Страница 2 от 2

Re: теч от помпата на съединителя

Публикувано: 26 ное 2011, 18:35
от HACKO
Разхлабваш изходящата тръбичка, изчакваш да потече течност, завиваш и караш. Ако не стане, напомпваш, разхлабваш пак от тръбичката, чак като спре да излиза въздух оттам, ако все още не работи правилно, обезвъздушаваш и от долу (на лагера).

Re: теч от помпата на съединителя

Публикувано: 28 ное 2011, 17:45
от aspasia
iiiliev написа:Може ли някой да помогне
Не мога да обезвъздуша съединителя, смених горната помпа и никакъв шанс за обезвъздуаване, помпане 1 час и нищо
Би трябвало за десет минути стане поне при мен беше така само ти трябва един ортак да натиска педала на съединителя. Нахлузваш едно маркуче на пробката на съединителя и го потапяш във бурканче или шише със спирачна течност. Обезвъздушаването става по следния прост начин отваряш пробката ортака ти натиска педала на съединителя до долу като не го отпуска да се върне затваряш пробката и ортака ти отпуска педала после пак отваряш пробката и пак натискане на педала. Докато е отворена пробката педала трябва да е във долно положение. Гледай си казанчето за течността и ортака ти да не отпуска педала преди да си затворил пробката!!!

Re: теч от помпата на съединителя

Публикувано: 02 яну 2015, 16:41
от Lomskiq
Здравейте,от скоро съм собственик на Форд Фокус и при мен се получи същата повреда в помпата,но нямат налични по моргите,а в момента нямам възможност да купувам нова! Та въпроса ми е дали се предлага някакъв ремонтен комплект и дали изобщо тази помпа подлежи на ремонт ? :-/:

Re: теч от помпата на съединителя

Публикувано: 03 яну 2015, 16:05
от aspasia
Lomskiq написа:Здравейте,от скоро съм собственик на Форд Фокус и при мен се получи същата повреда в помпата,но нямат налични по моргите,а в момента нямам възможност да купувам нова! Та въпроса ми е дали се предлага някакъв ремонтен комплект и дали изобщо тази помпа подлежи на ремонт ? :-/:
Не подлежи на ремонт пластмасова е моят съвет е да си вземеш нова!

Re: теч от помпата на съединителя

Публикувано: 20 яну 2015, 20:55
от kilikanzer
На LUK беше най-евтината преди 2 години сменях.Нада заменить с новим-както е казал руснака.

Re: Теч от помпата на съединителя Focus

Публикувано: 05 яну 2022, 12:15
от Coldgrave
Да попитам каква е идеята пустата помпа да ползва спирачна течност, а не някаква друга примерно хидравлична? За новата година освен че казанчето за антифриза изкара година и 2 месеца се скапа и въпросната помпа. Та се чудя защо двете системиса вързани ?

Re: Теч от помпата на съединителя Focus

Публикувано: 05 яну 2022, 18:40
от HACKO
Правилния въпрос е защо изобщо на автомобил с предно разположен двигател, трябва привода на съединителя да е хидравличен.
Причината да се използва едно и също казанче за хидравличната течност (спирачната течност също е хидралвлична) са 2. Първо икономисва се едно казанче и второ (по-важното) лампата за неизправност ти светва още преди да останеш без съединител и може да вземеш мерки поне да се прибереш. Спирачната система взема течност от по-ниско ниво, така че никога няма да останеш без спирачки. Ако пък се се случи обратното, да започне да изтича от спирачките и по някаква причина лампата не светне, ще загубиш съединителя преди да загубиш спирачките.

Re: Теч от помпата на съединителя Focus

Публикувано: 05 яну 2022, 19:09
от Coldgrave
Ясно. Благодаря за разяснението Наско.

Re: Теч от помпата на съединителя Focus

Публикувано: 06 яну 2022, 11:12
от F Focus
А, дали Фокус-2 има надеждна индикация за намаляване нивото на спирачната течност в казанчето? Питам, защото има марки и модели с такава индикация, на която не може да се разчита. А, и на Фокус-2 казанчето е завряно навътре, чистих корпуса отвън и пак не мога да видя нивото на спир. течност-може да е от ЕГН-то... :(

Re: Теч от помпата на съединителя Focus

Публикувано: 06 яну 2022, 13:40
от deathstorm
Има надеждна индикация. Пролетта беше започнала да ми святка удивителната на таблото, особено при рязко ускорение. Придружена е и със съобщение на таблото, както и звуков сигнал като за отворена врата в движение. Повечето хора решават проблема с доливане на спирачна течност. Аз смених предните дискове и накладки с нови и се оправи :twisted:.

Re: Теч от помпата на съединителя Focus

Публикувано: 06 яну 2022, 17:19
от Coldgrave
Аз лично за да видя нивото трябва да отворя капачката. Релно когато се износят накладките буталата на апаратите, се показват и течността пада под сензора и започва да квичи и свети.

Re: Теч от помпата на съединителя Focus

Публикувано: 06 яну 2022, 19:19
от F Focus
Благодаря за отговорите! Добре е, че квичи и свети, щото и аз отварям капачката и бъркам с клечка(или пръст)-инак нищо не виждам за какво иде реч! :?
И по темата се каня да сменя спир. течност, защото в момента най-вероятно е оригиналната от завода с такава с ДОТ 5.1 от ОМВ, щото май скоро трябва да сменявам спирачните дискове и накладките. Накладките имат още живот, но дисковете са на ръба. За накладки предпоръчвам само "Ате"-лично мнение.

Re: Теч от помпата на съединителя Focus

Публикувано: 07 яну 2022, 12:26
от deathstorm
Мда подкрепям за ATE. Аз заложих на тях и за дисковете и за накладките. Направи ми впечатление като ги слагах, че на самите спирачни апарати пише АТЕ.