Страница 1 от 1
Мондео 1.8ТДИ проблем ходова част
Публикувано: 21 яну 2007, 21:22
от Yonderboi
Значи......по време на двийение след като му подам газ предницата започва да тресе с оборотите на въртене на гумите.ефекта е наи-силно изразен на 4-та и 5-та предавка.някои сблъсквал ли се е с такъв проблем и нека даде решение.
Публикувано: 21 яну 2007, 23:21
от chains
Провери си тампоните по двг, скоростна кутия и т.н!
пп: а какъв е този Ескорт 1.9?
Публикувано: 21 яну 2007, 23:36
от paci
При каква скорост ?
Сходимостта на предницата трябва ти се провери но от КАДЪРЕН майстор на стенд с който може да борави.
Преди реглажа трябва да провери ако имаш нещо за смяна си го смени и тогава я регулирайте.
Аз брах ядове от 'майстори" и стендове със стария ескорт.
Тресеше от 40 до 60 слабо, след това се успокояваше и като приближиш 100 и на 100 вече волана ще ти изкърти ръцете. Бях получил неква вибрационна болест.
Виж си и гумите и джантите.
Аз от тях почнах но не беше в тях проблема.
Публикувано: 22 яну 2007, 20:21
от Yonderboi
зна
чи такааааа)))))))Нека дам малко разиаснение .На Мондеото съм сменил вси
чко болтове молтове тампони

маини лагери на главините лагери на триода,гумите са нови и
четирите.единстжено не съм сменил каретата висъащи
я лагер и полуоските ,защото не мисл
я че са износени.проблема се поъавъава само когато натовар
я двигатела т.е.само когато и подам
яко газ.ако
я пусна по инерц
я ако ще и със 160 не трепва.
Публикувано: 22 яну 2007, 21:53
от T punchev
На дясната полуоска (дългата) имаш нещо като висящ тампон,наи вероятно е от него.Ако е разглабана въпросната полуоска ,при зглабането може да не е зглобена както трябва ,и се получава пак този проблем!
Публикувано: 23 яну 2007, 10:22
от DTM
Yonderboi написа:зна
чи такааааа)))))))Нека дам малко разиаснение .На Мондеото съм сменил вси
чко болтове молтове тампони

маини лагери на главините лагери на триода,гумите са нови и
четирите.единстжено не съм сменил каретата висъащи
я лагер и полуоските ,защото не мисл
я че са износени.проблема се поъавъава само когато натовар
я двигатела т.е.само когато и подам
яко газ.ако
я пусна по инерц
я ако ще и със 160 не трепва.
Колега виж това ->
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... highlight= мисля че проблема ти е сходен.
Успех и дай малко по-грамотно

с писането.
Petkoff_pl: Колегата явно пише на латиница и ползва бутона за кирилизация. С червено аз съм оправял 4 и q че ме дразнят ( другите не ги пипах че става много играчка )
Публикувано: 23 яну 2007, 10:22
от chains
Значи ако проблема е от полуоската, лагери, главини и други постоянно въртящи се по време на движение агрегати, то и вибрациите ще са постоянно докато автомобила е в движение /изключение са само кривите дискове, които в случая явно са наред/.
Та питам за тампоните на двг, скоростна кутия и диф, защото при подаване на газ /тоест товар на мотора/ ако са износени тампоните те започват яко да вибрират /все пак е дизел/ и това няма как да не се усети в купето. Това същото съм го изпитал преди години с голфа /хем беше бенз/ - като се скапаха въпросните тампони при тръгване и при по-рязка газ предницата направо пощуряваше /абе все едно пилиш гуми с голям грайфер/ след смяната им всичко се нормализира.
Публикувано: 24 яну 2007, 19:30
от Yonderboi
T punchev написа:На дясната полуоска (дългата) имаш нещо като висящ тампон,наи вероятно е от него.Ако е разглабана въпросната полуоска ,при зглабането може да не е зглобена както трябва ,и се получава пак този проблем!
а как тр
ябва да се сглоби нъакоъ знае ли
Публикувано: 25 яну 2007, 15:48
от T punchev
До колкото знам някое от каретата може да е обърнато!Но наи вероятно е от тампона!
Публикувано: 25 яну 2007, 20:28
от DTM
chains написа:Значи ако проблема е от полуоската, лагери, главини и други постоянно въртящи се по време на движение агрегати, то и вибрациите ще са постоянно докато автомобила е в движение /изключение са само кривите дискове, които в случая явно са наред/.
Та питам за тампоните на двг, скоростна кутия и диф, защото при подаване на газ /тоест товар на мотора/ ако са износени тампоните те започват яко да вибрират /все пак е дизел/ и това няма как да не се усети в купето. Това същото съм го изпитал преди години с голфа /хем беше бенз/ - като се скапаха въпросните тампони при тръгване и при по-рязка газ предницата направо пощуряваше /абе все едно пилиш гуми с голям грайфер/ след смяната им всичко се нормализира.
Колега chains, при така описания проблем от Yonderboi вибрациите се появяват само когато двигателя е на тяга. При мен правеше абсолютно същото, дори и при голяма скорост като пусна педала на газта и вибрациите изчезваха. Най-интересното беше че купето се тресеше във вертикална посока, не е по волана. Все едно колата ти почва да се топа по пътя

