Страница 1 от 1
Задни (челюстни) накладки
Публикувано: 09 авг 2017, 13:27
от Anatoli_fokus
Здравейте колеги, и ме извинете ако повтарям темата но не успях да намеря точно за това което ме интересува. Предстой ми смяна на задните накладки и както се вижда в темата са барабанни. След поставянето им има ли някакъв чалъм за да се сложи барабана наново или. На предната ми кола Пасат имаше едно палче което се буташе нагоре за да ги освободи челюстите, и барабана да може да се сложи свободно. Колата е Фокус 1999г. Благодаря предварително
Re: Задни (челюстни) накладки
Публикувано: 09 авг 2017, 15:18
от antipower
Аз като сменях моите ми беше трудно да махна барабаните, заради образувалите се ръбове.
При слагането не си спомням да имах проблем, мисля че само трябваше да се освободи самонатягащият се механизъм.
Re: Задни (челюстни) накладки
Публикувано: 10 авг 2017, 11:12
от Anatoli_fokus
antipower написа: ↑09 авг 2017, 15:18
Аз като сменях моите ми беше трудно да махна барабаните, заради образувалите се ръбове.
При слагането не си спомням да имах проблем, мисля че само трябваше да се освободи самонатягащият се механизъм.
Аз точно за тоя механизъм питах колега. По какъв начин се освобождава.
Re: Задни (челюстни) накладки
Публикувано: 10 авг 2017, 17:42
от HACKO
Да, само че докато не свалиш барабана не може да се освободи. Има писания за отвор, през който да се бръкне и освободи механизма, но аз за 19г с Форд, не можах да намеря начина, а смея да твърдя, че познавам до болка устройството на задните спирачки.
Има една тънкост, като сглобиш, преди да регулираш ръчната, напомпи спирачките да се установи механизма в работно положение и чак тогава регулираш.
П.П. Винта за регулиране на ръчната е до лоста под кожения маншон.
Re: Задни (челюстни) накладки
Публикувано: 11 авг 2017, 09:14
от Anatoli_fokus
HACKO написа: ↑10 авг 2017, 17:42
Да, само че докато не свалиш барабана не може да се освободи. Има писания за отвор, през който да се бръкне и освободи механизма, но аз за 19г с Форд, не можах да намеря начина, а смея да твърдя, че познавам до болка устройството на задните спирачки.
Има една тънкост, като сглобиш, преди да регулираш ръчната, напомпи спирачките да се установи механизма в работно положение и чак тогава регулираш.
П.П. Винта за регулиране на ръчната е до лоста под кожения маншон.
Благодарско колега, както винаги изчерпателен и то на място с отговорите си. Преди малко след поредното ми ровене намерих темата даже и прикачен фаил за обстойната смяна на накладките. Мисля, че най-добре е да я връча на майсторчето си то да се помъчи, няма гладен да стои. И в реда на нещатата тъй като темата ми се повтаря може да я изтрият модернаторите.