Страница 1 от 1

Въпрос ?

Публикувано: 23 май 2015, 18:19
от tikva
Въпрос за реглаж към знаещите.

1. Както е видно на разпечатката след реглажа на предницата ,нещата горе - долу влизат в норма ,но някои са на границата и това ме притеснява.

2. Последните три точки ( има четрички на тяхно място) по отношения на предницата изобщо не са тествани .Има ли сервиз в София където да се извърши проверка.

3. Заден мост продължава да червенее ,защото ни казаха че нямало как да се извърши регулирането.

Питането ми е както по точка 2.Следващото питане е за амортисьори.
Моля за подробен прочит на графиките и стойностите от диагностиките на трите стенда.

Благодаря!

Re: Въпрос ?

Публикувано: 24 май 2015, 11:36
от OgiDogi
tikva написа:Въпрос за реглаж към знаещите.

2. Последните три точки ( има четрички на тяхно място) по отношения на предницата изобщо не са тествани .Има ли сервиз в София където да се извърши проверка.

3. Заден мост продължава да червенее ,защото ни казаха че нямало как да се извърши регулирането.

Благодаря!
Никой не може да ти извърши тези измервания - поне аз не съм виждал такъв стенд, който да успява да измери промяната на сходимостта при 20 градуса, както и пълен ъгъл на завиване ляво/дясно.

Задният ти мост очевидно е претърпял сблъсък и освен големият страничен наклон на дясното колело, целият е завъртян наляво спрямо посоката на движение (сходимост близко до нула и ъгъл на тяга +0°18'), при което вероятно колата дърпа надясно, когато пуснеш волана. Възможно е кривина в предницата да компенсира и да няма дърпане, но ще ходиш като пинчер със завъртян задник и ще оставяш 4 следи в снега :). Ако беше само усукването, да пробваш със смяна на тампоните на моста, но кривината говори за друго (някой е отнел предимство на дясно стоящ и е получил удар отзад вдясно, над височината на главината). Смяна на моста и докарване ъгъл на тяга 0°00' би трябвало да реши проблемите със задницата.

Re: Въпрос ?

Публикувано: 26 май 2015, 12:03
от tikva
Колата не е претърпявала такъв удар , а ако е имало такова събитие някога, то не отличен, а перфектен ще дам на тенекеджиите работили със заводско качество.Тъй като има и картинки, както и показания от стенд за амортисьори но все още няма никакво мнение , то имам питане .Каква е разликата между изпуснал и блокирал амортисьор/и .Благодаря

Re: Въпрос ?

Публикувано: 26 май 2015, 13:02
от Milcho
Амортисьорите са ти добре.

Re: Въпрос ?

Публикувано: 01 юли 2015, 10:58
от tikva
Отново ще повдигана темата, тъй като има лекичко развитие по въпроса с амортисьорите. Понеже съм много инато същество ,преборих се за смяна поне на задните амортисьори.Резултът е че колата не друса толкова ,не се клати толкова много настрани , а самите амортисьори..............оф, ами снощи за пореден път натиснах единия ,и горкия още не е помръднал да се отвори - стои свит.Така е и другия.На единия тест бяха на 70 процента работещи.Нищо няма да питам, а само ще допълня че в чуждите сайтове пише че тресачките се използват не за да се диагностицират амортисьорите , а за обща диагностика .Тъй като снимките може би ще изчезнат след месеци ,то надявам се в скоро време да опиша по-обстойно нещата за да може страдащи като нас да не ръсят пари за диагностика е директно да сменят износени елементи.Грижата в момента сега ми е доколко е пострадала от това пружината ,но...........