Ръчна спирачка на Фокус
- koleto7657
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 04 юли 2006, 21:12
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ръчна спирачка на Фокус
Здравейте колеги,имам един такъв въпрос......Как се натяга ръчната на Фокуса и по специялно задно ляво колело????
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ръчна спирачка на Фокус
Ръчната спирачка се натяга отвътре, т.е. вдига се коженото маншонче на лоста и там ще видиш има гайка от която става натягането.
- koleto7657
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 04 юли 2006, 21:12
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ръчна спирачка на Фокус
Но така натягам и двете колела,а аз искам само лявото да натегна защото на четвърти зъб дясното хваща перфектно а лявата не!!! 

- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ръчна спирачка на Фокус
Ти нали си с дискове отзад? Няма регулировка на самите апарати, провери си жилата и апаратите за повреда. Натягането е единствено от там, където ти каза DMX.
- koleto7657
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 04 юли 2006, 21:12
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ръчна спирачка на Фокус
Ок ще пробвам от там и ако не стане ще търся повредата ня къде по жилата.Благодаря ви....
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ръчна спирачка на Фокус
Колега, аз като взех колата правеше същото нещо. Ръчната хващаше на едното колело добре, на другото почти не хващаше, ако я опъна повече (т.е. със доста сила) хващат и двете колела.
Да, обаче като я пусна ръчната и това колело, което държеше повече не освобождаваше до края и задържаше. След известно време отпуска, карах така доста като гледах да дърпам ръчната малко, да не задържи, че грее докато отпусне.
Решението е, смяна на жилата на ръчната! Вътре в обвивката стоманеното въже се закъсва, отделни нишки от въжето започват да закачат в обвивката на жилото. Получава се един вид контра, от това е проблема.
При мен отзад е с дискови спирачки, жилата и двете са еднакви и струват около 110-120лв. в МП. Ако ги поръчваш от МП, кажи им че става въпрос за целите жила т.е. дългите, че на мен ми поръчаха едни за 13лв. и ме убеждаваха че са те
.
Да, обаче като я пусна ръчната и това колело, което държеше повече не освобождаваше до края и задържаше. След известно време отпуска, карах така доста като гледах да дърпам ръчната малко, да не задържи, че грее докато отпусне.
Решението е, смяна на жилата на ръчната! Вътре в обвивката стоманеното въже се закъсва, отделни нишки от въжето започват да закачат в обвивката на жилото. Получава се един вид контра, от това е проблема.
При мен отзад е с дискови спирачки, жилата и двете са еднакви и струват около 110-120лв. в МП. Ако ги поръчваш от МП, кажи им че става въпрос за целите жила т.е. дългите, че на мен ми поръчаха едни за 13лв. и ме убеждаваха че са те

-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 04 юни 2014, 15:26
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDI
- Status: Извън линия
Re: Ръчна спирачка на Фокус
Колеги, натягането на Фокус МК2 пак ли става по същия начин ???
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта