Стоманена джанта с гайки за алуминиева джанта
Публикувано: 29 авг 2023, 13:32
Здравейте колеги. Преди време на задната гума на колата се появи жабка. Закарах я на гумаджия, той сложи подложка и след като го попитах колко време мога да карам с тази жабка, неговия отговор беше: "Докато се изтърка гумата. Тая подложка ще надживее гумата". Е, не стана така. Днес, по време на семейната почивка в Гърция гумата беше спаднала и се оказа, че изпуска от въпросната жабка. Сложих резервната патерица, но имам 2 въпроса към вас:
- патерицата е със стоманена джанта, а спуканата гума е с алуминиева джанта. Съответно се наложи да стегна стоманената джанта с гайки (конусни) за алуминиева джанта. Това дали е ОК да изкара до България ?
- на патерицата пише да се напомпа до налягане 4.2 На заводския стикер на колата пише същото. Не е ли много това?
- патерицата е със стоманена джанта, а спуканата гума е с алуминиева джанта. Съответно се наложи да стегна стоманената джанта с гайки (конусни) за алуминиева джанта. Това дали е ОК да изкара до България ?
- на патерицата пише да се напомпа до налягане 4.2 На заводския стикер на колата пише същото. Не е ли много това?