Подсилване на макферсона

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Aicken
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Подсилване на макферсона

Мнение от Aicken » 14 май 2008, 12:11

незнам дали точно макферсон се казваше но искам да попитам някои занимавали се с правенето на тази рамка за мондео мк1 става въпрос , ако някои прави при заявка и може да го измаистори може ли да каже за какви пари става въпрос , знам че има много маистори тука... _friends_

едит :за рамката между чашките на 2-та амортисиора става въпрос става ако не се е сетил някои... незнам как и се казваше на тая греда
mrdds написа:Мисля,че за този датчик става въпрос...според мен това е датчика за управление на колата

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Подсилване на макферсона

Мнение от doctordre » 14 май 2008, 19:06

разпънка му викат на български, иначе се казва strut brace. иначе не е проблем да се изработи, има и готови но май ще излезе по-скъпо :roll:

Peet
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Подсилване на макферсона

Мнение от Peet » 14 май 2008, 21:43

за рамката между чашките на 2-та амортисиора става въпрос става ако не се е сетил някои... незнам как и се казваше на тая греда
Каква е целта на това изпълнение?

Aicken
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Re: Подсилване на макферсона

Мнение от Aicken » 15 май 2008, 01:00

целта е да държи 2-те "амортесиорни кули" там където са. интересното е че за сеат толедо е 11 евро а за мондео 59.... както и да е подходящо е за двигателите 1.8 и 2.0 но не за 1.6....... а аз си мислех че двигателя на мондеото е тежак.... нещо съм се объркал пак..... *banned*
mrdds написа:Мисля,че за този датчик става въпрос...според мен това е датчика за управление на колата

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Подсилване на макферсона

Мнение от madboy » 17 май 2008, 10:03

Aicken написа:подходящо е за двигателите 1.8 и 2.0 но не за 1.6....... .................
Защо да не е подходящо за 1,6?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Aicken
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Re: Подсилване на макферсона

Мнение от Aicken » 18 май 2008, 22:12

напиши в гугъл стрът бреис - пиша го така нямам латиница но мисълта ми е че има готови за мондео с централно регулиране за 59 евро и пише че е подходящо за 1.8-2.0 аз мисля че външно обема на двигателите е еднакъв но щом казват....
mrdds написа:Мисля,че за този датчик става въпрос...според мен това е датчика за управление на колата

Потребителски аватар
gmivanko
потребител
потребител
Мнения: 270
Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Подсилване на макферсона

Мнение от gmivanko » 21 май 2008, 08:35

Ми според мен да даде човек 200лв. за една горна разпънка си е куштунство при положение ако не е състезател или подобно :mrgreen: . АЗ за това си израбох на моята кола вече 4 вида разпънки за преден и заден мост, не заради друго, ами щом ми харесва да създавам нещо ипък и се уча да заварявам..
Имаме си цяла тема в нашия форум, накрая към последните мнения на последната страница има един превод на една статия и е обяснено за какво служи разпънката и болта на нея :) http://www.peugeotclub.info/forum/viewt ... a&start=75" onclick="window.open(this.href);return false;

П.П. Не беше ли писано някъде из този форум пак за разпънките :?:
Изображение Изображение

Peet
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Подсилване на макферсона

Мнение от Peet » 21 май 2008, 16:06

gmivanko написа: АЗ за това си израбох на моята кола вече 4 вида разпънки за преден и заден мост, не заради друго, ами щом ми харесва да създавам нещо ипък и се уча да заварявам..
И какъв е резултата от това упражнение- промени се нещо в поведението на автомобила на пътя или ти стана по-добър заварчик? ;):

Потребителски аватар
gmivanko
потребител
потребител
Мнения: 270
Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Подсилване на макферсона

Мнение от gmivanko » 21 май 2008, 23:29

И от двете по малко :mrgreen: ... може и да си внушавам, но според мен с разпънката по-кораво седи като я люшкам на ляво на дясо с ниска скорост примерно. А за високите скорости не мога да преценя, защото преди да сложа разпънката имах и други неща за правене по окачването. Но като я махна и ми се струва, че все едно карам друга кола Иначе ако махна всичките видове тръби, може и да усетя наистина накяква разлика, кой знае :mrgreen:
Изображение Изображение

Aicken
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Re: Подсилване на макферсона

Мнение от Aicken » 22 май 2008, 16:08

разгледах темата как си го направил бе човекккккккккккккккккккккккккк и мен това ми е проблема като мина през дупка сичко дранчи а всичко е здраво по колата как си го направил да еба >:D<: трябва да чета темата да меря размери да търся ламарина , стругар ... трябва да се сдобия с такова нещо... интересно ми е какво си правил с болтовете за да го закрепиш.... пробивал ли си и ако да каде , можеш ли да дадеш описание , наименование на материялите малко по подробно да обясниш , когато имаш време
mrdds написа:Мисля,че за този датчик става въпрос...според мен това е датчика за управление на колата

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Подсилване на макферсона

Мнение от paci » 22 май 2008, 19:29

gmivanko написа: ...
Peugeot 205 1.6 GTI по принцип си седи като лагерна количка.
Вдигаш му предната гума и почти без забавяне се вдига и задната или обратното ако го напънеш изодзадзе ... ае двигателя малко ще понатежи ... :D:

Ко си усетил не те знам.
Ако за него говориш.
Искаш да кажеш, че ти се гъне купето и ти усещаш това?

Ако сте си със стандартното окачване и двигател, не се занимавайте с глупости.

Потребителски аватар
gmivanko
потребител
потребител
Мнения: 270
Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Подсилване на макферсона

Мнение от gmivanko » 23 май 2008, 00:47

Това за вдигането на крик е вярно, даже веднъж паркирах пред един блок на тротоара (ако може така да се нарече) с една дупка (нормална, не голяма), която се падаше на задна дясна и гледам задня лява седи на 20-30мм. във въздуха и севърти... изумях направо :shock: .
Иначе за лагерната количка да, ама като си караш една кола почваш да й усещаш и най-малкото нещо в + или в - :)
Иначе каква да съм правил на кой болтове, на горния брейс просто отвивам гайките, слагам разпънката и ги завивам пак, имам ви там мегдам да поеме 10мм. макс. За другите неща същото, брейса между носачите отпред е с шайби, които са дабели 2мм. и пак имаше място за да го поеме болта. Абе нищо не съм преправял по колата, просто развивам слагам/махам и завивам пак фабричните си болчета :) .
Но да си знаеш, че си е врътня докато напастнеш тръбата така, че да не ти бие нито в капака нито в двигателя, може да се наложи да я свиеш на 1-2 места. (а може и дамо права да стане, според зависи дали има пречки) Но ако ще си я правиш сам, трябва да се поразровиш из нета дда види снимки на разпънки като за твоя модел и тогава да изкопираш такава или подобна, но тогава поне ще имаш идеята от каде е най-добре да мине тръбата :) . Аз така сигурно съм намерил поне 10 вида разпънки от които съм си систематизирал нещата за да си направя най-доброто решение според мен :)
Изображение Изображение

Aicken
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Re: Подсилване на макферсона

Мнение от Aicken » 26 май 2008, 14:34

еваля страотно , само дето ся ми се отвориха и други разходи та ще почака
mrdds написа:Мисля,че за този датчик става въпрос...според мен това е датчика за управление на колата

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта