Проблем!

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
dae
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 30 май 2005, 17:50
Модел на автомобила: dOBRICH
Местоположение: ford
Status: Извън линия

Проблем!

Мнение от dae » 24 юни 2005, 16:53

Наскоро си купих един един Орион 1.6 пълна инжекция и му оправях стартера.При монтажа зобравих да откача акомулатора и и прескочи искра. След монтажа не иска да пали и толкова,стартера си върти но не пали.
Даите идея какво може да е станало - има ли някъде електронен блок който да иправлява запалването и къде е?

Потребителски аватар
komando_boy
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 01 мар 2005, 18:27
Модел на автомобила: Escort SW Ghia 1.8i 16V `92
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от komando_boy » 24 юни 2005, 20:51

Виж да не е изпушил някой бушон. :wink:

П.П. Само за това се сещам. Ако някой колега има опит да каже. :oops:
Изображение

dae
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 30 май 2005, 17:50
Модел на автомобила: dOBRICH
Местоположение: ford
Status: Извън линия

Мнение от dae » 27 юни 2005, 11:17

Това беше първото което проверих - здрави са
Закарал съм го на един сервиз да го оправят - като стане ще пиша от какво е било,ако някой има такъв проблем да не се чуди а да знае къде да провери

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 28 юни 2005, 19:26

Приятел,голяма грешка.
Мен са ме учили когато пипам по двигателя или по колата да откачам Акумулатора напълно или поне Масата.
Дано е малка повредата .А ежентуално да си забравил да закачиш някой кабел ?

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 29 юни 2005, 16:33

има електронен блок на запалването и се намира в коша при двигателя на десния калник, като сетиш с/у колата. лошото е че не подлежи на ремонт, и ако си го изгорял трябва нов. но едва ли е в това причината - най-вероятно е да бушон или реле

dae
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 30 май 2005, 17:50
Модел на автомобила: dOBRICH
Местоположение: ford
Status: Извън линия

Мнение от dae » 15 авг 2005, 18:15

След 2.5 месеца разкарване по сервизи - 6 броя включително и фирмен сервиз стигнах до следните изводи:
1. Не ходете във фирмения сервиз на Форд особенно в гр Добрич.Там е пълно с некадърници които въобще не знаят какво е това Форд и има ли такава кола.
На всичко отгоре покрай тия проблеми установих че напразно съм им платил за смяна на четките на стартера - четките си бяха стари а стартера въобще не беше отварян.
2. Не ходи по прехвалени майстори а питай който е патил.
3. Не ходи на сервиз в Добрич - няма да ти помогнат а само ще се чешат по празните глави и ще си съчиняват измислени повреди.

Колата ми я оправи един човек който въобще не се занимава с автомобили а е програмист. Оказа се че датчика на коляновия вал не работи - а във всичките 6 сервиза се кълняха че са гледали всичките датчици и те били здрави. Имало и проблем в блока които управлява инжекцията доколкото разбрах( не разбирам много от тия работи и може да ви подведа с информацията )
Благодаря ви за информацията която ми дадохте - явно ще трябва да започна да се занимавам по сериозно с това а не да обикалям по сервизите, в резултат на което сега имам един работещ компютър в повече.
Така че ако някой закъса за компютър да се обади - със сигурност работи.

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 15 авг 2005, 20:14

:idea: Ако си решил да продаваш компютъра пусниго на обявите така някой може да прочете и да ти се обади .
:D Благодаря ти че писа за твоя проблем и за "Фирмения" Сервиз.Не само в Добрич е така,а и в София.
Лек и безавариен Път

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 16 авг 2005, 17:47

dae написа:...Оказа се че датчика на коляновия вал не работи...
10х, колега!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 18 госта