Проблем със задницата

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
dilyan81
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 09 ное 2014, 17:34
Модел на автомобила: Фокус 2 2.0 бензин Джия 2005г 5врати
Местоположение: Лестър
Status: Извън линия

Проблем със задницата

Мнение от dilyan81 » 30 авг 2016, 19:38

Здравейте колеги,отдавна не съм писал,че бях пешеходец.Наскоро си купих фокус 2000г.1. 8 бензин и имам интересен проблем-при минаване през неравности и бързо шофиране в завой имам усещането,че колата(май задницата) все едно плува.Не мога да го опиша по- точно,просто усещам с тяло някакво странно раздвижване на каросерията(не е силно,но се усеща дори и при ниска скорост).Един приятел механик казва,че е от задните амортисьори(пружините са сменени миналата година,както и тампоните на стабилизиращата щанга).При техническия преглед преди два месеца е установен следният проблем отзад-rear trailing arm rubber bush deteriorated.Така и не можах да определя това коя част от окачването е.Дали може това да е причината?Фокуса е ЮК модел.Ако можете поне да кажете как се превежда английският текст да знам от къде да започна!

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1611
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем със задницата

Мнение от fordmaniac » 31 авг 2016, 19:53

Това е този тампон, отговаря за закрепване на носача към купето и влиае на стабилността много.
https://i.ytimg.com/vi/_La5qBAXy80/hqdefault.jpg
Поздрави

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Проблем със задницата

Мнение от OgiDogi » 31 авг 2016, 20:58

dilyan81 написа:...rear trailing arm rubber bush deteriorated...
Скъсан тампон на задната надлъжна щанга.
Това чудо е един вид панта за задния мост при неравности. Като опорна точка на окачването по дължината на купето, при скъсване или хлабини се получава промяна на общата сходимост на задните колела, когато задницата минава през неравности. Промяната на сходимостта води до странично люлеене, заради променящата се посока и сцепление на гумите.
Като ти го сменят, задължително трябва да се качи колата на стенд за регулиране на ходовата част.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

dilyan81
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 09 ное 2014, 17:34
Модел на автомобила: Фокус 2 2.0 бензин Джия 2005г 5врати
Местоположение: Лестър
Status: Извън линия

Re: Проблем със задницата

Мнение от dilyan81 » 31 авг 2016, 21:34

Аха ясно.Все до Бг Майстори опирам(за щастие)!Благодаря за инфото!Няма да пиша за цени на ремонта,че съм в Юк.Сърдечни поздрави и да сте живи и здрави да радвате всички Форд фенове :D

dilyan81
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 09 ное 2014, 17:34
Модел на автомобила: Фокус 2 2.0 бензин Джия 2005г 5врати
Местоположение: Лестър
Status: Извън линия

Re: Проблем със задницата

Мнение от dilyan81 » 02 сеп 2016, 14:28

Привет колеги-преди малко се върнах от сервиза,където обслужват форда ми.Поговорих си с майсторите,които ме посъветваха да не ремонтирам нищо по колата,тъй като няма да мине следващия технически преглед.Твърде много ръжда има по пода и окачването и ремонта(за да мине успешно прегледа)ще струва доста повече от самата кола.Жалко за машинката-мотора е перфектен.Ще и се радвам още 10 месеца и брак :(

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта