Страница 1 от 1
Луфт
Публикувано: 18 юли 2006, 10:05
от MegatroniC
Ако има луфт в кормилната уредба, не би ли трябвало при компютърен преглед на предницата, там при слагането на ония джаджи на гумите и на волана, да се покаже тоя проблем. На него ми казаха че геометрията на предницата ми е перфектна, дори предните гуми имат много малко износване от вътрешната страна, за което казаха че са сменяни преди да купя колата и че не ги е "яла" тя.
Та чуденката за луфта ми дойде, като паркирам на заден - радиуса на завоя е по малък в сравнение със служебната кола която карам (не форд). Или по принцип тия фиести не са толкова маневрени ?
Публикувано: 18 юли 2006, 12:41
от buhap
Кофти завива служебната е същата (ескорта е по маневрен)
Публикувано: 18 юли 2006, 13:09
от Любо
Луфт във волана може да има и от карето на молана.
А що се отнася до маневреността... за Фиестата незнам (за съжаление не съм сядал за д волоно на този малък-голям автомобил), но резултата от сревнението на Ескорт и Мондео е, че Мондеото е доста по-маневрено. и ако вие сте прави за маневреността на Ескорта и Фиестата, това си го обяснявам с по-дългата база. Явно ги правят така, за да може все пак да завива по-дългия автомобил, а не да е като автобус...
Публикувано: 19 юли 2006, 18:41
от chains
Самия луфт в кормилната рейка може да се дължи: ако е много малък - то може да има вградена тъй наречената "еластична връзка", която се монтира за да абсорбира вибрациите /такава съм виждал във Волво 340 и някой японски коли/; ако обаче луфта си е голям: 1. износено каре, често те са пластмасови и не са скъпи; 2.износени кормилни накрайниици - не е болка за умиране; 3.Износен гребен на рейката - кофти ще ти трябва нова /слушал съм, че Фиестите имат слаби рейки, а на пазара е пъло с ментета, които не изкарват дълго/.
Но ако имаш наистина луфт в управлението, то трябва сериозно да му обърнеш внимание, защото може да стане голяма беля!!!
А колкото до маневреността, коите със задно са винаги по-маневрени /изключвам соц. возилата/, което се дължи на това, че ъгъла на завиване на колелото на колата с предно се ограничава от възможностите на карето.
Наистина големите коли с предно предаване завиват доста добре, но за това са снабдени с по-специали карета, които оскъпяват системата, а по-късно и ремонтите.
Публикувано: 19 юли 2006, 23:49
от HACKO
Трябва да се притесняваш, ако твойта Фиеста завива по-малко от друга Фиеста същата година на производсво, а не сравнена с друга марка и модел.
Луфтовете са съпроводени със съответно тропане.
Публикувано: 20 юли 2006, 00:45
от MegatroniC
Няма луфт, днес я гледахме пак. Явно наистина е малко по неманеврена с другите коли които съм карал
ще го преживея
