Изкривен волан след демонтаж Фокус МК1
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 28 май 2015, 23:27
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 1.8 16V Estate
Ford Focus MK3 1.0 Ecoboost Turnier - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Изкривен волан след демонтаж Фокус МК1
Здравейте,
След като волана беше свален за претапициране сега стои леко в ляво, когато карам направо.
Говорих с тапицера и той ми обясни, че при демонтажа се е активирала някаква защита при катастрофа и кормилния прът е потънал!
Той говорил с човек от мото пфое, който му обяснил как да върне пръта в нормално положение!
Питах го дали може да върне волана в изправено положение и той ми обясни, че едва ли ще се оправи и по-добре да оправя изкривяването през реглаж на преден мост.
Днес оставих колата в един сервиз да я погледнат и от там ми обясниха, че имало нещо нередно в захващането на волана, като луфт между волана и шестостена за който се захваща и че имало вероятност да прескочи волана в движение.
Другата седмица ще върна колата на тапицера за да оправи волана, но ми се струва, че не е наясно какво точно да направи. Щял да се обажда на неговия познат, който ремонтирал фордове.
Моля за съвет какво да правя? Има ли смисъл да правя реглаж на преден и заден мост, при положение, че преди демонтажа колата нямаше нужда от реглаж, нямаше тропания и като цяло ходовата част е в отлично състояние и като управление е перфектна?
След като волана беше свален за претапициране сега стои леко в ляво, когато карам направо.
Говорих с тапицера и той ми обясни, че при демонтажа се е активирала някаква защита при катастрофа и кормилния прът е потънал!
Той говорил с човек от мото пфое, който му обяснил как да върне пръта в нормално положение!
Питах го дали може да върне волана в изправено положение и той ми обясни, че едва ли ще се оправи и по-добре да оправя изкривяването през реглаж на преден мост.
Днес оставих колата в един сервиз да я погледнат и от там ми обясниха, че имало нещо нередно в захващането на волана, като луфт между волана и шестостена за който се захваща и че имало вероятност да прескочи волана в движение.

Другата седмица ще върна колата на тапицера за да оправи волана, но ми се струва, че не е наясно какво точно да направи. Щял да се обажда на неговия познат, който ремонтирал фордове.
Моля за съвет какво да правя? Има ли смисъл да правя реглаж на преден и заден мост, при положение, че преди демонтажа колата нямаше нужда от реглаж, нямаше тропания и като цяло ходовата част е в отлично състояние и като управление е перфектна?
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1184
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Изкривен волан след демонтаж Фокус МК1
Тапицера си е тапицер. От механика едва ли разбира.
Според мен, просто не е зацепен правилно. Сглобката между волана и кормилния прът е конусна, на шлиц. Трябва да се свали и да се премести на правилните шлици / градуси.
Друго какво да се сговняса при целия механизъм при демонтаж / монтаж на волана, просто не виждам какво може да се скапе.
Според мен, просто не е зацепен правилно. Сглобката между волана и кормилния прът е конусна, на шлиц. Трябва да се свали и да се премести на правилните шлици / градуси.
Друго какво да се сговняса при целия механизъм при демонтаж / монтаж на волана, просто не виждам какво може да се скапе.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изкривен волан след демонтаж Фокус МК1
Ако волана е на шлици, може да се презацепи, и ДА проблема е оттам.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 28 май 2015, 23:27
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 1.8 16V Estate
Ford Focus MK3 1.0 Ecoboost Turnier - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Изкривен волан след демонтаж Фокус МК1
Доколкото разбрах не е на шлици, а на шестостен.
Днес уж го сваляха и зацепиха правилно и пак се е върнал в изкривено положение. Пари не ми взеха.
Обясниха ми, че има нещо, което не е наред в захващането.
Днес уж го сваляха и зацепиха правилно и пак се е върнал в изкривено положение. Пари не ми взеха.
Обясниха ми, че има нещо, което не е наред в захващането.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изкривен волан след демонтаж Фокус МК1
Значи като отидеш в сервиз за реглаж на преден мост, те ще ти го регулират от реглажа на щангите на предницата. Но остава въпроса ако преди свалянето на волана е бил в правилно състояния, само от демонтажа на волана не би трябвало да се изкриви............. А ако е много изкривен, с едно преместване на шестостена ще се изправи, и ако го правиш нагласи гумите да сочат напред, и тогава демонтирай волана да го нагласиш. При демонтажа на въздушната възглавница акумулатора трябва да е откачен.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта