проблем алтернато савет ?!?!

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
XR2_i
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 14 мар 2005, 17:49
Модел на автомобила: Sofia
Местоположение: Ford Fiesta xr2i
Контакти:
Status: Извън линия

проблем алтернато савет ?!?!

Мнение от XR2_i » 16 авг 2005, 17:49

Имам следния проблем . Алтернатора ми зарежда 13.90 волта на празен ход без да е пуснато нищо , Когато пусна парното на 3 и фаровете на дълги ми пада до 12.00 може и до по - малко 11.60 волта , когато вдигна обоортите нещата се променят , но не много 13. и малко ! какъв може да е проблема ???

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 19 авг 2005, 10:42

по принцип алтернатора трябва да захранва колата с 13,2-14.4волта.
При палене колата дърпа от акумулатора,като запалиш алтернатора се опитва да навакса изгубената енергия,като се" напълни" акумулатора и няма друга консумация освен двигателя алтернатора почти не произвежда енергия(ток,волтаж) иликазано поддържа 13,2 волта.
Ако ти играе осветлението(фаровете)когато подадеш Газ,то наистина имаш някакъв проблем с алтернатора . Ако са нормални светлините не пипай.Само проблеми ще си навлечеш.

Фаровете са най -големият консуматор на енергия след Стартера .

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 19 авг 2005, 13:44

Симптоми за хлабав ремък - 85-95%, 5-10% - четки, 0-5% - Хлабав проводник от алтернатора към акумолатора - той е дебел почити като но стартера. При мен от алтернатора отива на стартера и там е свързан с кабела от акомулатора!
Успех :)
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 21 авг 2005, 11:08

При хлабав ремък няма да му показва13,9 на празни обороти,без консумация,а с консумация(Парно и Фарове ) на повишени обороти13-13,+.
Знаци няма никакъв проблем само се притеснява :D

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 21 авг 2005, 17:47

Отново се изтри написаното, майната му :x !

jordj чел си *00106* електротехниката, ама не си я практикувал при автомобилите *00107* .
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 21 авг 2005, 21:44

[/quote]jordj чел си електротехниката, ама не си я практикувал при автомобилите .


[/quote]Е практиката ми е при по-различни модели например Лада,Москвич и камиони но не като елтехник а като Шофъор :D

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 21 авг 2005, 21:53

aaleks, Опитвам се да помогна на колега по най простия и точен начин,без хиляди обяснения и излишни напътствия. :D :wink:

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 22 авг 2005, 13:55

Ами помагай!
Но на празен ход и без товар 13,2V това вече си е проблем *00116*.
А относно фаравете, човека ти е написал.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 23 авг 2005, 10:42

Знаете ли - всичко казано може да е вярно, но пропускате един основен момент. Преди време карах със скапан акумолатор и когато го заредя на зарядно около 1/2 месец нямаше проблем и после като падне напрежението в него започваха всички изброени по-горе проблеми. Проверките на алтернатора и смените на регулатора му показаха, че всичко в него си е наред. ПРОБЛЕМЕН БЕ САМО СКАПАНИЯ МОНБАТСКИ АКУМОЛАТОР (който бе само на 3-4 месеца :x ).

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта