Дясна Полуоска МК4

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
advance
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 06 апр 2015, 18:46
Status: Извън линия

Дясна Полуоска МК4

Мнение от advance » 27 авг 2015, 11:13

Здравейте Колеги,
Имам проблем с вътрешните карета на автомобила.
Проблема е, че при скорост над 80 км. при подаване на газ колата започва да тресе.
Когато се отнеме газта всичко спира и колата заспива.
Обаждах се в МФ и от там ми обявиха страшна цена само за вътрешното каре.
Някой може ли да помогне с намирането на дясна полуоска защото в България явно никой не внася.
Също така ми казаха, че имало разлика дали колата е с ръчни скорости или с автоматични и дали е комби или купе.
Колата е Mondeo MK4 2.0 TDCI, 140 к.с., комби, автоматик, VIN WF0GXXGBBG8K58625
Благодаря предварително.

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Дясна Полуоска МК4

Мнение от Nebhotep » 27 авг 2015, 12:13

Принципно полуоските на тези автомобили са доста издръжливи, да не се окаже проблем със скоростната кутия? Ако колата е на над 200 000 км. и не е сменяно маслото на автоматика на всеки 60 000 км, може и това да е ситуацията!

Ето из ebay какво излиза като цени:

http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-M ... 339807e577
http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Ford- ... 2a4f5d1695

Питах в магазина на Моторкрафт в София за цената! Оригинална полуоска с връщане на старата около 900 лв, ако е без връщане над 1200 лв., има налична турска 400 лева чисто нова!
Вътрешно каре ще струва около 495 лв., в Мото пфое е 586 лв.

advance
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 06 апр 2015, 18:46
Status: Извън линия

Re: Дясна Полуоска МК4

Мнение от advance » 28 авг 2015, 10:48

Колега благодаря за отговора.
Оказа се, че това е една от болките на новите модели Фокус и Мондео след 2007.
Няколко приятели карат такива и са имали проблеми с вътрешните карета.
Намерих ето тук http://www.mister-auto.bg/bg/poluoska/f ... 9_g13.html полуоска но незнам дали да рискувам.
Незнам дали ще стане за моя автомобил.
Казаха ми, че има разлика дали колата е с ръчни скорости или с автоматични.
Също така в сервиза ми казаха, че ще ми сменят и маслото на скоростите при смяна на полуоската, а в МФ твърдо казват, че маслото на тази скоросна кутия не се сменя.
Незнам какво да правя вече.

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Дясна Полуоска МК4

Мнение от Nebhotep » 28 авг 2015, 11:35

Скоростната ти кутия е Aisin AWF21. Маслото на тази кутия, задължително се сменя на не повече от 60 000 км., тъй като няма филтър и маслото много се зацапва. Намираш си читав майстор, купуваш си каре, сменяте го и така. Ако никога не е сменяно маслото или си втори собственик, ще трябва да го смениш за да няма бъдещи проблеми, но смяната излиза доста солено само маслото е около 700 лв. (8 литра е капацитетът и). Много е капризна кутията и затова предполагам проблем в нея, ако не е обслужвана навреме! Дано не е това...

:twistednew:

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта