Страница 1 от 1
Неравномерно износване на накладки!
Публикувано: 15 май 2006, 19:20
от divinity
Преди седмица си смених предните накладки. Сложих Зелено Феродо. След като свалих старите Бендикс, видях че и двете "външни" (тези, които се падат откъм страната на колелото) накладки са по-износени от "вътрешните" (тези, които са откъм коша на мотора). Значи и откъм двете колела износването е равномерно. Разликата м-у вътрешните и външните е около 3,5-4мм.
Нормално ли е това? Защото на мен ми се струва странно!
Публикувано: 15 май 2006, 19:36
от buhap
Това е нормално , при плаващ диск е така
Публикувано: 15 май 2006, 21:14
от Манияка
Аз мисля,че не е нормално това износване.На мен ми износваше само външна,а вътрешна по-малко.Така и не можах да разбера от къде е проблема.Мисля,че е от това дето карето ми се е скапало./Всичко е на Ориона/

Публикувано: 16 май 2006, 09:41
от Brock
Почти винаги едната накладка се износва повече от другата - било то на барабанни или дискови спирачки. Аз досега не съм виждал еднакво износени - независимо за каква кола става въпрос.

Публикувано: 16 май 2006, 12:48
от Манияка
Незнам.Според мен щом едната се износва повече от другата има някаде проблемче,а и при спиране някой път бяга на една страна,зависи коя се износва повече
Публикувано: 16 май 2006, 15:15
от dgg_g
Когато при спиране бяга на една страна ми се струва че едното колело държи повече, а не че едната от двете накладки на същото колело държи повече. Обикновено ако когато едното колело държи повече от другото натам дърпа колата...
А като се замисля и аз все съм виждал неравномерно износени накладки - не мисля че е проблем.
Публикувано: 16 май 2006, 19:15
от Манияка
Е ако иска за всеки случай нека си провери предница,но щом смяташ че е нормално

Публикувано: 17 май 2006, 11:19
от divinity
Няма дърпане при спиране. Просто нямам обяснение, но като гледам и други са забелязали неравномерността.
Публикувано: 17 май 2006, 12:40
от buhap
При коли с плаващ диск спирачният сапорт се движи от едно бутало.При натискане на спирачка се опира пурво вътрешната накладка избутва сапорта навутр(към коша) до блокирване на диска.След отпускане на педала буталото се пребира и вътрешната накладка се отпуска а вуншната остава блокирана до момента в които диска не я избута заедно с сапорта .Времето в което има контакт външната накладка с диска е повече от колкото вътрешната и от там идва разликата
Публикувано: 17 май 2006, 16:30
от shark
buhap е абсолютно прав.
Публикувано: 17 май 2006, 20:12
от divinity
buhap написа:При коли с плаващ диск спирачният сапорт се движи от едно бутало.При натискане на спирачка се опира пурво вътрешната накладка избутва сапорта навутр(към коша) до блокирване на диска.След отпускане на педала буталото се пребира и вътрешната накладка се отпуска а вуншната остава блокирана до момента в които диска не я избута заедно с сапорта .Времето в което има контакт външната накладка с диска е повече от колкото вътрешната и от там идва разликата
Това обяснява всичко!
Мерси!