Свирене при навиване на волан

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
FordMondeo97TD
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 13 яну 2017, 19:18
Местоположение: Pazarjik
Status: Извън линия

Свирене при навиване на волан

Мнение от FordMondeo97TD » 13 яну 2017, 19:38

Здравейте,нов съм във форума и не знам дали темата ми е на правилното място за което се извинявам.Но искам да ви споделя моят проблем.Значи имам форд мондео 97г.1.8ТДИ и преди няколко месеца смених водна помпа ангренажен ремък пистов ремък както и ролките.До тук добре но от няколко дни като завивам някъде от преднницата се чува едно доста силно и дразнещо свирене също така воланът стаава доста труден эа вртене дори не може да се навие напълно.Това се получава и при въртене на място и в движение.Погледнах нивото нa хидравличната течност но е нормално.И не знам каква е причината ако някои знае и ми обясни ще съм много благодарен.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Свирене при навиване на волан

Мнение от ЯЛТА » 13 яну 2017, 19:48

Или запушване по системата на хидравликата, а по вероятно самата хидравлична помпа, по точно клапаните вътре в нея.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Свирене при навиване на волан

Мнение от OgiDogi » 13 яну 2017, 20:28

ЯЛТА написа:
13 яну 2017, 19:48
Или запушване по системата на хидравликата, а по вероятно самата хидравлична помпа, по точно клапаните вътре в нея.
Или направо - не са му донатегнали ремъка на хидравличната помпа и при леко натоварване започва да приплъзва.

Това е отделен ремък, закачен на допълнителна шайба към ГНП и се натяга от самата хидравлична помпа. Сваля се пластмасовата капачка (2 винта за ключ 8 mm), разхлабват се два винта с Т40 (еврейска звезда, задният е дълъг и служи като ос, предният само застопорява ухото с канала) и с 10 се натяга дългият вертикален регулиращ винт (обратно на часовниковата стрелка). Стягат се Т40 и се слага капачката обратно.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 25 госта