Страница 1 от 1
Потропване на ходовата част на Ескорт
Публикувано: 26 фев 2006, 09:31
от kontrol
абе карам си аз към село и в един светъл миг чувам един периодично повтарящ се звук. аз си падам малко топографски идиот и не съм сигурен за местоположението му, но мисля че става въпрос за предно ляво колело. звукът е нещо като когато примерно ти е спукана гумата или когато имаш камъче или нещо подобно и на всяка обиколка на гумата се чува. само да кажа че преди 2-3 мес. сменях на това колело шарнирче. няк'фи идеи?

Публикувано: 26 фев 2006, 09:57
от tromberair
виж сега лагерчето или карето което е по вероятно
Публикувано: 26 фев 2006, 14:41
от buhap
ако си с биалетки може тя да притраква на дупки
Публикувано: 27 фев 2006, 12:10
от shark
Ако е карето, то трябва да трака в завой или при по рязко тръгване. Значи остват лагер, тампон, шарнир или кормилен накрайник
Публикувано: 27 фев 2006, 13:51
от mrdds
И аз имам същия проблем,на паважа в пловдив тропа та се къса.От биалетките ми казаха в Мото пфое че е,ама много пари ми искаха да ги сменят и аз си чакам топлото време да си ги сменям.Нее страшно това.Ако е от това твоето тропане,де.
Публикувано: 04 мар 2006, 09:13
от kontrol
ами снощи го тествах - при пълен десен прещраква

... аи ся дайте акъл за карето. марка? цени?
Публикувано: 04 мар 2006, 15:09
от jasonsmith
може да ти е каре на волана, ако е тва е убаво да се направи, че може да ти блокира управлението, около 50 кинта с работата
Публикувано: 04 мар 2006, 19:15
от kontrol
абе де да знам дали е на волана. не трябва ли ако е на волана да си щрака и в двете посоки когато се завива? а към 50 лв ме устройва

сега зяпам филми и освобождавам място за Крафта.

Публикувано: 06 мар 2006, 09:42
от jasonsmith
ами на празен ход хващаш волана, и почваш да натягаш ама без да въртиш гумите, и ако ти пука значи е от волана. ако не ти пука значи не е от карето

така най лесно може да разбереш/..
Публикувано: 06 мар 2006, 11:44
от kEFi
kontrol написа:ами снощи го тествах - при пълен десен прещраква

... аи ся дайте акъл за карето. марка? цени?
Карай докато почне сериозно да щрака...свястно ново каре е около 80-120лв...виж за другото - ритмичното е най вероятно накладките - опират на дисковете, поради това, че челюстите не отварят напълно, но и това не е болка за умиралка...Сменял ли си скоро накладки?
Публикувано: 06 мар 2006, 16:58
от kofe
Може от кормилната рейка да е.

Публикувано: 06 мар 2006, 17:02
от apock
А защо да не му тропа на завоя тампон на носач? В смисъл - да тропа там където е имало тампон

Публикувано: 06 мар 2006, 18:49
от kontrol
kEFi написа:kontrol написа:ами снощи го тествах - при пълен десен прещраква

... аи ся дайте акъл за карето. марка? цени?
Карай докато почне сериозно да щрака...свястно ново каре е около 80-120лв...виж за другото - ритмичното е най вероятно накладките - опират на дисковете, поради това, че челюстите не отварят напълно, но и това не е болка за умиралка...Сменял ли си скоро накладки?
мда! и това е възможно!

ами...аз такоа....не съм поглеждал накладки от както я карам....ъъ...

Публикувано: 08 мар 2006, 10:44
от carrot
охххх, и мен ме мъчи подобна болест

(( ама още не съм открил къде е проблема

- почва да се чува около 40 км/ч и докъм 60-тина...после...май става много шумно в каручката
питах тук там - викат - лагер, тампон. А ми се струваше че може и от джантата да е - че не е читава
това за накладките, хммм ще погледна

Публикувано: 08 мар 2006, 12:25
от kEFi
carrot написа:...............
Това за накладките се чува слабо, при това при ниска скорост. Обясни по-подробно какво те притеснява?
Публикувано: 08 мар 2006, 14:15
от carrot
Ами равномерен шум като притропване (както kontrol го е описал - все едно има камъче...) на всеки оборот на колелото (предно ляво). Започвам да го чувам при движение с над 35 км/ч и докъм 60-тина или по-малко...после...не го чувам
По принцип ми е калпава и джантата и мислех че може от нея да е нещо, но като питах тук-там и ми заявиха че е невъзможно да е от нея...
Публикувано: 08 мар 2006, 15:39
от kEFi
...това с джантата лесно ще го провериш - врътни предни със задни и виж? Другото е да ги минеш на баланс. И аз преди си мислих, че съм изкривил джанта или балонирал гума, но на стенда видях, че и двете са ми на 0.....
Публикувано: 09 мар 2006, 09:54
от carrot
абе да де ама чакам да се пооправи времето че задните са ми летни

и не смея сега да си правя подобен експеримент
Публикувано: 09 мар 2006, 12:45
от kEFi
carrot написа:абе да де ама чакам да се пооправи времето че задните са ми летни

и не смея сега да си правя подобен експеримент
Ами в този случай - две в едно! Като сменяш гумите напролет - огледай добре и окачването и спирачната система. Отпред поне е видимо. Ако ще си ги сменяш сам - може и да погледнеш в задните барабани...
...имал съм и случай на сериозни притеснения от моя страна, а се оказват по-големички камъчета/стъкла вклинили се в протектора и....чат-чат-чат
