Проблем със спирачките на Форд Ескорт
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 21 апр 2009, 23:30
- Модел на автомобила: FORD Eskort combi Chia 1.6 benzin pulen injekcion ;)Gazova uredba montirana v Italia
- Status: Извън линия
Проблем със спирачките на Форд Ескорт
Здравейте, колеги!
От известно време при спиране на светофар и натискане на спирачния педал, няма значение дали е на газ или бензин, колата вдига оборотите все едно съм натиснал педала на газта(отива до 2- 3 хиляди оборота). След като пусна спирачния педал, оборотите се връщат в нормално положение( 980-1000 оборота). Като от време на време и педала на спирачката става твърд и спирането е по-трудно. Цялото това нещо не се случва винаги. По съвет на приятели проверих маркуча с клапана, който излиза от сервото и отива до колекторните тръби. Не е спукан и не изпуска.
Дайте мнение възможно ли е да е от сервото или пък е нещо друго?
Наскоро смених изпарителя на газовата уредба. Възможно ли е да има връзка с това?
Мерси предварително, чакам вашите компетентни мнения и съвети!
Колата ми е Форд Ескорт 1.6 16 V газ/бензин GIA 1995 г. комби.
От известно време при спиране на светофар и натискане на спирачния педал, няма значение дали е на газ или бензин, колата вдига оборотите все едно съм натиснал педала на газта(отива до 2- 3 хиляди оборота). След като пусна спирачния педал, оборотите се връщат в нормално положение( 980-1000 оборота). Като от време на време и педала на спирачката става твърд и спирането е по-трудно. Цялото това нещо не се случва винаги. По съвет на приятели проверих маркуча с клапана, който излиза от сервото и отива до колекторните тръби. Не е спукан и не изпуска.
Дайте мнение възможно ли е да е от сервото или пък е нещо друго?

Наскоро смених изпарителя на газовата уредба. Възможно ли е да има връзка с това?
Мерси предварително, чакам вашите компетентни мнения и съвети!

Колата ми е Форд Ескорт 1.6 16 V газ/бензин GIA 1995 г. комби.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем със спирачките на Форд Ескорт
Има много голяма вероятност сервото да е спукано. Опитай като угасиш колата да натиснеш няколко пъти спирачката, първия път трябва педала да е лек и след това да стане твърд, ако е твърд отначало има проблем със сервото. Също като педала се е втвърдил, натискаш леко педала и палиш, трябва да усетиш потъване на педала, ако не-проблем със сервото.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 21 апр 2009, 23:30
- Модел на автомобила: FORD Eskort combi Chia 1.6 benzin pulen injekcion ;)Gazova uredba montirana v Italia
- Status: Извън линия
Re: Проблем със спирачките на Форд Ескорт
Здравей адаш,
Смених серво усилвателя, но проблема си остана.Сега, въпреки че на външен вид вакумния маркуч с клапан от сервото на спирачката до всмукателния колектор е изправен и колата не гасне, реших, че тябва да сменя и него, за да съм сигурен, че проблема не е от там.Дайте пак мнения евентуално от какво може да се получава проблема. Проверката, която описа с натискането на педала на спирачката показа, че сервото е изправно.Чакам коментари!
Благодаря предварително за помощта!!
Смених серво усилвателя, но проблема си остана.Сега, въпреки че на външен вид вакумния маркуч с клапан от сервото на спирачката до всмукателния колектор е изправен и колата не гасне, реших, че тябва да сменя и него, за да съм сигурен, че проблема не е от там.Дайте пак мнения евентуално от какво може да се получава проблема. Проверката, която описа с натискането на педала на спирачката показа, че сервото е изправно.Чакам коментари!
Благодаря предварително за помощта!!

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със спирачките на Форд Ескорт
Ти добре ме подсети, преди време при един от много ремонти щото нито на газ нито на бензин е наред, пък компресия има
мернах пластмасовия маркуч на сервото за спирачките , че е протъркан много на едно място и сега пак почна от време на време си вдигат и падат оборотите, така скоро ще проверя дали вече няма дупка.

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта