Няма тоци

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Orion16v » 23 ное 2005, 17:13

Вчера пак погледнах но не виждам някакъв видим проблем.Ако можете да помогните с стартера да видя дали има ток към свещите..


Гледах също така и връските на кабелите в дясно до EDIS 4 модола има няколко букси който са затворени и седят и няма каде да се свържат и има една букса с някакво реле което сложена на нея но има още една такава която просто седи без никаде да е сложена...та възможно ли е и тя да има някво реле към нея ?
Renault Sport

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 23 ное 2005, 19:21

Orion16v написа:Вчера пак погледнах но не виждам някакъв видим проблем.Ако можете да помогните с стартера да видя дали има ток към свещите..


Гледах също така и връските на кабелите в дясно до EDIS 4 модола има няколко букси който са затворени и седят и няма каде да се свържат и има една букса с някакво реле което сложена на нея но има още една такава която просто седи без никаде да е сложена...та възможно ли е и тя да има някво реле към нея ?

Проблема със стартера е заради акумолатора - имаш хлабава маса или на акумолатора или на стартера или пък тази която е на двигателя!

Кабелите за който говориш - там няма никакви релета. Това е буксата за диагностика на ECU-то, а другата ако не се лъжа е за корегиране на октановото число на бензина който ползваш в момента (реално се променя ъгъла на изпреварване на запалването). Препоръчвам ти да не ги пипаш. А ако може да покажеш снимков материал ще мога да съм най-точен.

Виж - реално проблема с бензиновата помпа мпже да бъде прескочен на първо време стига да имаш ток на свщите за да може да запалиш. Първо оправи акумулатора и стартера!
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Orion16v » 26 ное 2005, 00:31

disc написа:
Orion16v написа:Вчера пак погледнах но не виждам някакъв видим проблем.Ако можете да помогните с стартера да видя дали има ток към свещите..


Гледах също така и връските на кабелите в дясно до EDIS 4 модола има няколко букси който са затворени и седят и няма каде да се свържат и има една букса с някакво реле което сложена на нея но има още една такава която просто седи без никаде да е сложена...та възможно ли е и тя да има някво реле към нея ?

Проблема със стартера е заради акумолатора - имаш хлабава маса или на акумолатора или на стартера или пък тази която е на двигателя!

Кабелите за който говориш - там няма никакви релета. Това е буксата за диагностика на ECU-то, а другата ако не се лъжа е за корегиране на октановото число на бензина който ползваш в момента (реално се променя ъгъла на изпреварване на запалването). Препоръчвам ти да не ги пипаш. А ако може да покажеш снимков материал ще мога да съм най-точен.

Виж - реално проблема с бензиновата помпа мпже да бъде прескочен на първо време стига да имаш ток на свщите за да може да запалиш. Първо оправи акумулатора и стартера!
Замерих масите който спомена и си имаха постоянна маса.И можете ли да ми кажете какъв трябва да бъде акомулатора.Казаха ми че 62Ah трябвал да бъде!Защото имам чусвото че май не слагам достатачно мощен акомулатор.
Renault Sport

Потребителски аватар
dignatov
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 16 авг 2005, 20:19
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1,6 16V Ghia Комби
Форд Галакси 2,3 16V Ghia Автоматик
Контакти:
Status: Извън линия

Стартер

Мнение от dignatov » 26 ное 2005, 02:45

Здравейте, ако ми позволите да се намеся, искам да ти кажа че и малък акомулатор ще ти свърши работа стига да е здрав, стартера можеш да провериш като дадеш на контакт и с една по дебела отверка дадеш на късо двете дебели клеми на стартера, трябва да завърти, ако стане значи имаш проблем с котвата, а според мен наистина ти трябва нов акомулатор. Успех.

Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Orion16v » 01 дек 2005, 08:36

Стартера го свалих.Давах го на късо и пак не въртеше прави същото както дам да върти(прави "чат" и това е).Замерих пин 1 и към него имаше 12V.Сложих чисто нов акомулатор
Renault Sport

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 01 дек 2005, 09:42

Orion16v написа:Стартера го свалих.Давах го на късо и пак не въртеше прави същото както дам да върти(прави "чат" и това е).Замерих пин 1 и към него имаше 12V.Сложих чисто нов акомулатор
Проблема със стартера може да е от втулките и четките. И втулките и четките могат да се сменят във домашни условия. Говоря от личен опит стартер на фиеста БОШ но предполагам и твоят е такъв. Първо провери втулките защото ако са износени ротора застава на една страна и не може да завърти. При разглабянето на стартера може да срещниш трудност при развиване на трите винта(откъм бендикса) главите им са намазани са със лепило и понякога се налага да се разпробиват. За смяната на четките е желателно да имаш помощник защото при сглобяването се налага да се придържа отук от там не че сам не става но много време нерви и псувни. Успех при ремонта

Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Orion16v » 08 дек 2005, 18:11

оправих стартера и го сложих.Тази вечер ще намеря ток и ще го въртя ще видя дали идва ток към свещите.Дано да има ток иначе пак нищо няма да съм свършил.Намерих и една книжка за форд.Вътре има всички релета какви са и каде се слагат.Ще погледна и релетата дали са на местата си защото има възможност да са объркани. Чао :wink:
Renault Sport

Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Orion16v » 10 дек 2005, 12:56

сложих един акомулатор и пробвах да го вартя и се оказа че същата работа прави чат и тва е не иска да върти хем стартера го пробвахме и вартеше като не беше сложен....ся гледах една схема и видях че май има реле за стартера и ще видя дали то не прави проблем...
Renault Sport

Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Orion16v » 28 дек 2005, 13:16

Disc Help

значи пак стартера прави някакъв проблем.ще го сваля да видя дали е от стартера или от колата защото ме съмнява че е от колата проблема.Пробвах бензиновата помпа и вартеше смятам днес да и пусна ток и да дръпнем колата да видем дали ще запали....и има някаква оттечка меря с мултицета от плюса към двигателя или някоя маса по купето и ми дава че има верига :shock: :shock: :shock: незнам какво да правя вече...
Renault Sport

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 28 дек 2005, 15:54

Не се опитвай да палиш с дърпане - опасно за ремъка. Ако не пали сама - и с дърпане няма да запали, с изключение ако само стартера е проблема. По добре я закарай до МП за диагностика, но не се съгласявай веднага да ти сменят чаркове за поне 300-500лв. Първо се убеди, че е нужно!...

Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Orion16v » 28 дек 2005, 17:56

Здрасти!
Като е дръпнахме запали но с голямо прекасване :lol: .Мисля че работише на 2-3 най-много целиндара :shock: .След това изкарах свещите да ги видя и замириса силно на бензин явно беше се задавила защото и пускам бензиновата помпа да работи постоянно... Погледнах дали идва ток към свещите и идваше :D .Някой може ли да ми каже има един клапан с някакви маркучи който връщат бензина в резорвара.Как работи той? :wink:
Renault Sport

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 28 дек 2005, 18:29

Този клапана ли имаш предвид?
(в ляво с по-тъккото маркучле?)

Изображение

Той е свързан с всмукателните колектори - реагура на вакуум.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Orion16v » 30 дек 2005, 11:53

не ми отваря снимката но мисля че е същият
Renault Sport

Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Orion16v » 02 яну 2006, 18:42

Честита нова 2006г. Много здраве, пари, любов...

Значи колата е запалих.Вече си върви нормално.Благодаря на всечки който ми помогнаха и най-вече на Disc...Остана да и купя фарове мигачи и броня и след това една боя... :wink:
Renault Sport

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта