Страница 1 от 1

Стоманена джанта с гайки за алуминиева джанта

Публикувано: 29 авг 2023, 13:32
от bizu
Здравейте колеги. Преди време на задната гума на колата се появи жабка. Закарах я на гумаджия, той сложи подложка и след като го попитах колко време мога да карам с тази жабка, неговия отговор беше: "Докато се изтърка гумата. Тая подложка ще надживее гумата". Е, не стана така. Днес, по време на семейната почивка в Гърция гумата беше спаднала и се оказа, че изпуска от въпросната жабка. Сложих резервната патерица, но имам 2 въпроса към вас:
- патерицата е със стоманена джанта, а спуканата гума е с алуминиева джанта. Съответно се наложи да стегна стоманената джанта с гайки (конусни) за алуминиева джанта. Това дали е ОК да изкара до България ?
- на патерицата пише да се напомпа до налягане 4.2 На заводския стикер на колата пише същото. Не е ли много това?

Re: Стоманена джанта с гайки за алуминиева джанта

Публикувано: 29 авг 2023, 17:41
от HACKO
Няма проблем с гайките, притеснително е колко километра ще ти се наложи да караш до България. Нормално е такава тясна гума да е напомпена до такова налягане за да поеме тежестта. Отчитай че сцеплението ще е крайно недостатъчно и на някой завой задницата може да те изпревари, не случайно на джантата пише максимална скорост 80 Км/Ч.