Заден лагер C-Max - с магнит или не
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Заден лагер C-Max - с магнит или не
Здравейте!
От 2 дни чувам виене някъде от задната част и предполагам, че е лагер на главината, няма какво друго да е. Чува се и по инерция, и на скорост, и се увеличава с увеличаване на скоростта. Изчетох каквото намерих тук за лагери с магнитна "вътрешна" страна заради ABS датчика, някакъв отвор пак заради него и т.н.
Някой знае ли за C-Max лагера дали е с магнит или нещо друго специфично заради тоя ABS и може ли да се смени само лагера без тази част с болтовете за джантата, каквито комплекти намирам по сайтовете за лагери?
Предварително благодаря!
От 2 дни чувам виене някъде от задната част и предполагам, че е лагер на главината, няма какво друго да е. Чува се и по инерция, и на скорост, и се увеличава с увеличаване на скоростта. Изчетох каквото намерих тук за лагери с магнитна "вътрешна" страна заради ABS датчика, някакъв отвор пак заради него и т.н.
Някой знае ли за C-Max лагера дали е с магнит или нещо друго специфично заради тоя ABS и може ли да се смени само лагера без тази част с болтовете за джантата, каквито комплекти намирам по сайтовете за лагери?
Предварително благодаря!
- KOss
- потребител
- Мнения: 402
- Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
- Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Заден лагер C-Max - с магнит или не
С лагер-главина е. Лагера, главината и ABS датчика са капсуловани в едно.
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Заден лагер C-Max - с магнит или не
Благодаря, KOss!
Това отзад ми изглежда буксата за ABS-а. Даже така като го гледам цялото - ако се напъна ще мога да го сменя и сам, няма нищо за избиване или с някакви специални инструменти
Ходих при "моя" майстор и след доста въртене на колелата и заслушване "откри", че (паралелно с лекото стържене на накладките) единия лагер издава много слаб шум, могло да изкара така много километри и за да се смени трябвало да си вие както трябва
т.е. прекалено остър ми е слуха.
А като видях цените - от 83 до 260лв - каква марка да търся ако се стигне до смяна? Най-скъпата ли e най-добра по принцип
Това отзад ми изглежда буксата за ABS-а. Даже така като го гледам цялото - ако се напъна ще мога да го сменя и сам, няма нищо за избиване или с някакви специални инструменти

Ходих при "моя" майстор и след доста въртене на колелата и заслушване "откри", че (паралелно с лекото стържене на накладките) единия лагер издава много слаб шум, могло да изкара така много километри и за да се смени трябвало да си вие както трябва

А като видях цените - от 83 до 260лв - каква марка да търся ако се стигне до смяна? Най-скъпата ли e най-добра по принцип

Последна промяна от addition на 17 фев 2015, 14:12, променено общо 1 път.
- KOss
- потребител
- Мнения: 402
- Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
- Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Заден лагер C-Max - с магнит или не
Карай смело щом не вие много!
Иначе самия датчик (буксата която се вижда на снимката) се сваля, на 1 болт се държи и се продава отделно ако ти се наложи да го сменяш. Иначе главина като си купуваш си идва с датчика винаги, обикновено стария датчик в старата главина е толкова спекъл че се чупи при вадене. Специални инструменти няма да ти трябват, главината се държи на 4 болта за шенкела и това е, няма избиване, няма набиване. 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта