Страница 1 от 1
Защо колата тегли наляво?
Публикувано: 18 май 2006, 20:56
от Peter_CLX
Проблемът се усеща от известно време насам, като след ремонт на предното окачване и реглаж промяна няма (сменени носачи, спирачни дискове и накладки). Каква е вероятността причината за това да е нещо в кормилната уредба и по-точно в хидравликата (напр. някой трудно затварящ се или отварящ клапан или загуба на налягане някъде рейката от едната страна)? Другото за което си мисля е спирачка отляво да не връща, обаче дърпането на волана се усеща и на доста малка скорост, което значи че задържането в спирачката ще е значително, а иначе не забелязвам ненормално бърза загуба на инерция.

Публикувано: 18 май 2006, 22:36
от ivo9180
Размени предна лява с предна дясна гума Всичко ще се изясни
Публикувано: 19 май 2006, 10:18
от Overclock
Имах същия проблем с Ескорта и се оказа че е от гумите, които на външен вид изглеждаха много добре.
Публикувано: 19 май 2006, 13:31
от bratovched
и при мен имаше същия проблем. оказа се след размяна на всички гуми от четрите страни че бяга все на една страна. най-накрая си взех 4 нови гуми и колата спи
Публикувано: 19 май 2006, 19:27
от Манияка
И аз имах същия проблем,но след един хубав стенд и смяна на предни гуми всичко се опправи,но се оказа че и карето е заминало на кино

Публикувано: 20 май 2006, 09:53
от apock
И аз така, само че мойте гуми са си за смяна

Публикувано: 20 май 2006, 09:56
от Манияка
Като си сменяш гумите,гледай да са хубави и маркови.Може да дадеш малко повечко парици,ама поне ще знаеш,че имаш гуми.Иначе не се знае на какво ще попаднеш.
Публикувано: 20 май 2006, 15:32
от Peter_CLX
Манияка написа:Като си сменяш гумите,гледай да са хубави и маркови.Може да дадеш малко повечко парици,ама поне ще знаеш,че имаш гуми.Иначе не се знае на какво ще попаднеш.
Ми те гумите са си почти нови - Maloya Crono на няма и 2000 км. Пък и когато ги купувах имаше къде по-евтини и "немаркови" гуми. Толкова големи боклуци ли да са малоята, уж под шапката на прехваления Vredestein ги правят, пък...

Публикувано: 20 май 2006, 16:45
от Манияка
Ми незнам,ама аз предпочитам да карам с Michelin или GOODYEAR.На Ориона от 4 години го карам само с мишелинки,а на Мони го взех с Goodyear-ки и мисля да карам пак с такива,дори да ги сменя.
А,да допълня една малка подробност - зимните на Ориона бяха Корморанки / Те все пак са по лиценз на Мишелин/

Публикувано: 24 май 2006, 23:08
от chains
Може да е от тампоните на носача - при мен като се разбиха започна колата да прави така - а после като пуснеш спирачката и леко мръднеш волана в обратна посока: предницата се литка лико и след това си тръгва нармално?
Публикувано: 25 май 2006, 22:34
от Peter_CLX
chains написа:Може да е от тампоните на носача - при мен като се разбиха започна колата да прави така - а после като пуснеш спирачката и леко мръднеш волана в обратна посока: предницата се литка лико и след това си тръгва нармално?
Какво значи "колата литка" че не го разбрах това, имаш предвид че се залюлява или какво? Освен това натискането или отпускането на спирачката май изобщо не влияе на това занасяне встрани, има си го и при спиране, и при ускорение, и по инерция.
По отношение на тампоните на носача - както казах по-горе, носачите са прясно сменени и то не тампоните им, а целите носачи в комплект с тампоните и шарнирите, набити в тях фабрично, т.е. нищо не е побългарявано.
Имам едно друго съмнение обаче - да не би да се получава от кофти лагер на главина или полуос... но събота и неделя като остане малко свободно време ще го проверявам от какво е, че иначе само гадаем тука.
Мерси за мненията все пак!
Публикувано: 26 май 2006, 09:41
от nikolovvd
Може да е някой тампон на стабилизиращата щанга. При спрян автомобил стъпи малко отпред на предната гума и натисни с крак назад, ако мърда всичко е ясно.
Публикувано: 26 май 2006, 19:05
от chains
Значи под литкане разбирам - натискам спирачка, след това колата тръгва леко/силно /според скоростта/ на ляво, след това отпускаш спирачката, компенсираш с волана на дясно, предницата се поклаща в посока дясно, ляво и си тръгва напред.
Не мисля, че е от лагер, защото ако е разбит лагера започва едно ужасно ручене, от което ти се пръска главата - просто не може да се сгреши.
Ако е така както го описваш, по-вероатно е да имаш проблем в кормилната рейка и то по-тжчно до са ти разбити тези плъзгачи /не знам как точно се казват/ които са покрити с маншоните - при много от фордовете тези маншони са скъсани и от там влиза мърсотията от пътя, която примесена с греста ги съсипва и започват да имат луфтове от които колелото започва да играе както си го описал - това си е много страшно, ако е това причината бих те посъветвал да спираш колата и да ползваш услугите на СКГТ, защото при някоя дупка / а ние тук си ги имаме много/ мо да се откъсне и направо ще се разкрачи, като по филмите!!!!!