Помагайте, ще се разболея с тая проклетина .........

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
stangen
потребител
потребител
Мнения: 488
Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Помагайте, ще се разболея с тая проклетина .........

Мнение от stangen » 06 юни 2005, 21:16

Втори лагер на предното ляво колело и слагам за 1 седмица и на 20тия километър и лагера вече е история .........Главината не е скапана, диска е поизносен но видимо няма наранявания или изкривявания, накладките са нови ............ще и драсна клечката на пущината, вече се предавам , не знам ко иска да и сменя :lol: Страх ме е да отида при майстора ми ,че ще ме бие вече :)


А да , прословутият лагер е АЛКО, 48 лева ..........да мина ли на СКФ които са само 90 лева ........?
Изображение

Потребителски аватар
achkob
модератор
модератор
Мнения: 484
Регистриран: 25 май 2005, 22:44
Модел на автомобила: focus 1.8TDDi ambiente wagon
Местоположение: софия
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от achkob » 07 юни 2005, 11:10

да не е менте???
Биалетка за 140лв??? ДА-ДА...

stangen
потребител
потребител
Мнения: 488
Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от stangen » 07 юни 2005, 11:11

Ами , днес ще разбера, слагаме друга марка и ще видим как е с нея !
Изображение

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 07 юни 2005, 11:54

Доколкото се сещам лагера върви комплект с болта, който също се сменя...Освен всичко друго е много важно как ще бъде набит и затегнат. Повечето се скапват от лошо набиване и прекомерно стягане, както и от лошо уплътняване (впоследствие влиза вода, смазка аут , както и лагера)! Според мен сменяй майстора или лагера да е за негова сметка! Иначе аз използвам само СКФ. По гореупоменатите причини сменях заден ляв оня ден за 3-ти път в рамките на година и половина :evil: (докато оригиналния от другата страна хич не мърда :twisted: )

П.П. Ментетата (дори и СКФ) си личат по гайката (10х, колега) - обикновено е по-широка и не остава място за захващане на контриращия щифт, в подобни случаи се използва старата.
Последна промяна от kEFi на 07 юни 2005, 12:04, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 07 юни 2005, 12:00

Лека корекция лагера върви не с болта, а с гайката която се стяга с определена сила, но това всеки майстор би трябвало да го направи като хората предполагам :?

stangen
потребител
потребител
Мнения: 488
Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от stangen » 07 юни 2005, 13:19

Проблема не е в майстора 100%, до сега каквото ми е пипнал не се е разваляло(сменял ми е и други лагери и нямам проблеми) , гайката е новата, явно лагера е кофти ...........иначе си поема рекламацията, не плащам нито за труда нито за новият лагер !
Изображение

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 09 юни 2005, 23:09

Смених с SKF /78 лв./и на 1000 км се появи лек луфт но само на пипане, не се чува в движение като предния/оригиналния ... 400 х.км/ и след 6500 км луфта си е пак същия и няма шумове при движение. И немисля да го сменям ако не се промени нищо от вече наличното! Гайката си е с лагера, при мен.
А, карах тия 1000 км с крива предна гума, ама бая си бе крива, някъде пях писал.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 68 госта