Няколко питания за проблеми по ходовата част

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
sabre
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 29 апр 2005, 20:16
Status: Извън линия

Няколко питания за проблеми по ходовата част

Мнение от sabre » 29 апр 2005, 20:17

Здравейте , отдавна не съм писал , но за съжаление не ми остава много време за хоби и развлечения. Бяхте ли на безплатните прегледи в МП , полезни ли ви бяха и какво ви е мнението ? На мен лично ми намериха проблеми при предна лява гума - биалетка / била разхлабена малко / , предна дясна гума - вътрешен накрайник на кормилната уредба / също се движел и не било хубаво / и тампони на стабилизатора отзад на поддържащата щанга които започват да скърцат при по влажни условия / бях писал за този звук преди /.Това са нещата по ходовата част , ще ви помоля за вашето мнение и съвет , за тези части , какво точно представляват и до колко мога да карам така и евентуални повреди вследствие ненавременната им смяна. Големият проблем е - семеринг на коляновия вал . ..които трябвало да се смени при смяна на ремък / аз го сменях при тях преди 15хил км. / Нядявам се при вас да е било по-лека сметката. . . .

Предварително Благодаря !!!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Няколко питания за проблеми по ходовата част

Мнение от kEFi » 04 май 2005, 09:48

Относно биалетките - сменят се в комплект и двете (ако са разбити), а щом ти е разхлабена - стегни я! Лош ефект - почва да ти тропа предницата.
Накрайник на кормилна уредба - немога (незнам) да те посъветвам, но предполагам че може да се притегне. Добре е да го огледаш по-внимателно, да не би да е за смяна (разбит) че в движение е много лошо....
тампоните отзад - сменят се. Няма значение кога - най-много да заскърцаш повечко сега в този прахоляк, но при наличие на музика в колата-не е проблем :D
Виж семеринга е добре да се оправи! Щом са ти го сменяли и вече не е добре - явно са си оставили ръцете. Тече ли масло?

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 04 май 2005, 10:19

Ако е само накрайника на рейката, сменяй и пей ( не се притяга ). Казвам ако е само накрайник защото може да е заминала самата рейка, когато се износят ония ми ти втулки на гребена и почва да се разхожда точно така както и ако са разбити накрайниците. а те се сменят много лесно - на канал развиваш от 2-те страни и навиваш новия. малко по солени са аз смених преди 2 години и ми излезе около 60 лв за бр.
За семерингата и аз се интересувам защото и моята е за смяна - тече.. а скоро смених ангренажния ремък... как става - лесно или трудна , мога ли аз да си я направя или трябва "майстор" ? и колко струва че аман от пари за части.. Кога ще мога да давам пари за газарийки и конфорт :roll:

sabre
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 29 апр 2005, 20:16
Status: Извън линия

re

Мнение от sabre » 05 май 2005, 08:27

сервизния майстов в МП каза ,че може да кара още ибили леко разхлабени - биалетката и накраиника. Не ми е за това ,че ще дам 100лв. за части , притесняваме качественото извършване на услугата , щото веднъж като си оставят ръцете .. .почва ходене по мъките. За семеринга - тече по малко , предимно като пътувам на дълги разстояния . . но така ще е за сега , то трябва да се сваля ремъка. . .. и прочие...

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 05 май 2005, 09:26

Доколкото си спомням семерингата май се сменяше отдолу, без да се свалят ремъци и ролки а само полуоските...

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 05 май 2005, 12:41

kEFi написа:Доколкото си спомням семерингата май се сменяше отдолу, без да се свалят ремъци и ролки а само полуоските...
Нали става въпрос за семерината на коляновия вал, не за полуоските.
Такаче ремък и шайба се смъква, иначе няма как да извадиш/набиеш "семерингата" :wink: .
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 05 май 2005, 13:05

aaleks написа:...Нали става въпрос за семерината на коляновия вал, не за полуоските...
Да бе :oops: ! Който блее - пише глупости! :oops:

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

.

Мнение от S>G>Bankov » 06 окт 2005, 11:37

колеги ако някои го интересува семеринга за колянов вал струва 10тина лв но смяната и е играчка трябва да се видят кде са белезите и да се спазятзащото се обърквагазоразпределението.иначе не е приятно да пръска масло по целия двигател и по СВЕЩИТЕ :!:

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта