Страница 1 от 1

Вътрешен накрайник или рейка Ескорт 93"?

Публикувано: 09 сеп 2012, 19:51
от deathstorm
Колеги ситуацията е следната - имам страничен луфт в предно дясно колело. Малък е, но ми се иска отрано да го оправя. Не е от външния накрайник, но как да разбера дали е в вътрешния (без да свалям маншона) или в самата рейка. Склонен съм да мисля, че по скоро е вътрешния накрайник понеже от левия край няма луфт. Ако беше от рейката би трябвало и в двете рамена да има луфт, понеже на практика и двата накрайника са свързани с гребена на рейката. Как мислите?

Re: Вътрешен накрайник или рейка Ескорт 93"?

Публикувано: 09 сеп 2012, 20:23
от HACKO
Някой да ти държи волана и клати колелото, като държиш с едната ръка накрайника, ще усетиш къде е луфта.

Re: Вътрешен накрайник или рейка Ескорт 93"?

Публикувано: 20 окт 2012, 02:25
от deathstorm
Малко развитие на някой ако му е интересно. Та определено беше вътрешния накрайник, като усещане може да се определи като тропане някъде по средата на предницата(точно където е рейката) при малки неравности, легнали полица, а на черен път е най-дразнещо. Смяната никак не е лесна, още повече че стария нямаше нарези за ключ, а новия имаше - 32. На канал успях със сетни усилия и водопроводен ключ да го развия. Хубавато е че беше десен и има място да се бръкне, ляв е асбурдно да се семни без инструмент. Странното е, че стария нямаше много луфт в ябълката, но усещането е много гадно. Смених си и биалетката от дясно и левия външен накрайник, но него него усещах като тропане, по-скоро се обра доста луфт в волана със смяната му. Общо взето с 60-70 лева разходи Форда вози като нов. Остана да мина реглаж, ама вече като сложа зимните гуми, хем ще видя тия старите дали ще ги яде. Много ме съмнява да съм уцелил сходимост и от двата края.