Задни лагери

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Задни лагери

Мнение от jack71 » 06 юли 2005, 14:12

Наду ми се главата от тия задни лагери :? то хубаво надувам музиката ама вече не е достатъчно :evil: . петък мятам. оглеждах в магазин харесах си FAG по 2 бр на главина конусовидни ролкови.
някакви коментари за марка? а клопки по трасето на смяната има ли? избиват се с бронзов цилиндър външните черупки и обратно новите. С нещо да внимавам?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 06 юли 2005, 14:24

Ами...внимателно и прецизно набиване. Задължително си купи и тапите. Сложи ги с малко силикон за изолация, че заради това може да ти се наложи повторната им смяна много скоро. Влиза вода!

П.П. Купих си оригинални фордовски от Моторкрафт. Кутия, документация....а на самите лагери пише SKF...та с такива съм.
Последна промяна от kEFi на 06 юли 2005, 15:30, променено общо 1 път.

stangen
потребител
потребител
Мнения: 488
Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от stangen » 06 юли 2005, 15:12

Не вземай Алко , ФАК биват !
Изображение

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 06 юли 2005, 17:15

Благодарско за инфото. А такива капачки от къде да си купя. и продават ли само тях??

stangen
потребител
потребител
Мнения: 488
Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от stangen » 06 юли 2005, 21:23

jack71 написа:Благодарско за инфото. А такива капачки от къде да си купя. и продават ли само тях??

Капачки не съм срещал по магазините, пробвай из моргите ! Въпреки ,че аз задни капачки нямам и да ти кажа нямам грижи :)

Имам рекорд по чупене на лагер Алко ..........20 км. след слагането му ! Най добре е да вземеш СКФ българско производство са ама излизат от военни заводи и са страхотни , просто са малко по-скъпички
Изображение

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 07 юли 2005, 08:16

Задни капачки за лагерите продават в Мото Пфое. За около 4 лв - комплект двете капачки. Преди време ми ги смениха, бях отишла за друго, но видяха, че са смяна.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 07 юли 2005, 11:10

За БГ SKF - строших 2 комплекта за по-малко от година.
За капачките - откъдето съм търсил лагери - навсякъде са предлагали и капачки. В МП със сигурност ги има. Тези си ги взех от магазина на Моторкрафт заедно с лагерите и струваха по 2лв парчето. За втора употреба не се и замисляй - идеята не е да си сложиш капачка, а тя да уплътнява добре!

stangen
потребител
потребител
Мнения: 488
Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от stangen » 07 юли 2005, 12:39

kEFi написа:За БГ SKF - строших 2 комплекта за по-малко от година.
До колкото знам много е важно как ще се набият лагерите, ако се набиват на преса в главината няма да има проблем , лошото е ,че повечето майстори ги блъскат с чука и от това се прецакват !
Изображение

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 07 юли 2005, 15:36

Ако би блъскаш с чука е нормално да се прецакат. затова се слага дървен или бронзов цилиндър и така блъскаш....

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: На линия

Мнение от pepy1 » 07 юли 2005, 22:15

stangen написа:
!

Имам рекорд по чупене на лагер Алко ..........20 км. след слагането му ! Най добре е да вземеш СКФ българско производство са ама излизат от военни заводи и са страхотни , просто са малко по-скъпички
счупи се една стара италианска машина - лагерите
на нея дето се вина и умрял майстора- с 2 думи много стара
като я разглобихме какаво да видим лагари със щампа СОПОТ тоест български така че не се чуди и българското избери
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 11 юли 2005, 12:04

мда смених си ги. интересно на каква фантазия са се въртели задните колела? бил съм живо камикадзе. като свалих барабана и ролките на лагера ми изпадаха в шепата но дори някои не бяха цели ами смлени. а защо така се е получило мога да предположа. като сменях задни накладки отдясно си ги смених аз и си понатегнах нормално с една лула като скачах върху нея (на този лагер му нямаше нищо но го смених и него). левия барабан не можах да го сваля обаче и отидох на майстор. оказа се с обратна резба. пича ми смени накладките и стегна гайката с ЕЙ ТАКЪВ лост. предполагам че се е поизсилил малко , гайката е натиснала лагерите прекалено и се е натрошил пластматовия им сепаратор ( да пластмасов е ). и така . този път с динометричен ключ стегнах на 100 н/м като хората. да видим докога....

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 11 юли 2005, 12:07

А нови капачки сложи ли?

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 11 юли 2005, 12:10

След като се натегне въпросната гайка, трябва да се провери, дали барабана/колелото се върти свободно - без да има съпротивление - затягане и т.н. Ако има такова се отхлабва малко, като същевременно се проверява дали не е отхлабен много и се е получил луфт.

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 11 юли 2005, 12:12

за капачките - естествено. 5 кинта с хартията за фактури и регистри. и с кармазъ силикон ги намазах дори :lol: . термоустойчив
за натягането - на 100 нютон / метра

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 11 юли 2005, 14:12

И аз имам проблем, но не знам за лагери ли съм или е нещо друго.
Тази седмица понатоварих колата 5 човека +150 килограма захар и още някакъв багаж и при преминаване през грапав асвалт се чуваше едно виене. Вси едно влизаше колата в някакъв резонанс.
При 3-ма човека с малко багаж нямам такива ефекти/дефекти. Та се чудя да ходя ли на сервиз или да чакам да завие и като е празна а и как да им покажа проблема освен ако не вземе 5 торби цимент?

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 11 юли 2005, 16:48

Хм. я си трай докато се разсвири съвсем. то през грапав асвалт всички вием :D освен ако искаш вземи някой майстор попътно като носиш и джибрите на казана :D
те ако са лагери наистина може да се разсвирят ако е по натоварена ама може още да джъткаш ако е от тях. циментацията им е заминала май май

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 11 юли 2005, 16:55

Виенето е от гумите! Споко!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 02 окт 2005, 16:21

В никакъв случай евтини лагери-поизпатих си доста с едни китайски миндильоци!!!Единственото което държи е СКФ-без значение в какъв пакетаж-моторкрафт,рувил, ес ен ер!!!Точно в тези кутийки идват оригиналните лагери-като в МП!!!В някои комплекти е включена и капачката,а задължително и грес,семеринг и гайка(важно!!!)
fiestaracing-just race!!!

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта