Страница 1 от 1
Срам.. Карах на ръчна...
Публикувано: 20 яну 2007, 17:46
от WarKiller
Колеги ... Срамна работа.
Днес съм карал около 20 километра извън града с вдигната ръчна спирачка без да усетя въобще.
Индикаторът ми на таблото за ръчната по принцип не свети.
Въпросът е, че въобще не я усетих по никакъв начин, а си карах нормално между 80 и 100. Само накрая когато паркирах вече придърпа ...
Та ... какво може да е станало. Смисъл... успял ли съм да разбия нещо по този начин?
ръчна
Публикувано: 20 яну 2007, 17:56
от tata1971
А държи ли ти ръчната?Ако караш на ръчна го отнася съединителя и всичките зарзавати след него но в по малка степен а и разбира се ръчната.Но това е при положение че ти държи ръчната иначе и до София да отидеш като не държи ръчната- нищо няма.
Публикувано: 20 яну 2007, 18:10
от WarKiller
По принцип си държи, но този път дори при потеглянето въобще не се усети да придърпва ...
Както писах - чак при паркирането на свободна предавка дръпна ...
Публикувано: 20 яну 2007, 18:11
от Yovchev
Спокойно.. най-вероятно ръчната не държи както трябва

, иначе щеше да върви супер спънато.. и да мирише на изгоряло феродо...
Проблема, ако се кара на ръчна е че накладките се "припичат" повечко и се залъскват.. т.е после не държи добре. (освен съединителя де..)
Публикувано: 20 яну 2007, 18:27
от WarKiller
След като я свалих минах още 5-6 километра в града. Нямаше никакъв проблем.
Другото е, че индикаторът за ръчната на таблото по принцип си работеше до преди месец-два, а сега въобще не светва.
Странно е, че по принцип ръчната си кове без забележки и преди съм я забравял, но още при потегляне се усещаше дърпането и съм я свалял.
Публикувано: 20 яну 2007, 18:30
от jordj
Абе май не си я бил дръпнал добре ръчната или просто накладките ти са за смяна .Щом не тие замирисало на феродо.
Публикувано: 20 яну 2007, 19:01
от orlinm
Май не ти държи много ръчната и според мен.
Тя ако държеше нямаше да можеш да караш по инерция примерно.
Публикувано: 20 яну 2007, 19:14
от kEFi
Не ти държи ръчната. Или имаш разтегнато жило или най-вероятно са ти клеясали/заяли саморегулиращите механизми (в барабаните). Както и да е - ще е добре да ги отвориш и отремонтираш, а при нужда да сложиш и нови накладки. И моите бяха станали така. А сега и не мога да си помисля да тръгна на ръчна - просто колата ляга и си влачи задницата

Публикувано: 20 яну 2007, 19:41
от WarKiller
Е добре де ... Ако не държи - защо тогава като я спра на голям наклон с ръчна и въобще не помръдва?

Публикувано: 20 яну 2007, 20:47
от Kocko
Щото си я дръпнал здраво преди това... безсмислено е да водим разговора, на всеки се е случвало! Виж не знам някой да е карал толкова дълго на ръчна, колкото теб, но едва ли е болка за умиране. Бе стига се плаши! Ако си прецакал нещо, ще го оправиш и повече няма да правиш така.
Ама не спори сега държи ли ти или не ръчната, защото ако ти е зацепила задницата не можеш да минеш 5 метра нормално, просто не си бил опънал ръчната достатъчно! А ако ти се влачи задницата и минеш толкова км. си адски заблеян шофьор!
РЪЧНА
Публикувано: 20 яну 2007, 22:25
от tata1971
Ами станалото станало не му мисли щом всичко е О.К. ами виж оправи лампичката на таблото или си създай навик да проверяваш ръчната на всяко спиране и тръгване-последното съм го наблюдавал при един професионален шофер.А сетих се че като бях в казармата веднъж кораба тръгна с хвърлена котва-смяяях!!!И наказания после....... *00117*
Публикувано: 21 яну 2007, 12:38
от buhap
Има и друго разхода ти на гориво ще е повишен с 200-300% греста от лагерите на задните колела ще е истекла а наклона към New Меден рудник едвали ще го изкачиш на повече от втора

Публикувано: 21 яну 2007, 12:44
от megaCom
стига сте плашили човека,явно нищо страшно не е станало...иначе до сега да е изплакал...
Публикувано: 22 яну 2007, 09:02
от nikolovvd
Едва ли си направил нещо. Страшно става при дисковите спирачки. На Скорпиото това направо ти съсипва апаратите и най-вече ръчната. Само за 1-2 км можеш да опечеш всички гумички и започват проблемите.
Публикувано: 22 яну 2007, 12:32
от WarKiller
Нали индикатора на таблото за ръчната се контролира от бутон под самия лост?
Е вчера гледах - гледах, но не мога да открия нищо ...
Публикувано: 07 фев 2007, 00:11
от krustnikut
Има два варианта:
1) да ти е развален прекъсвача (бутона), дето задейства индикатора на таблото.
2) да нямаш достатъчно спирачна течност. Тогава също светва
