модератори: stangen, petkoff_pl-та това са хората 

 
Последно мнение на 
stangen Съб 23 
Юни, 200
7 15:57  
  
  
  ?! Не че нещо, ама не е навестявал форума май наскоро  .  

 
			 
			
					
				
				Публикувано: 06 мар 2008, 20:10
				от DigiPro
				cenzor написа:Последно мнение на 
stangen Съб 23 
Юни, 200
7 15:57  
  
  
  ?! Не че нещо, ама не е навестявал форума май наскоро  .  

 
Говорих онзи ден с него по ICQ и каза, че е много зает в работата и няма време за форума. Дори и на сбирките във Варна не ходел.