. Аз бях в сервиза като ми смениха полуоста късата(лявата), не са ме измамили.
Дано колегата се оправи по-лесно, защото аз обиколих маса сервизи и сумати разбирачи и дотогава положението беше станало трагично

.
Успех Yonderboi!
Публикувано: 25 яну 2007, 21:13
от chains
Еми може, но аз преди докато още имах голф в един голям трап помлях преден десен носач, тампони и т.н., та след като ги смених колата над 40 започваше да се тресе; на 60 беше вече неистово /чак пломбите ми се разклащаха/; та в последствие пак в Юнистрейд и при прегледа се установи, че в следствие на удара се е изкривила и полуоската /трептенето беше съвсем леко, но ефекта по време на движение беше невероятен/ та от там знам, че при крива полуоска /а и при разбалансиран кардан/ положението в колата докато е в движение е страшно независимо дали си по инерция или с пълна газ
същото като при вентилатор на който му няма едно от телата на пропелера - вибрациите са страшни
Публикувано: 27 яну 2007, 22:22
от Yonderboi
Колега ДТМ Молq те объасни по подробно как решихте проблема ,защото както го описа при мен е същото.вибрациите са само при натоварване на двигатеq.Съмнениqта ми са 4е е полуоска ,но на вуншен вид не се забелъазва кривина или ниакакъв дисбаланс изклу4ено е да са тампони шарнири и тем подобни не въртqщи се рамена.
Публикувано: 28 яну 2007, 02:39
от aaleks
По на мирисва ми на каре, провери някое да не е останал без грес. Едно приятелче /не с Форд/ има същия проблем.
Публикувано: 30 яну 2007, 13:19
от DTM
Yonderboi написа:Колега ДТМ Молq те объасни по подробно как решихте проблема ,защото както го описа при мен е същото.вибрациите са само при натоварване на двигатеq.Съмнениqта ми са 4е е полуоска ,но на вуншен вид не се забелъазва кривина или ниакакъв дисбаланс изклу4ено е да са тампони шарнири и тем подобни не въртqщи се рамена.
Смениха ми късата полуоска, не съм сигурен дали не смениха и вътрешното каре

. Външното си остана същото. Така се реши проблема на моята кола. Не мога да твърдя, че и ти имаш същия проблем обаче.
Дигнете колата да може да се наблюдават полуосите, нека някой стои вътре и да сменя скоростите при запален двигател като естествено зацепва и съединителя. Гледайте за замятания на полуосите, ако не се забелязва пробвайте чрез едновременно натискане на спирачка и даване на газ. Т.е. да се натовари мотора все едно е на земята.
Успех!
Re: Мондео 1.8ТДИ проблем ходова част
Публикувано: 08 юли 2009, 19:23
от pushka
пробемът е в полуоската.има едно междино каре което прави тези проблеми при натоварване на двигатела.при пускането на гъста ,без значение скораста спират вибраците .лично съм препатил и за това знам.смени полуоската