Лечение на тропането в хидравличната рейка!
Публикувано: 15 сеп 2014, 14:46
Лечение на тропането в хидравличната рейка S-max, Galaxy, Mondeo MK4!
Ако се появи тропане при преминаване на неравности по пътя, а сме сменили всичко по окачването, значи имаме проблем с хидравличната рейка. При завъртането на волана в покой на ляво, на дясно също се чува характерното почукване.
1. Качваме автомобила на канал или в краен случай повдигаме с крик, но преди това обезопасяваме автомобила!!!
Инструментите за изпълнение на процедурата са следните, ключ №17 с тресчотка и здрав нож.

2. Влизаме под автомобила и гледаме приблизително на мястото, което се намира под седалката на водача, между носача и дъното. Ето го мястото изчистено от кал:

3. Както се вижда от снимката е нужно да се завие болта, около който има фиксиращо червено пръстенче. Не е нужно нищо друго да се сваля от окачването на автомобила.
4. Премахваме пръстенчето с ножа

Ето го:

При премахването, той вече не става за нищо и не може да се поправи. Изхвърляме го.
5. След това взимаме ключа с тресчотката и по часовниковата стрелка завиваме болта.
Важно е да извършваме операцията много бавно и без резки движения, защото ще имаме големи главоболия, ако превърти болта!!!
На всеки четвърт оборот проверяваме с волана дали потропването е изчезнало, най- добре да имаме помощник за тази работа. При мен за около оборот и половина, рейката престана да чука. Веднага щом усетим съпротивление на ключа преустановяваме завиването.

След ходовите изпитания, потропването изчезна съвсем и окачването еластично обира дупките!
Eто размерите на болта, ако някой иска да си изработи резервен:

По материали от: http://www.s-maxclub.ru
Ако се появи тропане при преминаване на неравности по пътя, а сме сменили всичко по окачването, значи имаме проблем с хидравличната рейка. При завъртането на волана в покой на ляво, на дясно също се чува характерното почукване.
1. Качваме автомобила на канал или в краен случай повдигаме с крик, но преди това обезопасяваме автомобила!!!
Инструментите за изпълнение на процедурата са следните, ключ №17 с тресчотка и здрав нож.

2. Влизаме под автомобила и гледаме приблизително на мястото, което се намира под седалката на водача, между носача и дъното. Ето го мястото изчистено от кал:

3. Както се вижда от снимката е нужно да се завие болта, около който има фиксиращо червено пръстенче. Не е нужно нищо друго да се сваля от окачването на автомобила.
4. Премахваме пръстенчето с ножа

Ето го:

При премахването, той вече не става за нищо и не може да се поправи. Изхвърляме го.
5. След това взимаме ключа с тресчотката и по часовниковата стрелка завиваме болта.
Важно е да извършваме операцията много бавно и без резки движения, защото ще имаме големи главоболия, ако превърти болта!!!
На всеки четвърт оборот проверяваме с волана дали потропването е изчезнало, най- добре да имаме помощник за тази работа. При мен за около оборот и половина, рейката престана да чука. Веднага щом усетим съпротивление на ключа преустановяваме завиването.

След ходовите изпитания, потропването изчезна съвсем и окачването еластично обира дупките!
Eто размерите на болта, ако някой иска да си изработи резервен:

По материали от: http://www.s-maxclub.ru